در حال بارگزاری ...
<<<<<<< Updated upstream =======

۱۰ تا از بهترین دسته بازی ها در سال ۲۰۲۰

کنترلر بازی به شما امکان می دهد تا در حالی که در فاصله مناسب و ایمنی از صفحه نمایش قرار دارید ، برای محافظت از چشمان خود و لذت بردن از بازی های رایانه ای در یک موقعیت آرامش بخش مشغول بازی کردن بصورت انفرادی یا گروهی باشید. شما می توانید یک دکمه اختصاصی برای همه نیازهای خود مانند پرش ها ، شلیک کردن ، تغییر سلاح و سایر موارد دریافت کنید و تجربه بازی خود را حرفه ای تر کنید ، در این مقاله از لرن پارسی قصد داریم به معرفی بهترین دسته های بازی برای گیمرهای کامپیوتر در سال ۲۰۲۰ بپردازیم.

وقتی صحبت از بهترین کنترلر بازی برای رایانه شخصی است ، انتخاب آن بسیار آسان است زیرا از مارک های مختلف با گزینه های مختلفی ارائه می شود. برای راحتی شما ، لرن پارسی از کنترلرهای برتر بازی در بین صدها گزینه در یک لیست کوتاه حرفه ای برای رایانه معرفی کرده است.

۱. AmazonBasics Xbox One Controller Wired

AmazonBasics Xbox One W Controller مخصوصاً برای Xbox One طراحی شده است. اما گیمرهای PC می توانید از این دسته بازی از طریق لپ تاپ و کامپیوتر استفاده کنید. کابل USB 9.8 فوت آن ، امکان بازی از جایی را که می خواهید به راحتی فراهم می نماید. همچنین می توانید هدفون را به کنترلر بازی وصل کنید.

۲. Logitech Gamepad F310

Logitech Gamepad F310 دارای ۱۰ دکمه قابل برنامه ریزی است که D-pad قابل برنامه ریزی ۸ طرفه را به شما ارائه می دهد. تقریباً از همه عناوین جدید قدیمی و محبوب پشتیبانی می کند. شما می توانید تمام کلیدها را با نرم افزار Profiler سفارشی کنید و با یک اتصال USB پلاگین و بازی ساده همراه است.

۳. EasySMX Joystick Controller PC Game

EasySMX PC Game Controller Joystick دارای کابل USB بلند است که به طول ۲ متر می باشد. می توانید کمی دور از کنسول بنشینید. این دسته بازی کامپیوتر  ویژه با طراحی ارگونومی طراحی شده است تا راحت ترین موقعیت انگشت شست را به شما ارائه دهد. همچنین دارای گیره های لاستیکی بدون لغزش است که از چسبندگی جلوگیری می کند.

۴. IFYOO-V108-Red V-one Wired USB Gaming Controller

این کنترلر بازی جدید و بهبود یافته قادر به اصتال به تمامی موبایل های برجسته ، تبلت ، تلویزیون ، باکس اندروید است ، اما برای اتصال آن ، شما باید یک آداپتور OTG یا کابل را برای دستگاه Android خریداری کنید. برای استفاده از آن نیازی به نصب نرم افزار یا درایور روی سیستم شما نیست و از بهترین دسته های بازی برای کامپیوتر می باشد.

۵. PSP Controller ORDA Wireless Gamepad

این دسته بازی کامپیوتر طرح ps4 می باشد ، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است ، از موتورهای حرکتی شوک داخلی بهره می برد که بازخوردهای مختلفی با شدت و تجربه بازی معتبرتری را برای شما به همراه خواهد داشت. کنترل کننده ارگونومیک بازی بسیار حساس است که باعث کاهش زمان پاسخگویی و افزایش دقت در لحظه های حساس می شود.

۶. Xbox Wireless Controller – Grey And Blue by Microsoft

این Xbox Wireless Controller یک کنترلر رسمی بازی Xbox است که توسط خود مایکروسافت طراحی شده است. شما با داشتن راحتی بیشتر در هنگام بدست گرفتن این جوی استیک ، تجربه بازی فوق العاده ای را خواهید داشت. این کنترلر بی سیم Xbox دارای یک جک هدست استریو ۳.۵ میلیمتری برای وصل کردن هدفون است و می توان از آن برای رایانه هم استفاده نمود.

۷. EasySMX 2.4G Wireless Controller for PS3, PC Gamepads

این دسته بازی بی سیم EasySMX 2.4G بر روی دو قطعه باتری AA است که شما باید آن را نصب کنید ، باتری های EG 2 قطعه AA می توانند گیم پد را تا ۲۰ ساعت شارژ نگه دارند . انتقال بی سیم ۲.۴G آن اتصال پایدار را در اختیار شما قرار می دهد و تاخیرهای صفر ثانیه را در برد ۱۰ متر به خوبی ارائه می دهد.

۸. DualShock 4 Wireless Controller for PlayStation 4

 

 

این کنترلر جدید و بازی بهبود یافته دارای استیک های آنالوگ دوتایی حساس و دکمه های ماشه ای است که حس کنترل عالی و حرفه ای را در هنگام بازی به شما ارائه می دهند. همچنین می توانید از جک هدست استریو برای اتصال هدفون به دسته بازی استفاده کنید ، همچنین این کنترلر که در طرح دسته PS4 است از ویژگی بلندگو بهره می برد.

۹. SteelSeries Stratus Bluetooth Mobile Gaming Controller

با استفاده از این کنترلر بازی SteelSeries Stratus Bluetooth Mobile ، می توانید ۴۰ ساعت تجربه بازی بی سیم بدون توقف را فقط با دو باتری AA تجربه کنید. شما می توانید با استفاده از همه دستگاه ها از جمله Android ، Windows ، Steam و VR با ورودی های X و مستقیم مایکروسافت از این دسته بازی به خوبی استفاده کنید. این دستگاه دارای دکمه اختصاصی خانه و پشتی برای بازی های بدون درز در اندروید و رایانه شخصی است.

۱۰. SteelSeries Stratus Duo Wireless Gaming Controller

شما می توانید این دسته بازی را به راحتی با Oculus Go ، Gear VR ، دستگاه های تلفن همراه اندروید و سایر دستگاه ها متصل کنید ، با وجود باتری قابل شارژ با کیفیت بالا ، شما بیش از ۲۰ ساعت استفاده مداوم و همچنین امکان پخش در هنگام شارژ دریافت خواهید کرد. برای استفاده از این دسته بازی نیازی به نصب هر درایور یا نرم افزاری هم نیست.

 

Write a comment
>>>>>>> Stashed changes
خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه