در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • smsgan
  • نوار موبر ویت مدل Easy Gelwax بسته 16 عددی
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

نوار موبر ویت مدل Easy Gelwax بسته 16 عددی

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : نوار موبر

✔مخصوص : نقاط حساس بدن (زیربغل، کشاله ران و بیکینی)

✔مخصوص : انواع پوست به ویژه پوست حساس

✔مناسب : بانوان و آقایان

✔حاوی روغن بادام

✔حاوی ویتامین E

✔محتویات : 8 عدد نوار موبر دو لایه + 4 عدد دستمال مرطوب

✔ابعاد موم روی هر نوار : 3*7 سانتی متر

✔دارای خاصیت ضد حساسیت

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: smsgan
تومان 40,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : نوار موبر

✔مخصوص : نقاط حساس بدن (زیربغل، کشاله ران و بیکینی)

✔مخصوص : انواع پوست به ویژه پوست حساس

✔مناسب : بانوان و آق...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

نوار موبر ویت مدل Easy Gelwax بسته 16 عددی که با نام چسب موبر نیز شناخته می شود؛ مخصوص نقاط حساس بدن (زیربغل، کشاله ران و بیکینی) که پوست حساس تری نسبت به دیگر نقاط بدن دارند می باشد. و همچنین بانوان یا آقایانی که پوست حساس تری دارند؛ می توانند با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنند.

موهای بدن به اصلاح نیاز دارند؛ اما نکته‌ی مهم‌ این است که از چه روش و با چه ابزاری باید این کار را انجام داد. نوار‌ موبر ویت Veet اصلاح را به‌راحتی و بدون رفتن به آرایشگاه توسط خود فرد انجام می‌دهد و به‌سرعت و با درد کمتری نسبت به سایر روش‌ها، موها را برمی‌دارد. عملکرد نوار موبر ویت مانند مومک و وکس است؛ اما به گرم‌کردن یا تهیه‌ی جداگانه‌ی پد مخصوص نیاز ندارد. وکس‌ها داغ هستند و ممکن است باعث آسیب پوست شوند، اما این نوار با گرفتن بین دو کف دست گرم می‌شود و می‌توان آن را روی پوست چسباند و با یک حرکت از شر موهای زائد خلاص شد. روش های دیگر علاوه بر اینکه درد زیادی دارند، نمی‌توانند منافذ پوست را تمیز کنند و فقط موها را جدا می‌کنند، اما نوار ویت با برداشتن لایه‌ی ‌نازک و مرده‌، باعث شفاف‌شدن پوست می‌شود. در پک این محصول 8 عدد نوار موبر 2 لایه و 4 عدد دستمال مرطوب برای بعد از اصلاح قرار داده شده است. نوارهای موبر در مقایسه با کرم‌ها، اسپری‌ها، خودتراش‌ها و مومک‌های قدیمی طرفداران بیشتری دارند و به دلیل از ریشه‌کندن موها، به ‌مرور تعداد آن‌ها را کاهش می‌دهند. فعالیت کمپانی ویت در رابطه با تولید محصولات بهداشتی و انواع نوار، کرم و اسپری‌های موبر است که با توجه به استفاده از ترکیبات مناسب، با انواع پوست‌ها سازگاری دارد و برخلاف اصلاح با سایر روش‌ها حساسیت، التهاب و قرمزی چندانی ایجاد نمی‌کند.

نحوه استفاده : نوار موبر را بین دست های خود مالش دهید تا گرم شود. سپس به آرامی دو لایه به هم چسبیده نوار را از هم جدا کنید. یکی از نوارهای موبر را در جهت رویش مو روی پوست بچسبانید و چند ثانیه محکم مالش دهید و با یک حرکت سریع در جهت رویش موها نوار را جدا کنید. سپس می توانید پوست خود را با دستمال مرطوب ویت به آرامی تمیز کنید.

هشدار : از بکار بردن نوار موبر روی پوستی که دارای جوش، زخم و بریدگی است خودداری کنید. استفاده از این محصول برای افراد مسن و مبتلا به بیماری قند مناسب نمی باشد.

توجه : کمی التهاب و قرمز شدن پوست پس از استفاده از نوار مومک امری طبیعی است. پس از جدا کردن موها، محل مورد نظر را نخارانید زیرا ممکن است باعث تحریک پوست شود.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه