در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

عروسک فیگور پونی ریز 12 عددی

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔شامل 11 عدد فیگور اسب های پونی + یک دایناسور کوچک

✔جنس : پلاستیک مرغوب

✔بدون بسته بندی جعبه ای

✔ارتفاع هر فیگور حدود 4 تا 5 سانتی متر

✔قابلیت حرکت ندارد

✔قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی دارد

✔مناسب کودکان بالای سه سال

دسته بندی: اوقات فراغت
130,000
تومان 115,000 تومان تومان 15,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔شامل 11 عدد فیگور اسب های پونی + یک دایناسور کوچک

✔جنس : پلاستیک مرغوب

✔بدون بسته بندی جعبه ای

✔ارتفاع هر فیگور حدود 4 تا 5 سا...

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

انیمیشن اسب کوچولوی من My Little Pony یه کارتون فانتزی هست که داستان چندتا اسب کوچولو و مهربونه. اونا توی یه سرزمین عجیب و غریب زندگی میکنن؛ البته به جز این اسب‌های بامزه، تو این سرزمین که اسمش آگوستریا هست، اسب‌های شاخ‌دار، اسب‌های پرنده و موجودات فانتزی دیگه‌ای هم هستند.

فیگور اسب های پونی کوچک، شامل ۱۲ عدد اسب پونی ۴ سانتی متری می باشد که از جنس پلاستیک مرغوب می باشد. این فیگور ها از جنس پلاستیک مرغوبی تولید شده اند و هر یک دارای رنگ متفاوت با توجه به شخصیت اسب ها دارند. این اسب ها هر یک یکی از شخصیت های انیمیشن (مای لیتل پونی) را تشکیل می دهد. در این مجموعه ۱۱ اسب و یک بچه دایناسور کوچک وجود دارد.

این اسب های پونی دارای رنگ های زیبا میباشد و در حالت های مختلف می باشند. بعضی از شخصیت ها دارای بال و بعضی دارای شاخ می باشند. این فیگور ها از شخصیت های محبوب اسب پونی برگرفته شده است. این مجموعه اسباب بازی دخترانه بدون بسته بندی جعبه ای می باشند. از این فیگور ها بعنوان اسباب بازی، کلکسیون و حتی تزئین روی کیک میتوان استفاده کرد.

این اسباب بازی برای کودکان بالای سه سال طراحی و ساخته شده است و برای کودکان زیر سه سال اصلا مناسب نمی‌ باشد؛ زیرا دارای قطعات ریز می باشد که احتمال بلعیده شدن را توسط کودک دارد. این فیگور ها می تواند هدیه عالی برای دختران علاقه مند به شخصیت های اسب پونی باشد و حتی می توان از آنها برای تزئین کیک نیز استفاده کرد. پونی ها در حال های مختلف و رنگ جذاب هستند که یک پک کامل از شخصیت های پونی هستند.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه