در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Jabra crazy stone

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

 هندزفری جبرا مدل crazy stone  یک استودیوی همراه پخش موزیک و صدا با کیفیت hd voice با قابلیت اتصال همزمان به دو گوشی موبایل و دارای کلید پاسخگویی لمسی

✔ ابعاد:47.10mm x 14.70mm x 10mm

✔ :سازگار با تمامی سیستم عامل های اندروید، سیمبین ، جاوا ، آی او اس ، بادا ، ویندوزفون

✔ جنس:پلاستیک فشرده

✔ :میکروفن

✔ :قابلیت مکالمه

✔ :قابلیت اجرای موسیقی

✔ :قابلیت بلوتوث

✔ :حالت استندبای برای ذخیره بهینه باتری

✔ :قابلیت کنترل صدا و موزیک

✔ :قابلیت نرم افزاری Jabra assist

✔ :کلید لمسی پاسخگویی به تماس

✔ :قابلیت اتصال همزمان به دو گوشی موبایل

دسته بندی: BRANDS
تومان 59,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

 هندزفری جبرا مدل crazy stone  یک استودیوی همراه پخش موزیک و صدا با کیفیت hd voice با قابلیت اتصال همزمان به دو گوشی موبایل و دارای کلید پاسخگویی لمسی

✔ ابعاد:47.10mm x 14.70mm x 10mm

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
 
کمپانی جبرا سالهاست که در زمیته تولید هدست ها و هندزفری های  بی سیم توانسته شهرت بسیاری را کسب کند.حال هر جا نامی از جبرا به میان آید همه خصوصا مصرف کنندگان محصولات جبرا به یاد کیفیت بسیار بالا ی آن میافتند.جبرا علاوه بر کیفیت توانسته محصولات خود را با تنوع بسیار عرضه نماید .
 
 
هدست بلوتوث جبرا دارای طراحی ارگونومیک و زیبایی است.بدنه ای باریک و تا حدودی کشیده بابدنه ای براق و صیقل یافته جلوه ای زیبا به آن می بخشد.کلید پاور در سمت راست و درگاه شارژ Micro USB  در بالای هدست مشاهده می گردد.درسمت چپ نیز کلید تنظیم میزان صدا قرار گرفته که در مرکز آن یک چراغ LED  نشانگر شارژ و صحت اتصال تعبیه گشته است.مهمترین و خاص ترین ویژگی هدست فوق کلید لمسی پاسخگویی به تماس است .برای پاسخگویی به تماس و پخش موسیقی تنها کافیست آن را لمس کنید.گوشی هدست بلوتوث CRAZY STONE با کمی انحنا قرار گرفته است تا به خوبی درون گوش قرار گیرد.طراحی کشیده و باریک این هدست را از گیره های جداشونده کاملا بی نیاز ساخته و علاوه بر آن قرارگیری را آسان تر نموده است.هدست فوق در بخش پشتی و بالا گوش قرار می گیرد.
 
اتصال همزمان به 2 گوشی :
این هدست بلوتوث  قابلیت اتصال هم زمان به 2 گوشی موبایل را داراست ، بدین معنی که توسط این قابلیت شما می توانید با دو گوشی و یا تبلت متفاوت ارتباط برقرار کنید.
به طور معمول اگر شما دارای 2 گوشی همراه باشید ، برای استفاده از هر کدام از آنها باید یک هدست بلوتوث جداگانه ای داشته باشید، اما این هدست این قابلیت را دارد که به صورت همزمان به هردو گوشی همراهتان متصل شود و از امکانات خاص این هدست استفاده نمایید. برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید هر گوشی را جدا گانه به هدست متصل نمایید و سپس با یکبار روشن و خاموش نمودن آن تنظیمات شما در هدست ثبت می شود. هم اکنون شما می توانید با هر دو موبایل خود از این وسیله استفاده نمایید.
 
اجرای موسیقی توسط هدست :
از دیگر امکانات خاص در هدست های بلوتوث ، قابلیت اجرای موسیقی توسط این دستگاه ها می باشد.
هدست فوق این امکان را توسط یکسری از امکانات ویژه برای شما به ارمغان خواهد آورد.
  • همچنین کلیدهای تنظیمی +Vol و - Vol  نیز علاوه بر تنظیم میزان صدای موسیقی می توانند عملیات تعویض تراک را نیز انجام دهند بدین صورت که با نگاه داشتن+ Vol به یک تراک جلوتر و با نگاه داشتن     -Vol به یک تراک قبل خواهید رفت  و همچنین با فشردن کلید Call  امکان  Play  و Pause انجام خواهد پذیرفت.
  • کیفیت صدای اجرای موسیقی و مکالمه در این هدست با صدای HD  اجرا خواهد شد و این قابلیت جذابیت بیشتری به هدست بلوتوث فوق اضافه خواهد نمود.
 
 
  • قابلیت اتصال همزمان به دو گوشی موبایل
  • قابلیت اجرای موسیقی توسط هندزفری
  • طراحی ارگونومیک و منحنی گوشی
  • کلید لمسی پاسخگویی به تماس
  • پخش صدا با تکنولوژی HD Voice
  • قابلیت نرم افزاری Jabra assist
  • قابلیت کنترل صدا و موزیک
  • حالت استندبای برای ذخیره بهینه باتری
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه