در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر کیک موزی رشد وزن 500 گرم

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : پودر کیک

✔طعم : موزی

✔وزن : 500 گرم

✔وزن بسته‌بندی : 546 گرم

✔ابعاد بسته‌بندی : 19.8 × 15 × 5 سانتی‌متر

✔مناسب برای 8 نفر

✔مدت زمان آماده سازی : 50 دقیقه

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: رشد (Roshd)
24,950
تومان 17,000 تومان %32 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : پودر کیک

✔طعم : موزی

✔وزن : 500 گرم

✔وزن بسته‌بندی : 546 گرم

✔ابعاد بسته‌بندی : 19.8 × 1...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

اگر می خواهید یک کیک موزی خوشمزه آماده کنید، پودر کیک موزی 500 گرمی رشد می تواند در این کار به شما کمک کند. اگر از تکه‌های موز در ترکیب این کیک استفاده کنید و پس از پخت کیک، مقداری خامه تازه بروی کیک قرار دهید، طعم و مزه وسوسه انگیری پیدا می کند. فراموش نکنید که پس از اضافه شدن خامه، آن را در یخچال قرار دهید تا خوش مزه تر شود. مقدار این پودر کیک برای 8 نفر مناسب است و 50 دقیقه زمان برای پخت نیاز دارد.

مواد تشکیل دهنده این پودر کیک : آرد گندم- شکر- شیر خشک بدون چربی- بیکینگ پودر- امولسیفایر E471- نمک تصفیه خوراکی- وانیل- طعم دهنده موز.

مواد و وسایل لازم : روغن ۱۰۰ گرم (۱/۲ پیمانه)- شیر یا آب ۱۵۰ گرم (۳/۴ پیمانه)- تخم مرغ 3 عدد- یک عدد قالب مستطیلی به ابعاد 16 × 26 سانتی متر یا یک قالب گرد به قطر 23 سانتی متر.

طرز تهیه : فر گازی را روشن نمایید و در دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه گرم کنید. تخم مرغ ها را در ظرفی مناسب بشکنید. نکته : (3 عدد تخم مرغ برای داشتن کیکی مطلوب کافی است ولی استفاده از 4 تخم مرغ، باعث می شود کیکی حجیم تر با پف بیشتر داشته باشید). تخم مرغ ها را 2 تا 3 دقیقه با دور تند همزن مخلوط کنید تا پف کرده و رنگ آن روشن شود. شیر یا آب و روغن را به تخم مرغ ها بیافزایید و 1 دقیقه با دور متوسط همزن مخلوط نمایید. پودر کیک موزی رشد را کم کم به مخلوط اضافه کنید و با دور کند همزن به مدت 1 تا 1.5 دقیقه مخلوط نمایید تا یکنواخت شود. سطح داخلی قالب را با مقدار کمی روغن چرب کرده و کمی آرد کف آن بپاشید. می توانید به جای این کار، کف قالب کاغذ روغنی قرار دهید. خمیر را در قالب بریزید. قالب را حدود 35 تا 45 دقیقه در طبقه وسط فر قرار دهید تا زمانی که رنگ آن تقریباً طلایی شود.

نکات عملی : از قالبی استفاده کنید که ارتفاع خمیر در آن بیشتر از 5 سانتی متر نشود. پس از قرار دادن کیک درون فر، درب فر را تا 15 دقیقه باز نکنید. برای اطمینان از پخت کامل کیک، خلال دندان را در مرکز کیک فرو کنید. در صورتی که خمیر به آن نچسبد، کیک پخته است. پس از خارج کردن کیک از فر، اجازه دهید تا 15 دقیقه در قالب خنک شود. سپس آن را از قالب خارج نمایید.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه