در حال بارگزاری ...
<<<<<<< Updated upstream =======
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "آبان"

0 نکاتی که باید قبل از خرید کیف چرم بدانید
کیف چرم از نمونه هایی است که باید در خرید آن دقت داشته باشیم. زمانی که می خواهیم یک کیف چرم بخریم، بیشتر باید به کیفیت کیف توجه کنیم تا زیبایی و لوکس بودن آن! زمانی که یک کیف چرم می خرید به یاد داشته باشید آن را به طور کامل بررسی کنید.
0 تفاوت انواع هاردهای اکسترنال و اینترنال
هاردهای اکسترنال و اینترنال چه تفاوت هایی دارد؟ ساختار هارد های اینترنال به چه صورت است؟ در این بلاگ سعی داریم به بررسی انواع هارد و ریکاوری آن بپردازیم.
0 ۱۰ تا از بهترین دسته بازی ها در سال ۲۰۲۰
کنترلر بازی به شما امکان می دهد تا در حالی که در فاصله مناسب و ایمنی از صفحه نمایش قرار دارید ، برای محافظت از چشمان خود و لذت بردن از بازی های رایانه ای در یک موقعیت آرامش بخش مشغول بازی کردن بصورت انفرادی یا گروهی باشید.
0 نقد و بررسی مانیتور ال جی مدل 19M38A سایز 18.5 اینچ
مانیتور ال جی مدل 19M38A یک مانیتور گسترده LED LCD با اندازه 18.5 اینچ می باشد. این مانیتور وضوح 1366×768 اینچ، زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه، نسبت کنتراست مگا 5000000:1، روشنایی 250 نیت را ارائه می دهد و خود شرکت ال جی این محصول را به مدت 3 سال گارانتی کرده است.
0 نقد و بررسی اس اس دی اینترنال کینگستون مدل A400 ظرفیت 120 گیگابایت
اس اس دی اینترنال کینگستون مدل A400 ظرفیت 120 گیگابایت حافظه‌ی اس اس دی «A400» محصولی از شرکت «کینگستون» (Kingston) است. این اس اس دی در ظرفیت‌های متعددی تولید شده و از 120 گیگابایت تا 480 گیگابایت قابل تهیه است.
0 نقد و بررسی گوشی هوآوی وای 6 پرایم (2019) (MRD-LX1F) ​ ​
بدون شک هوآوی یکی از سازندگان موبایل است که تنوع در تولید از جمله راهبردهای آن درنظر گرفته می شود. سری وای نیز جزء خطوط تولید این شرکت بوده که گوشی های مقرون به صرفه ای را تولید کرده و با تنوع زیاد، سالانه محصولات زیادی را با مشخصات سخت افزاری متفاوت عرضه می کند. یکی از مدل هایی که امسال عرضه شده وای 6-2019 است که در ادامه به برخی از خصوصیات آن اشاره خواهیم کرد.
0 معرفی و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A51
گوشی موبایل گلکسی A51 یک نسخه بهبودیافته از مدل سال گذشته خود یعنی A50 به شمار می‌رود. از جمله تغییراتی که این گوشی نسبت به مدل سال گذشته به خود دیده می‌توان به دوربین چهارگانه با کیفیت بهتر، صفحه نمایش با ناچ کوچک حفره‌ای و نرم افزار به روزتر اشاره کرد.
0 نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A21s
گوشی‌های هوشمند سریA ، جزء گوشی میان‌رده شرکت سامسونگ به حساب می‌آیند. اولین نسل تولید شده این سری با نام Galaxy Alpha در سال 2014 عرضه شد اما حالا پس از سال‌ها سامسونگ کلی تغییرات در این سری ایجاد کرده و آنها را با نام‌گذاری های جدیدتری معرفی کرده است.
0 بررسی و معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A11
با گذشت از شش ماهه اولیه هرسال، سیل عظیمی از گوشی‌ها جدید موبایل روانه بازار می‌شوند که بدون شک سری Galaxy A سامسونگ بخش اعظمی از آنها است. شرکت سامسونگ با در دست داشتن گوشی‌های میان رده همچون سری گوشی A11 توانسته است سهم زیادی از فروش بازار دنیا را به خود اختصاص بدهد. در ادامه به بررسی گوشی اقتصادی و البته خوش قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A11 می‌پردازیم که ویژگی‌های نسل‌های پیشین خود یعنی گلگسی A10 و A10s را به ارث می برند؛
0 ویژگی smart Thing find سامسونگ فعال شد
مدتی است که دارندگان تلفن‌های سامسونگ این امکان را دارند که از تلفن‌های خود برای یافتن تلفن‌های گم شده یا استفاده کنند و این کار را با استفاده از Find My Mobile و همچنین Google Find My Device انجام می‌دادند. امروز، سامسونگ در حال معرفی سرویس جدیدی به نام SmartThings Find است.
>>>>>>> Stashed changes
خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه