در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر کیک موکا رشد وزن 500 گرم

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : پودر کیک

✔طعم : موکا

✔وزن : 500 گرم

✔وزن بسته‌بندی : 539 گرم

✔ابعاد بسته‌بندی : 20 × 15 × 5.5 سانتی‌متر

✔مناسب برای 8 نفر

✔مدت زمان آماده سازی : 35 تا 45 دقیقه

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: رشد (Roshd)
26,500
تومان 23,200 تومان تومان 3,300 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : پودر کیک

✔طعم : موکا

✔وزن : 500 گرم

✔وزن بسته‌بندی : 539 گرم

✔ابعاد بسته‌بندی : 20 × 15 ...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

موکا یکی از محبوب ترین انواع قهوه در میان افراد و خصوصاً جوانان است. بر اساس آخرین تحقیقات منتشر شده در خصوص مواد مغذی، ترکیب کافئین و شکلات در موکا در عین طعم لذیذ، نیروی بی‌نظیر نهفته در کاکائو و قهوه را به تمامی دوست داران این قهوه منتقل می‌کند. کیک موکا نیز یکی از انواع کیک‌های خوشمزه و خوش‌طعمی است که طرفداران بسیاری دارد و شما می‌توانید به کمک پودر کیک موکای 500 گرمی رشد آن را به راحتی در منزل تهیه کنید. خوردن این کیک برای افرادی که طعم و عطر قهوه را دوست دارند می‌تواند بسیار دلچسب و لذت بخش باشد.

مواد تشکیل دهنده این پودر کیک : آرد گندم- پودر شکر- کاکائو- شیر خشک بدون چربی- قهوه فوری- وانیلین- بیکینگ پودر- امولسیفایر E471- نمک تصفیه خوراکی

مواد و وسایل لازم : روغن ۱۰۰ گرم (۱/۲ پیمانه)- شیر یا آب ۱۵۰ گرم (۳/۴ پیمانه)- تخم مرغ 3 عدد- یک عدد قالب مستطیلی به ابعاد 16 × 26 سانتی متر یا یک قالب گرد به قطر 23 سانتی متر.

طرز تهیه : فر گازی را در دمای 180 درجه سانتی گراد (350 درجه فارنهایت) روشن کنید تا گرم شود. تخم مرغ ها را در ظرف مناسبی بشکنید و 2 تا 3 دقیقه با دور تند همزن مخلوط کنید تا پف کرده و سفید شود. شیر یا (آب) و روغن را اضافه کرده و با دور متوسط همزن 1 دقیقه مخلوط کنید. پودر کیک را کم کم  به مخلوط اضافه کنید. 1 تا 1.5 دقیقه با دور کند همزن، مخلوط نمایید تا یکنواخت شود. سطح داخلی قالب را با روغن چرب کرده و کمی آرد در قالب بپاشید. خمیر را در قالب بریزید. قالب را در طبقه وسط فر به مدت حدود 35 تا 45 دقیقه قرار دهید. قبل از برش و سرو اجازه دهید کیک در قالب خنک شود.

نکات عملی : از قالبی استفاده کنید که ارتفاع خمیر در آن بیشتر از 5 سانتی متر نشود. پس از قرار دادن کیک درون فر، درب را فر را تا 15 دقیقه باز نکنید. برای اطمینان از پخت کامل کیک، خلال دندان را در مرکز کیک فرو کنید. اجازه دهید تا 15 دقیقه در قالب خنک شود. سپس آن را از قالب خارج نمایید.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 

 

 

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه