در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ویفر پاکتی کاکائویی شیرین عسل مدل هیت حجم 150 گرم

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔ویفر پاکتی

✔کرم کاکائویی

✔طعم : فندقی

✔حجم 150 گرم

دسته بندی: شیرین عسل (SHIRIN ASAL)
تولید کننده: شیرین عسل
5,000
تومان 4,600 تومان تومان 400 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔ویفر پاکتی

✔کرم کاکائویی

✔طعم : فندقی

✔حجم 150 گرم

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ویفر گونه‌ای بیسکویت ترد ، شیرین ، نازک و شکننده است که به صورت شیرینی به همراه کِرِم با طعم خامه یا میوه که در بین دو قطعه ویفر است درست می‌ شود .
در تولید این فرآورده از آرد ، شکر ، قند انورت ، سیروپ ، روغن ، شیر خشک ، نمک ، لسیتین ، امولسیفایر و اسانس‌ هایی مانند موز ، پرتقال ، شکلات و آب استفاده می شود و شامل دو قسمت نان ویفر و مغزی می باشد .
تولید صنعتی این محصول در آمریکا برای اولین بار در سال ۱۸۶۰ میلادی آغاز شد . مردم در آن زمان ، دور یک دستگاه بزرگ که بخار زیادی از خود تولید می کرد جمع شده بودند و با تعجب می دیدند که یک نیروی غیرانسانی می‌تواند برایشان چنین دسر خوشمزه‌ ای را تهیه کند . آنها تولید ماشینی ویفر را شبیه یک معجزه می دانستند !  به این ترتیب تولید انبوه و صنعتی ویفر های کرم‌ دار به شکل امروزی در دنیا آغاز شد .
هدف اولیه از تولید ویفر ، ایجاد طعم و شکل جدیدی از خوراکی هایی بود که مردم می توانستند به همراه چای یا قهوه بخورند . مثلا فرانسوی های قرون وسطی برای بهتر کردن طعم ویفر ، از عسل به جای شکر استفاده می کردند یا اینکه با استفاده از روغن‌ های مختلف و کم و زیاد کردن میزان آن ، حالت شکنندگی ویفر را افزایش می دادند و همین کار باعث افزایش علاقه بیشتر بچه‌ ها به این خوراکی خوشمزه می شد.


با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه