در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

مایع کرمی چند منظوره پاک کننده سطوح سیف حجم 500 میلی لیتر

فروش فقط تهران

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : مایع کرمی پاک کننده سطوح

✔قابلیت ها : پاک کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی و لکه زدایی

✔مناسب : انواع سطوح؛ سطوح آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی

✔حاوی ذرات میکرو کریستال

✔حجم : 500 میلی لیتر

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: شوینده و نظافت
تولید کننده: سیف
24,000
تومان 16,900 تومان %30 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : مایع کرمی پاک کننده سطوح

✔قابلیت ها : پاک کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی و لکه زدایی

✔مناسب : انواع سطوح؛ سطوح آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی

جدید

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

گاهی اوقات تلاش برای از بین بردن لکه‌های چرب و ماندگار باعث می‌شود سطوحی که دارای این لکه‌ها هستند، آسیب ببیند. این آسیب‌ها معمولاً بر اثر استفاده طولانی ‌مدت از ابزارهای سخت و زبر در نظافت ایجاد می‌شوند. با استفاده از کرم‌های تمیزکننده سطوح سیف علاوه بر اینکه نیاز به ابزارهای این چنینی ندارید، بلکه در هنگام تمیز کاری انرژی کمتری صرف خواهید کرد. کافی است این مایع کرمی را روی سطوح دارای لکه‌های چرب و ماندگار ریخته و بدون اضافه کردن آب، یک دستمال نم دار را به ‌آرامی روی سطح بکشید. سپس محل مورد نظر را با آب بشویید و در مرحله آخر دوباره با دستمال نم دار تمیز کنید. با این شرایط، در کنار آسان‌تر شدن کار نظافت، در مصرف آب هم صرفه‌جویی خواهید کرد. در جریان استفاده از این محصول، بوی نامطبوعی را که شوینده‌های مشابه ایجاد می‌کنند، احساس نخواهید کرد. مایع کرمی سیف با دارا بودن میلیون ها ذره میکرو کریستال جرم و لکه های سطوح آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی را از بین می برد، در نتیجه سطوح را صاف و براق می نماید، در سرسخت ترین لکه ها مانند لایه های چربی، غذاهای سوخته و جرم سطوح سرویس بهداشتی نفوذ کرده و آن ها را به طور کامل از بین می برد.

طریقه مصرف : قبل از مصرف بطری را تکان دهید. مایع کرمی سیف را بر روی اسفنج یا پارچه ی مرطوب و یا مستقیماً بر روی سطوح ریخته و سپس سطح مورد نظر را پاک نمایید. پس از مصرف درب بطری را ببندید.

احتیاط : این محصول را برای تمیز کردن دست، صورت و بدن و یا مواد غذایی به کار نبرید. مایع کرمی سیف را بر روی سطوح چوبی جلا داده شده، پارچه، پارکت های لینولیومی، چرم و کاغذ دیواری استفاده نکنید. هنگام استفاده بر روی سطوح حساس مانند سطوح رنگی و آلمینیومی و سطوح ناشناخته، ابتدا آن را بر روی یک سطح کوچک نامشهود امتحان کنید. هنگام استفاده سطح مورد نظر را نسایید و بلافاصله بعد از مصرف، سطح را با آب بشویید. دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

هشدار : در صورت تماس با چشم، بلافاصله آن را با مقدار فراوانی آب شستشو داده و به پزشک مراجعه کنید و برچسب محصول را به اون نشان دهید.

شرایط نگهداری : بطری را در جای خشک و خنک، به صورت عمودی و با درب بسته نگهداری کنید.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه