در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری ضد تعریق اکس مدل AFRICA حجم150ML

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

اگر به یک اسپری همیشگی نیاز دارید ان اسپری بدون شک اسپری اکس یو خواهد بود

✔ ظرفیت:150 میلی لیتر

✔ :رایحه گرم و شیرین مخصوص آقایان

✔ :دارای قفل منحصر به فرد

✔ :فاقد آلومینیوم

✔ :فاقد پودر

✔ :ترکیبی از رایحه مرکبات، میوه و گل

✔ :دارای مجوز از سازمان غذا و دارو

دسته بندی: BRANDS
تولید کننده: اکس
35,000
تومان 30,000 تومان تومان 5,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

اگر به یک اسپری همیشگی نیاز دارید ان اسپری بدون شک اسپری اکس یو خواهد بود

✔ ظرفیت:150 میلی لیتر

✔ :رایحه گرم و شیرین مخصوص آقایان

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
اسپری‌های مردانه معمولا به شکلی طراحی می‌شوند که قدرت پخش بوی بالایی داشته باشند. اسپری «Africa» برند «اکس» (Axe) برای استفاده‌ی آقایان بسیار مناسب است. این اسپری حجمی معادل 150 میلی‌لیتر دارد. اکس اسپری‌ای معمولی است و می‌توانید آن را به‌طور روزمره مورد استفاده قرار دهید. Africa فاقد در است و استفاده‌ی بسیار آسان و راحتی دارد. این اسپری از رایحه‌ای دل‌نشین و ماندگار برخوردار است و پس از استفاده، حسی از نشاط و تمیزی به‌شما دست خواهد داد. اگر می‌خواهید اسپری روزانه‌ای خوش‌بو، ماندگار و به‌صرفه داشته باشید، خرید اسپری مردانه‌ی اکس با رایحه‌ا‌ی دل‌نشین را به ‌شما پیشنهاد می‌دهیم. حجم 150 میلی‌لیتری این محصول را می‌توان تا مدت زیادی استفاده کرد. استفاده از این اسپری، ضمن مهار بوی عرق و جلوگیری از آن، با تراوش بویی دل‌انگیز، حسی از شادمانی و درخشندگی را در فرد به وجود می‌آورد. این اسپری می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. رایحه‌ی Africa بسیار ماندگار است و تا مدت زیادی، بوی آن را روی پوست و لباس خود حس خواهید کرد.
 
روش استفاده : در محافظ اسپری را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و با فاصله 3  سانتی متری بر روی قسمت مورد نظر بدنتان بفشارید. اجازه دهید محصول کاملا خشک شود.
اسپری آفریقا اکس با رایحه جذاب و مهیج ترکیبی از رایجه مرکبات، میوه و گل می باشد. هر چه قدر هم که فعالیت بدنیتان بالا باشد باز هم در طول روز احساس خوب تازگی خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول برای استفاده روزانه آقایان و خانم ها می باشد. از دیگر مزیت های این محصول، داشتن قفل منحصر به فرد آن است که با چرخاندن سر پوش در جهت عقربه های ساعت، می توانید از اسپری آن استفاده نمایید. 
قرار گرفتن باکتری های موجود در روی بدن و عرق، موجب به وجود آمدن بوی بدی در بدن می شود. پس اگر می خواهید که عرق شما بوی بدی نداشته باشد، بهتر است از محصولاتی که به نام دئودورانت و یا مام شناخته می شوند و خاصیت بوی بد بدن را تعدیل می کنند، استفاده کنید. اسپری آفریقا اکس هیچ گونه مانعی در تعریق ایجاد نمی کند، اما در عوض بوی زننده ای که در اثر تعریق ایجاد می شود را از بین می برد. اسپری آفریقا اکس برای تمام نقاط بدن قابل استفاده می باشند و فقط مخصوص زیر بغل نیست.
ترکیبات
الکل دنات، بوتان، ایزو بوتان، پروپان، عطر، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، سیترال، سیترونلول، کومارین، گرانیول، لیمونن، لینالول
 
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه