در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پک کوله پشتی کوییلو طرح گفتگو

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

پک کوله پشتی کوییلو طرح گفتگو با کیفیت دوخت بالا و جنس پارچه بسیار سبک و مقاوم هم اکنون در کالابرد

محصول کشور آلمان

✔ وزن:238 گرم

✔ ابعاد:48 × 15 × 31 سانتی‌متر

✔ :دارای زیپ‌های با کیفیت

✔ جنس:پلی استر

✔ لوازم همراه:یک کیف ظرف غذا، یک جامدادی و یک کاور کفش

✔ :بندهای قابل‌تنظیم

✔ :دارای دو جیب زیپی در دو طرف

✔ :همراه با کاور نگه‌دارنده‌ی حرارت

✔ :محل نگهداری قمقمه

دسته بندی: BRANDS
تومان 160,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

پک کوله پشتی کوییلو طرح گفتگو با کیفیت دوخت بالا و جنس پارچه بسیار سبک و مقاوم هم اکنون در کالابرد

محصول کشور آلمان

✔ وزن:238 گرم

✔ اب...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
بهترین برند  کیف و کوله پشتی به نظر شما چیست؟
با فرارسیدن فصل دانشگاه و مدرسه، دانشجوها و دانش آموزان روی به سمت خرید جذاب و دوست داشتنی لوازم تحریر و کیف و کوله پشتی می آورند. حالا در این بازار سرشار از تنوع برندها و محصولات مختلف، گاهی ظاهر اجناس به قدری توجه ما را جلب می کنند، که از کیفیت آن غافل می شویم. بعضی از این مارکها هزینه های بسیار بالایی دارند و کیفیت آن ها با برندهای ارزان قیمت تر تفاوت چندانی ندارد. پس چه بهتر است که قبل از رفتن به خرید ، کمی نسبت به برندهای موجود در بازار آشنایی داشته باشیم.
بعضی از برندها مثل کوئیلو و فابر کاستل، استدلر و استابیلو از بسیار قدیم بوده و خود را به تمام ما ثابت کرده اند. این برندهای با کیفیت، با ظاهر بسیار زیبا و شکیلی که دارند، قطعا از بهترین ها هستند. برندهای دیگری نیز هستند که شناخته شده نبوده و محصولات فانتزی و زیبایی تولید می کنند. ما باید بسته به نوع نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشیم.
کالابرد در این پست خود، یکی از بهترین برندهای کوله پشتی و لوازم تحریر را در جهان معرفی کرده است. این محصولات در ایران نیز وجود داشته و به سادگی قابل تهیه هستند. 
از آنجا که کالابرد به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب برای مشتریان خود می باشد اقدام به معرفی و فروش محصولات کوئیلو کرده و با حذف واسطه مستقیما این کالا را به مشتریان خود عرضه می دارد .
 
پک کوله پشتی کوییلو طرح گفتگو
05%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88.jpg
 
با «پک کوله‌پشتی کوییلو طرح گفتگو» می‌توانید کودکتان را علاوه‌بر همه‌ی وسایل موردنیازش، با غذای گرم راهی مدرسه کنید. این مجموعه‌ی کامل به کودکتان کمک می‌کند که بدون آسیب‌رسیدن به شانه‌هایش، وسایلش را از کتاب و دفتر گرفته تا کفش و غذا، به مدرسه ببرد. هر چهار عضو این مجموعه شامل کوله‌پشتی، کیف ظرف غذا، جامدادی و کاور کفش از پلی‌استر ساخته شده‌اند و به همین دلیل دوام خوبی دارند. کوله‌پشتی این پک 43 سانتی‌متر ارتفاع، 13 سانتی‌متر عرض و 30 سانتی‌متر طول دارد. این کوله‌پشتی مطابق با آناتومی بدن کودک ساخته شده است و به همین دلیل، حمل آن به شانه‌ها و کمر کودک آسیبی نخواهد زد. طول بندهای کوله‌پشتی طرح گفتگو کوییلو به‌راحتی تنظیم می‌شود. به‌این‌ترتیب وزن کوله‌پشتی به‌خوبی بین شانه‌ها تقسیم شده و فشاری به آن‌ها وارد نمی‌شود. با کیف ظرف غذای داخل پک کوییلو، می‌توانید کودکتان را با غذایی گرم راهی مدرسه کنید. این کیف 24 سانتی‌متر ارتفاع دارد و طول و عرضش برابر با 19 و 8 سانتی‌متر است. داخل کیف با کاوری پوشانده شده است که باعث گرم‌ماندن غذا می‌شود. حمل این کیف با وجود دسته‌ی روی آن بسیار آسان است. جامدادی طرح اشکال فانتزی کوییلو با ارتفاع 8 سانتی‌متر و طول و عرضی برابر با 23 و 8 سانتی‌متر، نوشت‌افزارهای موردنیاز کودک شما را در خود نگه‌‌می‌دارد و از پراکندگی و گم‌شدنشان جلوگیری می‌کند. وجود یک کاور کفش ساده با بست کشی، همان چیزی است که این مجموعه را کامل‌تر کرده است. این کاور 37 × 33سانتی‌متری با وزن 39گرمی‌اش، کیفی مناسب برای حمل جداگانه‌ی کفش ورزش کودک شما، به‌صورت کوله‌پشتی است. پک کوله‌پشتی کوییلو طرح گفتگو مجموعه‌ی کاملی است برای بردن هر آنچه کودک شما در مدرسه و مهدکودک نیاز دارد. کیف‌های باکیفیت و بادوام این مجموعه می‌توانند تمامی کتاب و دفترها، لوازم‌التحریر، کفش و حتی غذای کودک را در خود نگه‌دارند. با این پک دیگر پدر و مادر به جست‌وجوهای طولانی‌مدت برای تهیه‌ی کیف‌هایی کاربردی و شبیه به هم نیازی نخواهند داشت
 این کوله پشتی ها با رنگ‌هایی روشن و شاد و کیفیت مناسب جنس و دوخت برای دانش‌آموزان انتخابی کاربردی است. فضای مناسب آن تمام وسایل‌ ضروری دانش‌آموزان را در خود جا می‌دهد. این کوله‌پشتی از جنس پلی‌استر و با زیپ‌هایی با کیفیت بالا تهیه شده است. فضای داخلی آن یک جای مناسب لپ‌تاپ‌های کوچک و مینی لپ‌تاپ‌ها دارد. دو جیب بدون بست در دو طرف برای نگهداری از قمقمه و بطری آب معدنی در نظر گرفته شده است. یک جیب بیرونی نیز برای جای دادن خودکار، مداد، پاک‌کن، تراش و ... در جلوی کوله قرار دارد. داشتن بندهای قابل‌تنظیم، پد داخلی در بندها برای جلوگیری از وارد شدن فشار به شانه و کمر، دوخت باکیفیت و ... از دیگر ویژگی‌های این کوله‌پشتی است. کوله‌پشتی کوییلو طرح دونات با توجه به داشتن طرح زیبا، کیفیت مناسب و فضای کافی گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌آید و انتظارات شما از یک کوله‌ی خوب را برآورده می‌کند.
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه