در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر کیک براونی مرطوب رشد وزن 400 گرم

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : پودر کیک

✔طعم : شکلاتی

✔وزن : 400 گرم

✔وزن بسته‌بندی : 446 گرم

✔ابعاد بسته‌بندی : 20 × 15 × 5.5 سانتی‌متر

✔مناسب برای 8 نفر

✔مدت زمان آماده سازی : 35 دقیقه

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: رشد (Roshd)
30,000
تومان 21,200 تومان %29 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : پودر کیک

✔طعم : شکلاتی

✔وزن : 400 گرم

✔وزن بسته‌بندی : 446 گرم

✔ابعاد بسته‌بندی : 20 × 1...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

براونی نوعی کیک شکلاتی است که بافتی متراکم تر و سنگین تر از کیک دارد. این کیک یکی از کیک‌های خوشمزه ای است که در میان جوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است. پودر کیک براونی مرطوب رشد وزن 400 گرمی، طعمی عالی دارد و مطمئن باشید اگر یک بار آن را امتحان کنید، معتاد طعم شکلاتی‌اش خواهید شد. این کیک پارادوکسی از شیرینی و اندکی تلخی را برای تان به تصویر می‌کشد. پودر براونی مرطوب رشد وزن 400 گرم، برای 8 نفر مناسب می باشد.

مواد تشکیل دهنده این پودر کیک : شکر- آرد گندم- پودر کاکائو- نشاسته گندم- بیکینگ پودر- نمک تصفیه خوراکی- وانیلین- امولسیفایر.

مواد و وسایل لازم: آب 200 گرم (1 پیمانه)- کره 100 گرم- تخم مرغ متوسط 2 عدد- یک عدد قالب مستطیلی به ابعاد 16 × 26 سانتی متر یا یک قالب گرد به قطر 23 سانتی متر.

طرز تهیه : فر گازی را در دمای 180 درجه سانتی گراد (350 درجه فارنهایت) روشن کنید تا گرم شود. سطح داخلی قالب را با روغن چرب کرده و کمی آرد در قالب بپاشید. پودر براونی مرطوب را در ظرفی گود بریزید. کره ذوب شده را به آن اضافه نمایید. با قاشق هم بزنید تا پودر و کره با هم مخلوط شوند. تخم مرغ ها و آب را کم کم به مخلوط اضافه کنید. به مدت 3 دقیقه با دور کند همزن مخلوط نمایید تا خمیری یکنواخت و روان بدست آید. خمیر را در قالب بریزید. قالب را به مدت حدود 30 تا 35 دقیقه در طبقه وسط فر قرار دهید.

نکات عملی : از قالبی استفاده کنید که ارتفاع خمیر در آن بیشتر از 5 سانتی متر نشود. پس از خارج کردن براونی از فر، اجازه دهید تا 15 دقیقه در قالب خنک شود. سپس آن را از قالب خارج نمایید.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه