در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

هاب 7 پورت usb hub

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

7 پورت

هاب کمک می کند تا تعداد پورت های لپتاپ یا کامپیوتر خود را افزایش دهید

دارای طراحی مناسب جهت دسترسی آسان و مجهز به دکمه on/off

✔ :سازگار با windows vista , linux , XP , Windows 7

✔ :قابلیت اتصال فلش

✔ :دارای کلید روشن و خاموش برای هر پورت

✔ :دارای نشانگر LED

✔ :دارای استاندارد CE

دسته بندی: BRANDS
تولید کننده: رویال
تومان 12,500 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

7 پورت

هاب کمک می کند تا تعداد پورت های لپتاپ یا کامپیوتر خود را افزایش دهید

دارای طراحی مناسب جهت دسترسی آسان و مجهز به دکمه on/off

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

بسیاری از افراد همیشه با تعداد محدود پورت‌های USB کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود مشکل دارند و برای وصل کردن چند وسیله به پورت USB آن‌ها مجبورند یکی از وسایل قبلی را جدا کنند یا بعضی دیگه می‌خواهند پورت‌های USB در دسترسشان باشد تا برای اتصال یک دستگاه مجبور نباشند به زیر میز بروند یا کیس خود را جابجا کنند تا به قسمت پشت آن و پورت‌های USB دسترسی داشته باشند

 

هاب مدل 7 پورت  USB HUB 7 PORT 

------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

هاب با 7 رابط USB  قابلیت اتصال آداپتور را هم دارد و به دلیل ابعادجمع و جوری که دارد جای کمی را روی میز شما اشغال می‌کند. بنابراین با استفاده از این محصول شما می‌توانید به آسانی دستگاه‌هایی مانند هارد دیسک اکسترنال، فلش مموری، کارت‌خوان، ماوس، کیبورد، دوربین دیجیتال و... را به آن متصل و از آن‌ها استفاده کنید.

این محصول با طراحی جمع‌وجوری که دارد جای کمی را روی میز شما اشغال می‌کند به صورتی که وجود آن را بعد از مدتی حس نخواهید کرد. یکی از ویژگی‌های خوب این محصول امکان اتصال آداپتور به آن است. با اتصال آداپتور می‌توان دستگاه‌هایی مثل هارد دیسک را که به اتصال آداپتور نیاز دارند را هم به این هاب متصل و از آن‌ها استفاده کرد. البته وجود آداپتور باعث می‌شود تا جریان برق در پورت‌های این USB هاب به صورت یکسان پخش شود و هیچ افت ولتاژی وجود نداشته باشد که به دستگاه‌های شما آسیب برساند. همچنین با اتصال آداپتور به این محصول حتی بعد از خاموش شدن کامپیوتر یا لپ‌تاپ، هنوز هم برق در پورت‌ها جریان دارد که این موضوع یک خوبی دارد و یک بدی! خوبی آن این است که شما می‌توانید بدون متصل کردن هاب به کامپیوتر یا لپ‌تاپ یا در صورت متصل بودن هاب به کامپیوتر و لپ‌تاپ، بدون روشن کردن آن‌ها، دستگاه‌هایی مثل گوشی موبایل، تبلت، مودم همراه، اسپیکر قابل حمل و... را که از طریق رابط USB شارژ می‌شوند را شارژ کنید. اما عیب این ویژگی هم این است که در صورت متصل بودن هر وسیله‌ای مانند هارد دیسک اکسترنال، فلش مموری و... به دلیل اینکه برق هنوز در دستگاه جریان دارد، عمر مفید دستگاه کاهش پیدا می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر به این USB هاب آداپتور متصل کردید و دستگاه حساسی مثل هارد دیسک اکسترنال یا فلش مموری که وجود جریان برق عمر آن را کاهش می‌دهد به آن متصل بود، بهتر است بعد از خاموش کردن کامپیوتر یا لپ‌تاپ آن دستگاه را هم از USB هاب جدا کنید. البته شما می‌توانید تا 4 دستگاه را بدون نیاز به اتصال آداپتور به متصل کنید ولی مطمئنا برای اتصال دستگاه‌های بیشتر یا هارد دیسک اکسترنال، به آداپتور نیاز خواهید داشت. ناگفته نماند که این محصول با تمامی سیستم‌عامل‌های رایج سازگار است.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه