در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر کیک نارگیلی رشد وزن 500 گرم

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : پودر کیک

✔طعم : نارگیلی

✔وزن : 500 گرم

✔وزن بسته‌بندی : 538 گرم

✔ابعاد بسته‌بندی : 19.8 × 15 × 5 سانتی‌متر

✔مناسب برای 8 نفر

✔مدت زمان آماده سازی : 50 دقیقه

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: رشد (Roshd)
31,000
تومان 21,000 تومان %32 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : پودر کیک

✔طعم : نارگیلی

✔وزن : 500 گرم

✔وزن بسته‌بندی : 538 گرم

✔ابعاد بسته‌بندی : 19.8 ...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

امروزه پودر کیک های آماده کاربرد و طرفداران زیادی دارند. این پودرها به دلیل طرز تهیه ی آسان و سریع و تنوع طعم بالا بسیار محبوب هستند. رشد یکی از تولید کنندگان پودر کیک های آماده با طعم های متنوع است. یکی از محصولات آن پودر کیک نارگیلی 500 گرمی رشد است. این پودر کیک برای 8 نفر مناسب بوده و 50 دقیقه زمان برای پخت نیاز دارد.

مواد تشکیل دهنده این پودر کیک : آرد گندم- شکر- شیر خشک بدون چربی- بیکینگ پودر- طعم دهنده نارگیل- امولسیفایر E471- وانیلین- نمک تصفیه خوراکی.

طرز تهیه : فر گازی را روشن نمایید و در دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه گرم کنید. تخم مرغ ها را در ظرفی مناسب بشکنید. تخم مرغ ها را 2 تا 3 دقیقه با دور تند همزن مخلوط کنید تا پف کرده و رنگ آن روشن شود. شیر یا آب و روغن را به تخم مرغ ها بیافزایید و 1 دقیقه با دور متوسط همزن مخلوط نمایید. پودر کیک نارگیلی رشد را کم کم به مخلوط اضافه کنید و با دور کند همزن به مدت 1 تا 1.5 دقیقه مخلوط نمایید تا یکنواخت شود. سطح داخلی قالب را با مقدار کمی روغن چرب کرده و کمی آرد کف آن بپاشید. می توانید به جای این کار، کف قالب کاغذ روغنی قرار دهید. خمیر را در قالب بریزید. قالب را حدود 35 تا 45 دقیقه در طبقه وسط فر قرار دهید تا زمانی که رنگ آن تقریباً طلایی شود.

نکات عملی : از قالبی استفاده کنید که ارتفاع خمیر در آن بیشتر از 5 سانتی متر نشود. پس از قرار دادن کیک درون فر، درب فر را تا 15 دقیقه باز نکنید. برای اطمینان از پخت کامل کیک، خلال دندان را در مرکز کیک فرو کنید. در صورتی که خمیر به آن نچسبد، کیک پخته است. پس از خارج کردن کیک از فر، اجازه دهید تا 15 دقیقه در قالب خنک شود. سپس آن را از قالب خارج نمایید.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه