در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • BRANDS
  • samsung
  • گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy a52s black دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy a52s black دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

Samsung Galaxy A52s 5G Mobile Phone

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

*پرداخت فقط از طریق درگاه*

✔حافظه داخلی : 128 گیگابایت

✔شبکه های ارتباطی : 5G، 4G، 3G، 2G

✔سیستم عامل : Android

✔نسخه سیستم عامل : Android 11

✔سایز نانو (0.67 × 8.8 × 12.3 میلیمتر)

✔مقدار RAM : شش گیگابایت

✔دوربین : 64 مگاپیکسل(چهار گانه)

✔اندازه : 6.5 اینچ

✔تعداد سیم کارت : دو

دسته بندی: samsung
11,450,000
تومان 11,300,000 تومان تومان 150,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

*پرداخت فقط از طریق درگاه*

✔حافظه داخلی : 128 گیگابایت

✔شبکه های ارتباطی : 5G، 4G، 3G، 2G

✔سیستم عامل : Android

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

امروزه گوشی‌ های خط تولید Galaxy A سامسونگ، تنوع بسیار زیادی دارند. به طوری که هر کسی با هر سلیقه و نیازی می‌ تواند با یک جستجوی ساده در میان آن ها، تلفن همراهی بیاید که امکانات مد نظرش را دارد. اینک سامسونگ Galaxy A52s 5G به بازار موبایل آمده تا نیاز کسانی که خواهان یک دستگاه میان‌ رده اما قدرتمند هستند را برطرف کند.

طول، عرض و ضخامت گلکسی A52s 5G به ترتیب ۱۵۹٫۹ * ۷۵٫۱ * ۸٫۴ میلی‌ متر و وزن آن ۱۸۹ گرم است و این یعنی همچون سایر تلفن‌ های همراه موجود در بازار، ابعاد و جرم استانداردی دارد. سامسونگ امسال برای طراحی اعضای سری Galaxy A یک ایده جدید داشت. در تمامی گوشی‌ های این سری، تمامی لنزهای دوربین اصلی در گوشه بالا سمت چپ قاب پشتی جای داده شده است و بر خلاف گوشی‌ های سال قبل، دیگر در اطراف لنزها پوشش مشکی مشاهده نمی‌ شود. حال، همین رویه در سامسونگ Galaxy A52s 5G نیز اتفاق افتاده و چهار لنز دوربین اصلی این دستگاه به همراه چراغ فلاش LED در گوشه بالا سمت چپ قاب پشتی جای‌ گیری کرده‌اند. در پایین هم لوگوی SAMSUNG حک شده است.

صفحه نمایش این گوشی به پوشش شیشه‌ ای محافظت شده با Gorilla Glass 5 تجهیز گردیده و فقط در مرکز بالای آن نقطه‌ ای سیاه رنگ جهت حضور دوربین سلفی تعبیه شده است. ضمن این که در زیر این پنل سنسور اپتیکال اسکنر اثر انگشت حضور یافته است. سایر امکانات موجود در فریم نیز عبارتند از : دکمه‌ های پاور و کاهش و افزایش صدا، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌ متری، پورت USB-C شارژر، اسلات قرار دادن سیمکارت و مموری کارت، بریدگی‌ های اسپیکر و حفره‌ های مخصوص میکروفون. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که بدنه این گوشی تأییدیه IP67 دریافت کرده بنابراین در برابر خاک و آب تا عمق ۱ متری و به مدت ۳۰ دقیقه مقاومت خواهد داشت.

در گلکسی A52s 5G نمایشگر ۶٫۵ اینچی Super AMOLED با نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی و نهایت روشنایی ۸۰۰ نیتی به کار رفته است. رزولوشن این پنل ۲۴۰۰ * ۱۰۸۰ و تراکم پیکسلی آن هم ۴۰۵ خواهد بود. نسبت صفحه نمایش به بدنه این تلفن همراه تقریباً ۸۵ درصد است بنابراین در صورت پخش محتواها نوارهای اطراف آن مانع مشاهده فیلم‌ ها و تصاویر نخواهند شد.

سامسونگ Galaxy A52s 5G از تراشه هشت هسته‌ ای و تولید شده با فرآیند لیتوگرافی ۶ نانومتری یعنی Snapdragon 778G 5G و پردازنده گرافیکی Adreno 642L بهره می‌ برد و همراهی‌ کننده این سخت‌ افزار هم رم ۶ یا ۸ گیگابایتی خواهد بود. همان‌ طور که از نام این چیپست مشخص است، با این گوشی می‌ توانید به شبکه نسل ۵ ارتباطات وصل شوید. ضمن این که به خاطر قدرت فوق‌ العاده زیاد این پردازنده، اجرای تقریباً همه بازی‌ ها و نرم‌ افزارهای اندرویدی بدون هیچ مشکلی میسر خواهد بود.

دوربین اصلی سامسونگ Galaxy A52s متشکل از چهار لنز ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. با این دوربین می‌ توان تصاویر HDR و پانوراما به ثبت رساند و فیلم‌ های 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کرد. دوربین سلفی هم ۳۲ مگاپیکسلی است و همچون دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K را دارد.

باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری این گوشی با استفاده نیمه سنگین تا یک روز و نیم دوام خواهد آورد. ضمن این که این منبع نیرو از تکنولوژی شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌ کند بنابراین در کمترین زمان شارژ خواهد شد.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه