در حال بارگزاری ...
<<<<<<< Updated upstream =======

نقد و بررسی مانیتور ال جی مدل 19M38A سایز 18.5 اینچ

مانیتور ال جی مدل 19M38A یک مانیتور گسترده LED LCD با اندازه 18.5 اینچ می باشد. این مانیتور وضوح  1366×768 اینچ، زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه، نسبت کنتراست مگا 5000000:1، روشنایی 250 نیت را ارائه می دهد و خود شرکت ال جی این محصول را به مدت 3 سال گارانتی کرده است.

بررسی اجمالی مانیتور ال جی مدل 19 M38A

LG 19M38A محصولی از شرکت ال جی می باشد که مجموعه ای از قابلیت های عالی را ارائه می دهد و شما می توانید از آن به عنوان یک راه حل با کیفیت بالا برای انواع مختلف کاربردها استفاده کنید. فناوری LED و وضوح 1366×768 پیکسل به شما اجازه می دهد تا فیلم ها، گرافیک ها و تصاویر خود را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کتید.

این مانیتور پیشرفته 18.5 اینچی دارای VESA با اندازه 75×75 میلی متر است و به شما اجازه می دهد تا مانیتور را روی دیوار نصب کنید و قابلیت Dual Smart Solution به کار این امکان را می دهد تا صفحه نمایش را تنها با یک کلیک ماوس بهینه کند و از آن به عنوان دو صفحه استفاده کند. اگر شما از این قابلیت برای کلون کردن یا گسترش تنظیمات بصری خود استفاده می کنید، صفحه نمایش ال جی گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود. علاوه بر این شما می توانید زاویه مانیتور کامپیوتر خود را به موقعیت کاری دلخواه خود بچرخانید.

نور پس زمینه LED تصاویری واضح و شفاف را به ارمغان می آورد و واقعی بودن رنگ ها را تضمین می کند، مانیتور ال جی در حالی که در انرژی مصرفی صرفه جویی زیادی می کند با محیط زیست هم سازگار است. شما می توانید با استفاده از مانیتور LG 19M38A حدود 25 درصد در انرژی مصرفی خود صرفه جویی کنید. صفحه نمایش LED به راحتی از طریق ورودی VGA تنظیم می شود. فضای کاری شما بدون بهم ریختگی خواهد بود و می توانید از فضای کاری مینیمالیستی خود بهترین بهره ببرید.

LG 19M38A

با استفاده از مانیتور LG 19M38A می توانید در وقت، هزینه و انرژی صرفه جویی کنید. قابلیت Flicker Safe در این مانیتور پشتیبانی می شود و باعث می شود که چشمان شما در مقابل نور آبی محافظت شود و حالت Reader Mode به شما اجازه می دهد تا از مانیتور برای مدت زمانی طولانی استفاده کنید و مطالعه راحتی داشته باشید. قابلیت تنظیم Screen On به شما اجازه می دهد تا تنها با چند کلیک ساده تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید.

قابلیت تقسیم صفحه به شما اجازه می دهد تا به صورت همزمان روی چند موضوع کار کنید. با استفاده از PIP Mode می توانید هنگام تماشای فیلم در پنجره ای شناور روی موضوع دیگری کار کنید. کنترل On-Screen و تنظیمات نمایشی از قبل تنظیم شده به شما این امکان را می دهد که با چند انتخاب ساده به راحتی تنظیمات مانیتور خود را پیکربندی کنید. شما می توانید میزان صدا، روشنایی، مدهای تصویری از قبل تنظیم شده، تقسیم صفحه و موارد دیگر را از طریق پنل On-Screen تنظیم کنید. الگوریتم های اصلاح رنگ به افرادی که در تشخیص طیف خاصی از رنگ ها مواجه هستند کمک می کند تا تمام محتوای مورد نظر خود را به وضوح مشاهده کنند.

 

Write a comment
>>>>>>> Stashed changes
خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه