در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • BRANDS
  • مام رول ضد تعریق رکسونا مدل XTRA COOL حجم 50ML
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

مام رول ضد تعریق رکسونا مدل XTRA COOL حجم 50ML

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

احساس تازگی بدنی خشک و اعتماد به نفسی بالا

✔ ظرفیت:50 میلی‌لیتر

✔ :بدون الکل

✔ :صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

✔ :محصول یونیلیور فیلیپین

✔ :ماندگاری 48 ساعته

✔ مناسب برای:زنانه

دسته بندی: BRANDS
تولید کننده: رکسونا
تومان 18,500 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

احساس تازگی بدنی خشک و اعتماد به نفسی بالا

✔ ظرفیت:50 میلی‌لیتر

✔ :بدون الکل

✔ :صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

✔ :مح...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
تعریق فرآیندی برای تنظیم دمای بدن است. زمانی که عرق محیطی برای تکثیر باکتری ها شود، ایجاد  بوی بد و ناخوشایند می کند. بهترین روش برای مبارزه با بوی بدن پیشگیری از وقوع آن است و برای بسیاری از افراد رعایت صحیح بهداشت، یعنی شستشوی مرتب بدن و استفاده از مواد ضد تعریق کفایت می کند.
بهترین زمان برای استفاده از مواد خوشبوکننده و ضد تعریق در زیر بغل بعد از استحمام است، زیرا این مواد مجاری غدد را می بندند و موجب کاهش تعریق در طول روز می شوند. نکته حائز اهمیت این است که مام های خوشبوکننده باید روی پوست سالم مورد استفاده قرار گیرند و اگر قسمتی از پوست بدن دارای زخم یا خراشیدگی است، نباید این مواد را در آن قسمت ها به کار برد.
تعریق یکی از طبیعی‌ترین عکس‌ العمل‌های بدن در مقابل گرما است اما اگر بهداشت لازم در مورد آن انجام نشود می تواند باعث ایجاد بوی ناخوشایند و حتی زننده‌ای شود. ممکن است با درمان‌هایی خاص بتوان مقدار تعریق بدن را کم و کنترل کرد اما امکان توقف صد درصد آن وجود ندارد؛ در این شرایط می‌توان از خوشبوکننده‌ها و ضد تعریق‌های متنوع متناسب با نوع پوست استفاده کرد. پس از استحمام هر روزه یکی از بهترین راه حل‌ها برای مبارزه با تعریق استفاده از رول های ضد تعریق است که با بستن غدد پوست فرآیند تعریق را به تعویق می‌اندازد و با رایحه‌ی مطبوع خود پوستی بدون رطوبت و با خشکی اید‌ه‌آل را برای مصرف کننده به همراه دارند. برند رکسونا (Rexona) که در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشتی مانند رول‌های ضد تعریق موفق عمل کرده است، رول 50 میلی لیتری مدل اکسترا کول خود را که دارای رایحه‌ای خنک است برای آقایان عرضه کرده است. این محصول با ماندگاری 48 ساعته خود احساس خنک شدن و شادابی را بلافاصله بعد از استفاده برای فرد ایجاد می‌کند.
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه