در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کشوی پول بایامکس مدل BAYAMAX BC410

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

*به دلیل نواسانات قیمت ارز قیمت قبل از خرید به صورت تلفنی استعلام شود.*

✔ابعاد : ۱ × ۱۱ × ۱۵ اینچی میلی متر

✔وزن : 410 گرم

✔تعداد محفظه اسکناس : پنج عدد

✔قابلیت اتصال : قابلیت اتصال به فیش پرینتر

✔تعدادمحفظه سکه :هشت عدد

✔بقیه مشخصات: کشوی پول ۴ خانه ، ۵ خانه اسکناس به همراه ۸ خانه سکه بهره گیری از قفل سه حالته قابلیت افزایش خانه های اسکناس امکان اتصال به چاپگر از طریق پورت Rj۱۱ دارای زنگ هنگام بازشدن کشو و میکروسوئیچ 

دسته بندی: بایامکس (bayamax)
30,000,000
تومان 2,600,000 تومان %91 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

*به دلیل نواسانات قیمت ارز قیمت قبل از خرید به صورت تلفنی استعلام شود.*

✔ابعاد : ۱ × ۱۱ × ۱۵ اینچی میلی متر

✔وزن : 410 گرم

✔تعداد محفظه اسکناس : پنج عد...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کشوی پول BC-410 بایامکس دارای 8 خانه برای نگهداری پول خرد (سکه) و 4 خانه برای نگهداری اسکناس می باشد و محلی امن برای نگهداری درآمد و فروش روزانه شما است و به دخل شما نظم می دهد. همچنین در این دستگاه دو شکاف در جلوی کشو قرار گرفته است که از آن برای نگهداری چک پول استفاده می‌شود.

در این کشوی پول بایا مکس خانه های مربوط به قرارگیری اسکناس گیره های فلزی دارند تا اسکناس ها را درون خانه ها ثابت نگه دارند. این کشوی پول برای استفاده در مشاغلی مانند فروشگاه ها ، فست فودها ، رستوران ها و… گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

این کشوی پول ابعادی به اندازه 410*410*100 میلی متر دارد که به صورت مربعی شکل بر روی میز کار شما قرار خواهد گرفت. همچنین وزن این دستگاه 6.6 کیلوگرم می باشد و بسیار سبک است.

جنس بدنه دستگاه از فولاد ضد زنگ می باشد که بسیار مقاوم است و در برابر آسیب های محیطی از جمله زنگ زدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است و ماندگاری و طول عمر بسیار بالایی دارد. این کشوی پول در دو رنگ مشکی و سفید در فروشگاه بازرگانی اسپید موجود می باشد.

کشوی پول BC-410 بایامکس زنگ هشدار برای باز شدن در کشو و قفل سه حالته دارد و قابلیت کاربردی و ویژه میکروسوئیچ برای آن تعبیه شده است. میکروسوئیچ (micro switch) یک نوع کلید بخصوص می باشد که با فشار فیزیکی تحریک شده و با کوچک ترین فشاری باز و بسته خواهد شد.

برای این دستگاه پورت RJ11 و پورت RJ12 قرار داده شده است که ارتباط و اتصال کشو پول با دستگاه هایی مانند چاپگر به وسیله این پورت ها امکان پذیر شده است. البته در نظر داشته باشید که امکان قرار دادن سایر پورت ها از جمله پورت RS232 و پورت USB به درخواست و سفارش مشتری برای این کشوی پول میسر می باشد.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه