در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر کیک نارگیل کاکائو رشد وزن 500 گرم

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : پودر کیک

✔طعم : نارگیل کاکائو

✔وزن : 500 گرم

✔وزن بسته‌بندی : 546 گرم

✔ابعاد بسته‌بندی : 20 × 15 × 5.5 سانتی‌متر

✔مناسب برای 8 نفر

✔مدت زمان آماده سازی : 45 تا 50 دقیقه

✔همراه با ماربل کاکائو

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: رشد (Roshd)
31,000
تومان 22,000 تومان %29 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : پودر کیک

✔طعم : نارگیل کاکائو

✔وزن : 500 گرم

✔وزن بسته‌بندی : 546 گرم

✔ابعاد بسته‌بندی :...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

رشد یکی از تولید کنندگان پودر کیک های آماده با طعم های متنوع است. امروزه پودر کیک های آماده کاربرد و طرفداران زیادی دارد. این پودرها به دلیل طرز تهیه ی آسان و سریع و تنوع طعم بالا بسیار محبوب هستند. یکی از محصولات رشد پودر کیک نارگیل کاکائوی 500 گرمی است. این کیک دو رنگ طعم همراه با ماربل کاکائو بوده، برای 8 نفر مناسب بوده و 45 تا 50 دقیقه زمان برای پخت نیاز دارد. 

مواد تشکیل دهنده این پودر کیک : آرد گندم- پودر شکر- شیر خشک بدون چربی- بیکینگ پودر- پودر نارگیل- طعم دهنده نارگیل- پودر کاکائو- امولسیفایر E471- وانیلین- نمک تصفیه خوراکی.

مواد و وسایل لازم : روغن مایع 100 گرم (1/2 پیمانه)- شیر یا آب 150 گرم (۳/۴ پیمانه)- تخم مرغ 3 عدد- قالب مستطیلی به ابعاد 16 × 26 سانتی متر یا قالب گرد به قطر 23 سانتی متر.

طرز تهیه : فر گازی را روشن نمایید و در دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه گرم نمایید. تخم مرغ ها را در ظرفی مناسب بشکنید. 2 تا 3 دقیقه با دور تند همزن مخلوط کنید تا پف کرده و رنگ آن روشن شود. شیر، (آب) یا روغن را به تخم مرغ ها بیافزایید و 1 دقیقه و با دور متوسط همزن مخلوط نمایید تا یکنواخت شود. پودر کیک نارگیلی رشد را کم کم به مخلوط اضافه کنید و با دور کند همزن حدود 1 تا 1.5 دقیقه مخلوط نمایید تا یکنواخت شود. در ظرفی جداگانه پودر کاکائو را در دو قاشق غذاخوری آب ولرم حل کنید و آن را با یک چهارم از خمیر مخلوط نمایید. سطح داخلی قالب را با مقدار کمی روغن چرب کرده و کمی آرد کف آن بپاشید. نصف خمیر دارچینی را در قالب بریزید. خمیر کاکائویی را روی آن ریخته و با حرکت آرام نوک چاقو، شکل دلخواه خود را درون خمیر ایجاد کنید. بقیه خمیر دارچینی را روی آن بریزید. قالب را به مدت حدود 35 تا 45 دقیقه در طبقه وسط فر قرار دهید.

نکات عملی : از قالبی استفاده کنید که پس از ریختن خمیر، ارتفاع آن بیش از 5 سانتی متر نشود. پس از قرار دادن کیک درون فر، درب آن را تا 15 دقیقه باز نکنید. برای اطمینان از پخت کامل کیک، خلال دندان را در مرکز کیک فرو کنید. در صورتی که خمیر به آن نچسبد؛ کیک پخته است. پس از خارج کردن کیک از فر، اجازه دهید تا 15 دقیقه خنک شود. سپس آن را از قالب خارج نمایید.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه