در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری خوشبو کننده هوا کامفورت مدل Apple حجم 500 میلی لیتر

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : اسپری خوشبو کننده هوا

✔حجم : 500 میلی لیتر

✔رایحه : شکوفه های سیب

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: کامفورت
45,000
تومان 39,900 تومان تومان 5,100 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : اسپری خوشبو کننده هوا

✔حجم : 500 میلی لیتر

✔رایحه : شکوفه های سیب

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

خوشبو بودن فضا برای بسیاری از افراد مهم است. برای تحقق این موضوع می توان از اسپری های خوشبو کننده هوا استفاده کرد. اسپری خوشبو کننده هوا کامفورت مدل Apple، خوشبو کننده ای با رایحه شکوفه های سیب است. این اسپری خوشبو کننده به رفع بوی ناخوشایند فضا کمک کرده و باعث می شود فضا به مدت طولانی سرشار از بوی خوش باشد. اسپری خوشبو کننده هوا کامفورت مدل Apple، دارای حجم 500 میلی لیتر بوده و علاوه بر فضا، مناسب برای استفاده ی روی مبلمان پارچه ای، پرده و فرش نیز می باشد. این خوشبو کننده رایحه ی نرم کننده ی لباس شما را تقویت کرده و باعث ماندگاری بوی خوش آن می شود.

طریقه مصرف : به طور مستقیم در فضا، بر روی لباس، مبل یا پرده اسپری شود. هنگام استفاده به صورت عمودی در دست بگیرید. سر افشانه را چرخانده، باز کنید و در پایان مجدداً ببندید.

هشدار : محصول و بخارات آن قابل اشتعال می باشند. دور از حرارت، سطوح داغ، جرقه، شعله و دیگر منابع افروزنده نگهداری و استفاده نمایید. در حضور بانوان باردار، نوزادان و بیماران تنفسی اسپری نکنید. در صورت اشتعال، از کف مقاوم به الکل یا اسپری آب، برای خاموش کردن شعله استفاده کنید. در هنگام استعمال دخانیات اسپری نکنید. ذرات اسپری می تواند خواب آلودگی یا سرگیجه خفیف ایجاد کنند. در صورت بلعیدن، دهان را با آب بسیار بشویید ( تنها زمانی که فرد هوشیار است) و سریعاً به پزشک خود مراجعه کرده و محصول را به او نشان دهید. دور از مواد غذایی و آشامیدنی نگهداری و اسپری کنید. اسپری را استنشاق نکنید. در صورت تماس با پوست فوراً با آب بشویید یا دوش بگیرید. در صورت تماس با چشم، فوراً آن را با آب فراوان بشویید و سریعاً به پزشک مراجعه نمایید. بر روی داشبورد خودرو، سطوح پلاستیکی، الیاف ابریشمی، جیر، چرم و پوست اسپری نکنید. به جای پاک کننده سطوح و یا به جای آب در اتو استفاده نکنید. در صورت ریختن بر روی لباس، فوراً لباس را از تن خارج کنید. غیر قابل نوشیدن است. 

شرایط نگهداری : اسپری را در فضایی با تهویه مناسب استفاده و نگهداری شود. در محل خنک و دور از آفتاب نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه