در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش WEE CARE بسته 70 عددی

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔دستمال مرطوب پاک کننده آرایش

✔مدل : WEE CARE

✔تعداد در بسته : 70 عدد

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

تولید کننده: وی کر
21,500
تومان 18,000 تومان تومان 3,500 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔دستمال مرطوب پاک کننده آرایش

✔مدل : WEE CARE

✔تعداد در بسته : 70 عدد

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

یکی از معضل های آرایش کردن پاک کردن آن است مخصوصان آرایش های زد آب که به سختی نیز پاک می گردند و بسیار زمان گیر است. اما با تولید دستمال مرطوب مشکل شست و شوی صورت بعد از هر بار آرایش بر طرف گردید ولی همچنان دستمال مرطوب های زیادی هستن که آرایش را به طور کلی از روی صورت پاک نمی کنند. دستمال مرطوب وی کر فاقد الکل و پارابن بوده و تمام آرایش را به طور کلی از رو صورت پاک می نماید و نیاز به شیر پاک کن یا آب ندارد. همچنین این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین E نیز می باشد که پوست را مرطوب و نرم می سازد و از بروز چین و چروک جلوگیری میکند.

عصاره آلوئه ورا : تسکین دهنده و زیبا کننده پوست بوده که سبب سلامتی، شادابی و ترمیم پوست می باشد. این عصاره دارای خواص ضد التهابی و ضد آلرژی بوده و از طرفی با آب رسانی به پوست، بروز علائم پیری مانند چین و چروک را عقب می اندازد.

ویتامین E : با حفظ رطوبت پوست به عنوان مرطوب کننده پوست و لب عمل کرده و آن ها را نرم و انعطاف پذیر می کند از طرفی این ویتامین به عنوان التیام بخش، آنتی اکسیدان، حفظ کننده رنگ طبیعی پوست، به سلامتی پوست صورت و جوان جوان ماندن آن کمک می کند.

آلانتوئین : استفاده از آلانتوئین بر روی پوست صورت، باعث نرم و صاف شدن ظاهر آن می گردد این ماده تسهیل کننده ترمیم بافت آسیب دیده بوده و با حفظ رطوبت پوست، از ایجاد آسیب های پوستی جلوگیری می کند.

پارابن ها : از پر کاربردترین دسته های مواد نگهدارنده هستند که برای افزایش ماندگاری محصولات بهداشتی، آرایشی استفاده می شود و دارای مضرات فراوانی ماننداختلالات هورمونی، تسریع پیری زودرس پوست و از عوامل مشکوک به ایجاد سرطان سینه در بانوان هستند.

   
 
    با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید
 
 

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه