در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

مایع سفید کننده معطر وایتکس مدل Fresh Wild Flowers وزن 750 گرم

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : مایع سفید کننده

✔قابلیت : سفید کننده و ضد عفونی کننده

✔مناسب : وان حمام، توالت، کف و دیواره های کاشی و سرامیک

✔وزن : 750 گرم

✔رایحه : گل‌های بهاری

✔حاوی 5.25 درصد کلر فعال، سدیم هیدروکسید و آب

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: شوینده و نظافت
8,500
تومان 7,800 تومان تومان 700 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : مایع سفید کننده

✔قابلیت : سفید کننده و ضد عفونی کننده

✔مناسب : وان حمام، توالت، کف و دیواره های کاشی و سرامیک

✔وزن : 750...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

مایع سفید کننده وایتکس مدل Fresh Wild Flowers، مایعی معطر با رایحه ی گل های بهاری است. این مایع، سفید کننده و ضدغفونی  ی انواع لباس های نخی، کتانی، حوله و ملحفه سفید، تمیز و ضدعفونی کننده انواع ظروف چینی، ملامین و بلور و تمیز و ضدعفونی کننده لوازم بهداشتی، وان و دستشویی می باشد. مایع سفید کننده وایتکس مدل Fresh Wild Flowers، دارای وزن 750 گرم و حاوی 5.25 درصد کلر فعال، سدیم هیدروکسید و آب است. این مایع سفید کننده برای ضد عفونی کردن سطوح مختلف بسیار مناسب است زیرا هیپوکلریت موجود در وایتکس باکتری و قارچ و ویروس ها را به خوبی از بین می برد. مایع سفید کننده وایتکس لباس، ملحفه و پارچه های شما را مانند برف سفید خواهد کرد.

طریقه ی سفید کردن و ضدعفونی نمودن در ماشین لباسشویی : پس از شستشوی مرحله اول توسط ماشین، 3 یا 4 فنجان وایتکس را با یک لیتر آب رقیق کرده و به ماشین اضافه کنید تا ماشین مجدداً لباس ها را شستشو نموده و آبکشی کنید.

طریقه ی سفید کردن لباس ها : ابتدا لباس ها و پارچه های سفید را طبق معمول همیشگی خودتان بشویید و در تشت قرار دهید. سپس 3 یا 4 فنجان وایتکس را با آب تشت مخلوط کرده و بگذارید مدت 15 دقیقه بماند. سپس آبکشی نمایید. وایتکس را می توان برای پارچه های نخی، کتان، ابریشم مصنوعی، نایلون، ارلون و داکرون استفاده نمود.

توجه : از مصرف وایتکس بر روی پارچه های پشمی، ابریشم طبیعی و چرمی خودداری کنید.

طریقه ی تمیز و سفید نمودن وسایل خانه : برای تمیز و سفید نمودن لوارم خانه از قبیل ظرفشویی، روشویی، ولن، یخچال سرامیک لینولئوم، اشیاء چینی، بلوری، لعابی و ملامین، پارچه ی آغشته به محلول رقیق شده ی وایتکس را روی آن ها بکشید. بگذارید چند دقیقه بماند و سپس آن را با آب بشویید. در صورت امکان می توان تا 15 دقیقه در محلول رقیق شده قرار داده و سپس با آب بشویید.

هشدار : هنگام مصرف وایتکس از دستکش استفاده کنید. در صورتی که بر روی پوست بدن یا چشمان ترشح شد، آن را با جریان آب خنک بشویید. اگر کسی از محتویات این بطری نوشید، به او مقداری شیر بدهید. با آمونیاک مایع اسیدی توالت شوی و اسیدها هرگز مخلوط نکنید. از تماس با فلزات اجتناب کنید.

شرایط نگهداری : درب بطری را محکم ببندید و در جای خنک و دور از نور نگهداری نمایید. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه