در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • BRANDS
  • هندزفری سامسونگ لول یو اصلی مدل سفید samsung level u
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

هندزفری سامسونگ لول یو اصلی مدل سفید samsung level u

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

دارای طراحی ارگونومیکی ،زیبا وکیفیت عالی صدا

بهره مندی از طول عمر بسیار بالای باتری

کیفیت و مقاومت بالای بدنه و چیدمان مناسب دکمه‌ها

 

ضمانت 100 % اصلی بودن کالا

 

 

✔ :نمونه کپی (طرح اصلی +A)

✔ وزن:33 گرم

دسته بندی: BRANDS
تولید کننده: سامسونگ
تومان 103,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

دارای طراحی ارگونومیکی ،زیبا وکیفیت عالی صدا

بهره مندی از طول عمر بسیار بالای باتری

کیفیت و مقاومت بالای بدنه و چیدمان مناسب دکمه‌ها

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
هندزفری وایرلس سامسونگ Level U دارای طراحی ارگونومیکی ،زیبا وکیفیت عالی صدا است. هندزفری  های Level U سامسونگ، از طول عمر بسیار عالی باتری نیز بهره می برند این باتری می تواند انرژی لازم برای 10 ساعت پخش مداوم موسیقی را فراهم کند.هندزفری بلوتوث Level U دارای وزن 33 گرم است و  از اتصالات نرم و انعطاف پذیری ساخته شده  دکمه هایی از قبیل  کنترل نیز از سوئیچ های Play، Pause، Skip و همچنین تنظیم صدا را بر روی خود جای داده است و به صورت یکپارچه و کمی برجسته در گوشه ای از هدست قرار گرفته اند
 اندازه های بلندگو های هندزفری بلوتوث 12 میلی متر است دو میکروفون در  این هندزفری  وجود دارد  که یکی از آنها وظیفه دریافت صداها را داراست و دیگری از ورود نویز محیط اطراف به دورن هدست جلوگیری میکند . وجود بلوتوث 4.1 این هدست را به همه دستگاه های دارای بلوتوث متصل خواهد کرد .
samsung-level-u-model-2.jpg
هندزفری بلوتوث  سامسونگ Level U سبک است و می‌تواند مدت زیادی شارژ نگه دارد. سرگوشی های آهنربایی، قابلیت کنترل صدا و موسیقی، راهنمای صوتی و کاهش نویز، از ویژگی‌هایی است که این هندزفری را از دیگر هندزفری های همرده اش متفاوت می کند  اسم این هندزفری با طرح آن یکی است Uشکل است بنابراین نام این مدل هندزفری Uقرار گرفته  ، قسمت خمیده آن  روی گردن قرار می‌گیرد و به‌قدری کم وزن است که نگهداری آن هیچ‌گونه تاثیری بر خستگی فرد نمی گذارد .
SDL293116383_3-97441.jpg
اسپیکرها از طریق کابل نازکی به قسمت خمیده روی گردن متصل میشوند . خاصیت آهنربایی اسپیکرها، از برخورد آن‌ها به همدیگر در هنگام راه رفتن جلوگیری می کند .
دیگر در مکالمات خود نگران صدای وزش باد و اکوی صدا نباشید. میکروفن دوتایی  این هندزفری بلوتوث خاصیت کاهش نویز دارد و مانع از تداخل سروصداهای ناخواسته در مکالمات می‌شود.
باتری لیتیوم یونی آن می‌تواند تا 500 ساعت در حالت استندبای باقی بماند. می‌توان انتظار داشت که این باتری برای 11 ساعت مکالمه یا 10 ساعت پخش موسیقی شارژ داشته باشد.
سامسونگ «Level U» با این امکانات  و طراحی ارگونومیک و ظرفیت باتری‌اش،  پاسخگوی کامل و بی نقص  نیاز شما برای شنیدن موسیقی و مدیریت تماس‌هایتان است.
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه