در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • BRANDS
  • اسپری ضد تعریق اکس مدل BLACK NIGHT حجم150ML
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری ضد تعریق اکس مدل BLACK NIGHT حجم150ML

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

یک رایحه مردانه که حسی سرزنده به شما میدهد .

✔ ظرفیت:150 میلی لیتر

✔ :رایحه گرم و شیرین مخصوص آقایان

✔ :ترکیبی از رایحه مرکبات، میوه و گل

✔ :دارای قفل منحصر به فرد

✔ :فاقد آلومینیوم

✔ :فاقد پودر

✔ :دارای رایحه چوب و وانیل و دانه تونکا

✔ :دارای مجوز از سازمان غذا و دارو

دسته بندی: BRANDS
تولید کننده: اکس
تومان 30,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

یک رایحه مردانه که حسی سرزنده به شما میدهد .

✔ ظرفیت:150 میلی لیتر

✔ :رایحه گرم و شیرین مخصوص آقایان

<...

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
اسپری بلک نایت با رایحه چوب و کمی تند که در انتها کمی اسانس وانیلی و دانه تونکا در ان به مشام میرسد . 
با اسپری بلک نایت اکس میتوانید در طول روز حس تمیزی و سرزندگی را احساس کنید . 
بعضی چیزها در عین ناخوشایندبودن همیشه وجود دارند و بهتر است برای رهایی از آن‌ها تصمیم درستی بگیریم. برای مثال بوی بدی که بدن ما آدم‌ها در زمان عرق‌کردن از خود متصاعد می‌کند. خود عرق‌کردن چیز بدی نیست و برای بدن مفید است؛ اما به دلیل وجود مواد معدنی موجود در ترشحات غدد عرق، باکتری‌های زیادی روی پوست شروع به فعالیت می‌کنند و نتیجه‌ی این موضوع تحمل‌ناپذیر می‌شود. اگر می‌خواهید عرق شما بوی بدی نداشته باشد، بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که با نام دئودرانت یا مام شناخته می‌شوند و خاصیت بوی بد بدن را تعدیل می‌کنند.
دئودرانت‌ها (خوش‌بوکننده‌ها) مجموعه‌ای بزرگ‌اند که ضدعرق‌ها زیرمجموعه‌ای از آن‌ها هستند و به چند شکل متفاوت تلاش می‌کنند از بوی بد بدن جلوگیری کنند. برای شروع باید بدانید که ضدعرق‌ها به وسیله‌ی ترکیبات آلومینیوم منافذ عرق را می‌بندند؛ اما دئودرانت‌ها با ازبین‌بردن باکتری‌های سطح پوست مانع از ایجاد بوی بد می‌شوند. بعضی از این محصولات هم خصوصیتی دوگانه دارند؛ یعنی هم عطردانه‌هایی برای حذف بو دارند و درعین‌حال قادرند از میزان عرق‌کردن بکاهند.
اسپری بلک نایت اکس با رایحه گرم و شیرین که با نت های هل، زنجبیل، گریپ فروت و گلابی شروع می شود که بعد از تراوش آن و عبور از مغز،  نت های میانی خود را نشان می دهند. این نت ها شامل چوب کشمیر، شکوفه پرتقال، انواع توت ها، فلفل شیرین، اسطوخودوس و گل شمعدانی اند. پس از نشست این رایحه بر قلب، نت انتهایی شامل وانیل، دانه تونکا، عنبر و سدر، تمام احساسات فرد را درگیر می کند. 
رایحه این اسپری که ترکیبی گرم و شیرین دارد، حس زیبای شبی تاریک را با آسمانی پر از ستاره های درخشان و زیبا تداعی می کند. این محصول برای استفاده روزانه آقایان می باشد و در ساخت آن از مواد اولیه خالص استفاده شده، تا قدرت ماندگاری حضور شما کمرنگ نگردد و در تمام طول روز شاداب و با اعتماد به نفس باشید. 
از دیگر مزیت های اسپری بلک نایت اکس داشتن قفل منحصر به فرد آن است که با چرخاندن سرپوش در جهت عقربه های ساعت می توانید از اسپری آن استفاده نمایید.
ترکیبات
بوتان، ایزو بوتان، پروپان، عطر، بنزیل الکل، بنزیل بنزوات، بنزیل سالیسیلات، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، سیترال، سیترونلول، کومارین، اوگنول، گرانیول، لیمونن، لینالول
 
روش استفاده : در محافظ اسپری را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و با فاصله 3  سانتی متری بر روی قسمت مورد نظر بدنتان بفشارید. اجازه دهید محصول کاملا خشک شود.
 
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه