در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری چند منظوره پاک کننده سطوح سیف حجم 750 میلی لیتر

فروش فقط تهران

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : اسپری پاک کننده سطوح

✔قابلیت ها : تمیز کنندگی، سفید کنندگی، لکه زدایی

✔مناسب : سطوح آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی

✔فاقد رایحه

✔حاوی مایع سفید کننده

✔حجم : 750 میلی لیتر

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: صفحه اصلی
32,000
تومان 28,800 تومان تومان 3,200 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : اسپری پاک کننده سطوح

✔قابلیت ها : تمیز کنندگی، سفید کنندگی، لکه زدایی

✔مناسب : سطوح آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی

✔فاقد...

جدید

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

اسپری چند منظوره پاک کننده سطوح سیف، با فرمولاسیون قوی و عالی خود و قدرت پاک کنندگی بالا، لکه های سرسخت و میکروب های روی سطوح را به راحتی از بین می برد و آن ها را کاملاً پاک، تمیز و درخشان می کند. این اسپری پاک کننده حاوی مایع سفید کننده است. اسپری چند منظوره پاک کننده سطوح سیف پاک کننده قوی سطوح آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی می باشد. حجم این اسپری 750 میلی لیتر است.

طریقه مصرف : سر افشانه را در حالت باز قرار دهید. سطح مورد نظر را اسپری کرده و سپس با دستمال مرطوب پاک کنید. برای لکه های سرسخت، یک دقیقه صبر کنید و سپس سطح را با دستمال مرطوب پاک کنید. برای سطوح داغ، پیش از تمیز کردن، منتظر بمانید تا سطح خنک شود. پس از مصرف، سر افشانه را در حالت بسته قرار دهید.

احتیاط : هنگام مصرف از دستکش استفاده شود. با لباس پارچه ای رنگی و فرش تماس پیدا نکند و از پاشیدن محصول بر روی آن ها جلوگیری شود. به طور مستقیم تنفس نشود. از تماس با چشم و پوست خودداری شود. در صورت تماس با چشم، به سرعت با آب زیاد شستشو داده شود. در صورت خوردن محصول به طور اتفاقی بلافصله به پزشک مراجعه و برچسب محصول را به اون نشان دهید. برای تمیز کردن دست و صورت و بدن استفاده نشود.

هشدار : جهت جلوگیری از تولید بخارهای سمی (کلر)، از مخلوط کردن با مواد شوینده ی دیگر و اسیدها خودداری شود. روی آلومینیوم، لینولئوم، سطوح خش دار و فرسوده و سطوح چوبی رنگ شده استفاده نشود. پس از استفاده روی سطوح کروم، سطوح وینیلی و سطوح فلزی رنگ شده، سریع آبکشی شود. از استفاده بر روی سطوح فلزی آبکاری شده یا هر سطح دیگری که از مقاومت آن در برابر اسید کننده ها اطمینان ندارید، خوددرای شود. برای استفاده بر روی سطوح قدیمی، نخست روی سطوح نامشهود آزمایش شود. از این محصول در مکان های دارای تهویه مناسب استفاده شود.

شرایط نگهداری : بطری در محل خنک، دور از تابش مستقیم نور خورشید و به صورت ایستاده نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه