در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

مداد ابرو برس دار گلامگالز

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

&#10004مخصوص طراحی و فرم دادن ابروان

&#10004دارای برس ظریف

&#10004فاقد پارابن و عاری از رایحه های مصنوعی

دسته بندی: BRANDS
رنگ:
04 03
تومان 10,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

&#10004مخصوص طراحی و فرم دادن ابروان

&#10004دارای برس ظریف

&#10004فاقد پارابن و عاری از رایحه های مصنوعی

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
به ابرو های خود شکل دهید

مداد ابروی گلامگالز با داشتن برس مخصوص گزینه ی خوبی برای داشتن ابروانی صاف و یکدست است
این مداد مخصوص فرم دادن و تصحیح خطوط ابرو طراحی شده است استفاده آسان و دقیق از ویژگی های این محصول به شمارمی رود به طوری که دارای بافت نرم و بادوام می باشد و در چندین رنگ مختلف ارائه شده است دراری یک سر برس دار برای فرم دادن به خطوط ابرو می باشد این مداد ابرو فاقد پارابن و عاری از رایحه است .
 
نکاتی برای داشتن ابروانی زیبا

بسیار خوب قسمت دردناک تمام شده است و شما تمام موهای زائد را از بین برده اید و ابروانتان را به شکل مناسب در اورده اید. حالا فقط به اقدامات نهائی برای آن که واقعاً عالی به نظر برسند نیاز دارید.
انتخاب رنگ صحیح
قانون کلی این است که رنگ ابروان باید دو درجه روشن تر از رنگ مویتان باشد. عکس این قضیه برای آنهائی که دارای موی بلوند و یا موی روشن هستند نیز صدق می کند. ابروان باید دو درجه تیره تر از رنگ مو باشند.
آمریکائی های سیاه پوست و زنان هیسپانیک معمولاً فکر می کنند که ابروان قهوه ای تیره برایشان مناسب ترین است. در حالی که زنان آسیائی با رنگ ابروی مشکی بهتر به نظر می رسند. اما قانون گاهی می تواند شکسته شود. بعضی از خانم های بلوند با ابروانی مشکی بسیار زیبا به نظر می رسند ( به مرلین مونرو فکر کنید) افراد سبزه دارای های لایت بور در صورت اضافه کردن مقداری رنگ طلائی یا بور به ابروانشان به وسیله مداد یا پودر، بسیار زیبا به نظر می رسند.
آرایشگران هنرمند گاهی دوست دارند ابروان مدل های مو مشکی را بی رنگ کنند این کار می تواند برای بعضی چهره ها خیلی شیک باشد.
برای به دست آوردن دوام سایه های مختلف ابرو از کارکردن با رنگ ها نترسید برای مثال اگر دوست دارید ابروانتان ضخیم باشند، می توانید با اندکی روشن کردن ابرو، چهره تان را روشن تر کنید.
همچنین در نظر داشته باشید که موهای سرتان مانند موهای ابروانتان سایه های مختلفی از یک رنگ هستند. برای به دست آوردن این حالت طبیعی سعی کنید رنگ های مختلف را با هم مخلوط کنید(برای مثال بور و قهوه ای را) همچنین رنگ های متوسط مختلف را (مداد و پودر) اما اگر این کار خیلی وقت گیر است. سایه های صحیحی که به سرعت این کار را برای شما انجام می دهند وجود دارند.
اگر موهای سرتان به رنگ زیر است.
این رنگ ها را برای ابرو انتخاب کنید.

1- بلوند
پودر بلوند، مداد بلوند یا خاکستری مایل به قهوه ای
 
2- قهوه ای روشن، بلوند توت فرنگی یا قرمز
پودر قهوه ای روشن، مداد بلوند یا خاکستری مایل به قهوه ای
 
3- قهوه ای مایل به قرمز
پودر قهوه ای مایل به قرمز، مداد خاکستری مایل به قهوه ای
 
4- قهوه ای متوسط
پودر قهوه ای متوسط، مداد خرمائی یا مشکی
 
5- قهوه ای تیره یا مشکی و یا اگر سیاهپوست یا هیسپاتیک هستید
پودر تیره قهوه ای، مداد قهوه ای تیره
 
6- اگر سیاه و نژاد آسیایی هستید
پودر سیاه نرم، مداد سیاه
 
7- خاکستری
پودر ذغال چوب نرم، مداد سیاه روشن
 
8- صورتی، زرد با رنگ های فانتزی دیگر
مداد کهربائی سیاه (که سرد و دیوانه کننده به نظر می رسد و دیگر هیچ کس جرات ندارد هویت تان را از شما بپرسد)

اگر دوست دارید از سایه استفاده کنید در برابر این خواسته که این سایه جدید را دائمی کنید. مقاومت کنید. رنگ کردن ابروانتان کار خطرناکی است و FDA بیانیه ای بر ضد آن منتشر کرده است. بنابر اظهارات FDA« خرید و فروش رنگ برای ابرو و مژه باعث صدمات جدی و کوری می شود. »
خیلی از خانم ها نیز آلرژی و حساسیت شدیدی در مقابل رنگ پوست زیر ابرو دارند. تاتو کردن ابرو نیز فکر خوبی نیست. حتی اگر از فقدان مو در ابروانتان بر اثر بیماری Alopeciaیا شرایط دیگر رنج می برید.اگر تاتو کرده اید و از نتیجه آن راضی نیستید خیلی بد است زیرا اثر آن دائمی است. بهترین چاره استفاده از پودر ابرو و یا مداد ابروست که نتیجه خوبی به همراه دارد.
 
استفاده از مداد ابرو
برای پر کردن نقاط خالی ابرو، از مداد ابروی نوک تیز استفاده کنید. از مداد با وارد آوردن ضربه های آرام در همان جهت رویش موی ابرو استفاده کنید سپس همیشه این ناحیه را با برس تمیز سفت برس بزنید تا چهره تان ملایم و طبیعی جلوه کند.
 
حل مسائل مداد ابرو و پودر ابرو
به دست آوردن حالت واقعاً طبیعی ابرو نیاز به تمرین دارد. در اینجا چگونگی اصلاح اشتباهات معمولی درباره ابرو را بررسی می کنیم.
اگر ابرویتان خیلی تیره به نظر می رسد با پنبه ای گلوله شده به آرامی مقداری از رنگ پودر ابرو یا مداد ابرو را پاک کنید (این کار را به ارامی انجام دهید تا همه جا را به هم =نزنید) و سپس از برس ابروی سفت برای صاف کردن بیشتر ان استفاده کنید.
هم چنین می توانید با دست پودر صورت را به ارامی روی ابروانتان پخش کنید.
- اگر رنگ آن هنوز تیره است به جای پودر ابرو از مداد ابرو استفاده کنید تا همان حالتی را که می خواهید دقیقاً به دست آورید.
- اگر ابروانتان خیلی روشن است و یا به اندازه کافی طبیعی به نظر نمی رسد به جای مداد از پودر ابرو استفاده کنید تا حالت ملایم تری را به دست آورید.
- اگر ابروانتان صحیح به نظر نمی رسند و یا شما اشتباه دیـگری را مرتکب شده اید گلوله پنبه ای را به پاک کننده های غیر روغنی آغشته و به وسیله آن نقاط اشتباه را پاک کنید ( پاک کننده های روغنی، آرایش دوباره ابرو را غیر ممکن می سازد) ناحیه ابرو را پاک کنید و دوباره آرایش کنید.
- اگر رنگ به ابروانتان خوب نمی چسبد سعی کنید مقدار کمی از مرطوب کننده را در این ناحیه بمالید. این مسئله باعث می شود که پودر یا مداد، سطح بهتری را برای چسبیدن به آن دست بیاورد.
 
صاف کردن لبه های ابرو
این مسئله را در نظر داشته باشید چون کلیدی برای ساختن یک چهره کامل است. در حالی که از مدادی که با رنگ ابروی شما هماهنگی دارد استفاده می کنید به آرامی کل ابرو را در طول لبه های آن صاف کنید. استفاده بیش از حد از مداد ابروان را مصنوعی جلوه می دهد. اگر در حال ایجاد ابرویی کاملاً جدید هستید (مثلا یک دم احساسی و یا گوشه داخل مربع شکل) جائی که معمولا موئی وجود ندارد نیاز است به وسیله استنسیل ویا پودر ابرو و یا مداد ابرو لبه جدید را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که از هر دو طرف خطوط اصلی ابروان را حالت مناسبی دهید که این کار با آرام حرکت دادن گلوله پنبه ای وسپس یک برس ابرو امکان پذیر است.
 
نگهداری از ابرو
می دانیم حالا که ابروانتان زیبا شده اند مایلید آنها را به همان حالت حفظ کنید. مهم ترین کار همانا متوقف کردن رشد موهای زائد ابروست و این مسلماً از شروع دوباره شکل دادن به ابروان خیلی آسانتر است.
کسانی که به برداشتن ابروانشان عادت دارند به یادآوری نیاز ندارند. آنها حتی به آینه نیاز ندارند. با لمس کردن کار خود را انجام می دهند. به محض اینکه رشد مو را کمی احساس می کنند موچین شان را از کیف بیرون می آورند و شروع می کنند به برداشتن موها. حتی اگر نسبت به ابروانتان نگرانی ندارید مهم است که نگهداری از ابروانتان یکی از عادت های منظم زیبائی تان باشد.
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه