در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر کیک قهوه رشد وزن 400 گرم

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : پودر کیک

✔طعم : قهوه

✔وزن : 400 گرم

✔وزن بسته‌بندی : 446 گرم

✔ابعاد بسته‌بندی : 19.8 × 15 ×5 سانتی‌متر

✔مناسب برای 8 نفر

✔مدت زمان آماده سازی : 35 تا 45 دقیقه

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: رشد (Roshd)
24,950
تومان 20,900 تومان تومان 4,050 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : پودر کیک

✔طعم : قهوه

✔وزن : 400 گرم

✔وزن بسته‌بندی : 446 گرم

✔ابعاد بسته‌بندی : 19.8 × 1...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

طعم قهوه، طعمی شناخته شده و محبوب در همه جای دنیا است. بسیاری از افراد، عادت به خوردن قهوه و خوراکی هایی با طعم قهوه دارند و ترک این عادت برایشان غیر ممکن است. کیک های قهوه نیز کیک هایی خوشمزه و محبوب هستند که خصوصاً در کافه ها همراه با نوشیدنی قهوه زیاد سرو می شوند. پودر کیک قهوه رشد وزن 400 گرم می تواند انتخابی درست و به جا باشد اگر می خواهید کیکی با طعم گس و دلچسب قهوه درست کنید. این پودر کیک برای 8 نفر مناسب بوده و 35 تا 45 دقیقه زمان برای پخت نیاز دارد.

مواد تشکیل دهنده این پودر کیک : آرد گندم- پودر شکر- پودر قهوه- شیر خشک بدون چربی- بیکینگ پودر- امولسیفایر- وانیلین- نمک تصفیه خوراکی.

مواد و وسایل لازم : شیر یا آب ۱۵۰ گرم (۳/۴ پیمانه)- روغن ۱۰۰ گرم (۱/۲ پیمانه)- تخم مرغ 3 عدد- یک عدد قالب مستطیلی به ابعاد 16 × 26 سانتی متر یا یک قالب گرد به قطر 23 سانتی متر. 
 
طرز تهیه : فر گازی را در دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه گرم کنید. تخم مرغ ها را در ظرف مناسبی بشکنید. 2 تا 3 دقیقه با دور تند همزن مخلوط کنید تا پف کرده و رنگ آن روشن شود. شیر یا (آب) و روغن را به تخم مرغ ها اضافه کرده و با دور کند همزن به مدت 1 تا 1.5 دقیقه مخلوط نمایید تا یکنواخت شود. پودر کیک قهوه رشد را کم کم  به مخلوط اضافه کنید و به مدت  1 تا 1.5 دقیقه مخلوط نمایید تا یکنواخت شود. سطح داخلی قالب را با روغن چرب کرده و کمی آرد در قالب بپاشید. می توناید به جای این کار، کف قالب کاغذ روغنی قرار دهید. خمیر را در قالب بریزید. قالب را در طبقه وسط فر به مدت حدود 35 تا 45 دقیقه قرار دهید.

نکات عملی : از قالبی استفاده کنید که ارتفاع خمیر در آن بیشتر از 5 سانتی متر نشود. پس از قرار دادن کیک درون فر، درب را فر را تا 15 دقیقه باز نکنید. برای اطمینان از پخت کامل کیک، خلال دندان را در مرکز کیک فرو کنید. اجازه دهید تا 15 دقیقه در قالب خنک شود. سپس آن را از قالب خارج نمایید.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه