در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

عروسک فیگور پرنسس دیزنی 6 عددی

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔شامل 6 عدد فیگور پرنسس دیزنی

✔جنس : پلاستیک مرغوب

✔بدون بسته بندی جعبه ای

✔ارتفاع هر فیگور حدود 5 تا 7 سانتی متر

✔قابلیت حرکت ندارد

✔قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی دارد

✔مناسب کودکان بالای سه سال

دسته بندی: اوقات فراغت
90,000
تومان 65,000 تومان %28 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔شامل 6 عدد فیگور پرنسس دیزنی

✔جنس : پلاستیک مرغوب

✔بدون بسته بندی جعبه ای

✔ارتفاع هر فیگور حدود 5 تا 7 سانتی متر

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

دیزنی در سال‌های گذشته فیلم‌های انیمیشن مختلف تولید نموده که شخصیت‌های آن با لباس‌های رنگارنگ و جذاب نه فقط توجه کودکان بلکه بزرگ‌سالان را نیز به خود جلب می‌کرد. پرنسس‌های این فیلم‌ها همگی جذاب، زیبا، مهربان و البته فروتن بودند و درس شجاعت و وفاداری را به ما می‌آموختند. اگرچه هرکدام از آن‌ها داستان جداگانه‌ای داشتند اما همگی آن‌ها چند نقطه مشترک داشتند: قوی بودن، استقلال و شجاعت.

فیگور پرنسس دیزنی 6 عددی شامل عروسک سفیدبرفی، پری دریایی، سیندرلا، تینکربل، راپونزل و بل می باشد؛ که اندازه آن ها با توجه به وضعیت ایستادن یا نشستن، از 5 تا 7 سانتی متر متغیر بوده و از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده است؛ که در تصویر با علامت تیک بنفش مشخص شده اند.

سفیدبرفی اولین پرنسس دیزنی است. این پرنسس با موهایی به سیاهی شب، لب‌هایی به سرخی رز و پوستی به سفیدی برف که در آینه جادویی دیده می‌شد، دوست‌داشتنی‌ترین و بخشنده‌ترین پرنسس دیزنی نامیده می‌شود. او با وجود پرنسس بودن فروتن و خاکی است. او با صدای زیبا و لبخند شیرینش به دیگران کمک می‌کند. عشق او به حیوانات، آشپزی و نظافت و شوخ‌طبعی‌اش هم قابل‌توجه هستند. او ذاتاً خوب است و به غم‌هایش اجازه نمی‌دهد که بر او چیره شوند، او از زندگی لذت می‌برد و دوست دارد دیگران را خوشحال کند.

سیندرلا یک دختر ۱۹ ساله بود که به همراه نامادری بدجنس و دو خواهر ناتنی‌اش زندگی می‌کرد. او پس از مرگ پدرش مجبور شد در اتاق زیرشیروانی خانه زندگی کند و آن‌ها با او همچون خدمتکار رفتار می‌کردند، اما با وجود مشکلات شخصیت خوب و مهربان اش هرگز تغییر نکرد. او با وجود این مشکلات شخصیت قوی خود را حفظ می‌کرد و با مهربانی‌اش با حیوانات خانه دوست شده بود. تنها آرزوی او در زندگی این بود که ازآنجا فرار کند. دختران جوان به دلیل مهربانی، بزرگی و خوش‌بینی سیندرلا، او را دوست داشتند. شخصیت فروتن و خاکی او نیز بر جذابیت اش می‌افزاید.

 این فیگور ها از شخصیت های محبوب پرنسس های دیزنی برگرفته شده است. این مجموعه اسباب بازی دخترانه بدون بسته بندی جعبه ای می باشند. از این فیگور ها بعنوان اسباب بازی، کلکسیون و حتی تزئین روی کیک میتوان استفاده کرد.

این اسباب بازی برای کودکان بالای سه سال طراحی و ساخته شده است و برای کودکان زیر سه سال اصلا مناسب نمی‌ باشد؛ زیرا دارای قطعات ریز می باشد که احتمال بلعیده شدن را توسط کودک دارد. این فیگور ها می تواند هدیه عالی برای دختران علاقه مند به شخصیت های پرنسس دیزنی باشد و حتی می توان از آنها برای تزئین کیک نیز استفاده کرد. پرنسس ها در حالت های مختلف و رنگ جذاب هستند که یک پک کامل از شخصیت های پرنسس دیزنی هستند.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه