در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر سوخاری با ادویه مخصوص رشد وزن 200 گرم

Roshd coating mix 200g

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع پودر : پودر سوخاری طعم دار

✔موارد مصرف : مرغ، ماهی، میگو و ...

✔آرد سوخاری حاوی فلفل قرمز

✔وزن : 200 گرم

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: محصولات رشد
12,950
تومان 8,500 تومان %34 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع پودر : پودر سوخاری طعم دار

✔موارد مصرف : مرغ، ماهی، میگو و ...

✔آرد سوخاری حاوی فلفل قرمز

✔وزن : 200 گرم

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پودر سوخاری با ادویه مخصوص رشد وزن 200 گرم، گزینه ای عالی برای سوخاری کردن مواد غذایی مختلف است. بافت این پودر آن را برای غذاهای سرخ کردنی فوق العاده ویژه ساخته است زیرا مقدار روغن کمتری نسبت به پودر سوخاری ها جذب می کند و غذا را ترد نگه می دارد. این پودر با ادویه ی خاص و خوش طعم خود شما را از طعم دار کردن مرغ بی نیاز خواهد کرد. پودر سوخاری رشد به عنوان بافت رویی ترد غذاها به کار می رود. با استفاده از این پودر، می توانید مرغ، ماهی، میگو و دیگر مواد غذایی دلخواه خود را به بهترین شکل سوخاری کنید. وزن این پودر سوخاری 210 گرم می باشد.

ویژگی : با استفاده از این محصول، نیازی به طعم دار کردن مرغ از قبل ندارید.

مواد لازم برای آماده سازی مرغ سوخاری : فیله مرغ یا تکه های مرغ (400 گرم)- آب یا شیر سرد (100 گرم، یک دوم پیمانه)- تخم مرغ ( 1 عدد)- روغن سرخ کردنی (به میزان لازم).

آماده سازی : فیله های کوچک مرغ، طی 4 تا 8 دقیقه سرخ شدن، به خوبی مغز پخت می شوند. ولی در صورتی که از تکه های بزرگ مرغ استفاده می کنید، آن ها را نیم پز نمایید یا کمی آن ها را بکوبید تا نازک شوند. تخم مرغ ها را در ظرفی بشکنید. نصف پیمانه آب یا شیر سرد به آن اضافه کرده و مخلوط نمایید. تکه های مرغ را در مخلوط آب و تخم مرغ غوطه ور کنید تا تمام قسمت های آن آغشته شود. پودر سوخاری (مارتین) را در یک ظرف بریزید. فیله ها را یکی یکی از محلول تخم مرغی خارج کرده و داخل پودر سوخاری بغلتانید و با حرکات سریع نوک انگشتان ورز دهید تا شکل پولکی پیدا کند و تمام قسمت های فیله ها را بپوشاند. (در صورت خالی بودن سطح فیله ها از پانکو، این عمل را تکرار کنید).

پخت و پز : فیله های آماده شده را در روغن زیاد و کاملاً داغ روی شعله متوسط سرخ نمایید تا رنگ طلایی مطلوب به دست آید. حرارت شعله باید طوری باشد که در تمام مدت سرخ کردن، روغن به آرامی بجوشد و سرخ شدن فیله ها 4 تا 8 دقیقه طول بکشد تا کاملاً مغز پخت شوند.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه