در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر سوخاری پانکوفیکس رشد وزن 210 گرم

Roshd pankofix 210g

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع پودر : پودر سوخاری

✔موارد مصرف : مرغ، ماهی، میگو و ...

✔حاوی پریداست و پانکو

✔وزن : 210 گرم

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: ادویه و چاشنی
14,950
تومان 10,900 تومان %27 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع پودر : پودر سوخاری

✔موارد مصرف : مرغ، ماهی، میگو و ...

✔حاوی پریداست و پانکو

✔وزن : 210 گرم

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پودر سوخاری پانکوفیکس رشد گزینه ای عالی برای سوخاری کردن مواد غذایی مختلف است. بافت پانکوفیکس آن را برای غذاهای سرخ کردنی فوق العاده ویژه ساخته است زیرا مقدار روغن کمتری نسبت به پودر سوخاری ها جذب می کند و غذا را ترد نگه می دارد. پودر سوخاری پانکوفیکس رشد به عنوان بافت رویی ترد غذاها به کار می رود. با استفاده از این پودر، می توانید مرغ، ماهی، میگو و دیگر مواد غذایی دلخواه خود را به بهترین شکل سوخاری کنید. وزن این پودر سوخاری 210 گرم می باشد.

ویژگی : با استفاده از این محصول، نیازی به طعم دار کردن مرغ از قبل ندارید. فیله های پوشش داده شده با پانکو را می توانید تا 2 هفته داخل فریزر نگهداری کرده و در زمان لازم آن ها را سرخ نمایید.

مواد لازم برای آماده سازی مرغ سوخاری : فیله مرغ یا تکه های مرغ (400 گرم)- آب سرد (200 گرم، 1 پیمانه)- روغن سرخ کردنی (به میزان لازم).

آماده سازی : فیله های کوچک مرغ، طی 4 تا 8 دقیقه سرخ شدن، به خوبی مغز پخت می شوند. ولی در صورتی که از تکه های بزرگ مرغ استفاده می کنید، آن ها را نیم پز نمایید یا کمی آن ها را بکوبید تا نازک شوند. پودر پریداست (مارتین) را در یک ظرف بریزید. یک پیمانه آب سرد را به آن اضافه کرده و مخلوط نمایید تا یکنواخت شود. 5 دقیقه صبر کنید تا به غلظت لازم برسد. بعد از 5 دقیقه فیله های مرغ را داخل محلول پریداست غوطه ور کنید تا تمام قسمت های آن پوشیده شود. پاودر پانکو (مارتین) را در یک ظرف بریزید. فیله ها را یکی یکی از محلول پریداست خارج کرده و داخل پانکو بغلتانید تا تمام قسمت های فیله ها را بپوشاند. (در صورت خالی بودن سطح فیله ها از پانکو، این عمل را تکرار کنید).

پخت و پز : فیله های آماده شده را در روغن زیاد و کاملاً داغ روی شعله متوسط سرخ نمایید تا رنگ طلایی مطلوب به دست آید. حرارت شعله باید طوری باشد که در تمام مدت سرخ کردن، روغن به آرامی بجوشد و سرخ شدن فیله ها 4 تا 8 دقیقه طول بکشد تا کاملاً مغز پخت شوند.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه