در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری شیشه پاک کن راپیدو سبز مدل Luxury حجم 500 میلی لیتر

فروش فقط تهران

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : اسپری شیشه پاک کن

✔قابلیت ها : تمیز کنندگی و درخشان کنندگى فوق العاده

✔بسیار مناسب برای گردگیرى

✔دارای رایحه دلپذیر

✔پاك کنندگی آسان بدون رد و لکه بر روی شیشه

✔حاوی اسانس های روز دنیا

✔دارای بسته بندی زیبا و منحصر‌به ‌فرد

✔غیر الکلی

✔حاوی یک عدد ساشه کنسانتره راپیدو

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: شیشه پاک کن
19,500
تومان 18,000 تومان تومان 1,500 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : اسپری شیشه پاک کن

✔قابلیت ها : تمیز کنندگی و درخشان کنندگى فوق العاده

✔بسیار مناسب برای گردگیرى

✔دارای رایحه دلپذیر

...

جدید

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

اسپری شیشه پاک کن راپیدو سبز مدل Luxury حجم 500 میلی لیتر، دارای قدرت پاک کنندگی بالای لکه ها از روی شیشه و سایر سطوح صیقلی مانند آینه، کروم و استیل می باشد. این شیشه پاک کن با فرمولاسیون قوی خود موجب حذف کامل چربی ها و سایر لکه ها با سرعت بالا می شود. این محصول دارای هد اسپری کننده با کیفیت و مایع زاپاس می باشدکه امکان استفاده مجدد از این کالا را به شما می دهد و شما با خرید یک شیشه پاک کن، درواقع دو شیشه پا ک کن خریداری کرده اید. به این صورت که اگر بار اول محلول داخل شیشه پاک کن تمام شد، داخل ظرف شیشه پاک کن آب ریخته و مایع زاپاس را به آن اضافه کنید و مجدداً از شیشه پاک کن راپیدو استفاده کنید. مایع شیشه پاک کن راپیدو براق کننده سطوح شیشه ای و صیقلی می باشد. این مایع پاک کننده قوی، مناسب برای نظافت و گردگیری منزل، محل کار و ... می باشد. بسته بندی این محصول بسیار زیبا، آبی رنگ و مدل اوریگامی است.  این محصول دارای خاصیت خشک شدن سریع بر روی کریستال، بدون لکه و رده و پاک کنندگی آسان و سریع آلودگی و چربی ها می باشد.

ویژگی : با خاصیت خشک شدن سریع بر روی شیشه و کریستال، بدون جا گذاشتن لکه و رده و پاک کنندگی آسان و سریع آلودگی ها و چربی ها.

موارد کاربرد و مصرف : قابل استفاده بر روی سطوح شیشه، آینه، کروم، استیل و سطوح دیگری که می خواهید بدون ایجاد رده و لکه، براق و تمیز نمایید. جهت پاک کنندگی بهتر است از پارچه های نخی تمیز که کاملاً شسته شده اند استفاده نمایید.

طریقه مصرف : در هنگام استفاده نازل را روی حالت (اسپری) قرار دهید و شیشه پاک کن را در فاصله کن را در فاصله 20 سانتی متری بر روی سطوح مورد نظر پاشیده و سپس سطح را توسط دستمال تمیز و خشک نمایید. 

هشدار : دور از دسترس اطفال نگهداری شود. روی صفحات نمایشگر و ضد انعکاس نور استفاده نشود، با چشم تماس پیدا نکند و در هنگام استفاده از آن از دستکش استفاده نمایید.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه