در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شیردوش فیروز مدل رز

Firoz Roze Breast Pump

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔شیردوش دستی فیروز

✔مدل : رز

✔جنس بطری : پلاستیک

✔ضد حساسیت

✔دارای پمپ پلاستیکی انعطاف‌پذیر

دسته بندی: smsmolfixnew
25,000
تومان 18,000 تومان %28 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔شیردوش دستی فیروز

✔مدل : رز

✔جنس بطری : پلاستیک

✔ضد حساسیت

✔دارای پمپ پلاستیکی انعطاف‌پذیر

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

همیشه پس از شیر دادن به کودک مقداری شیر در قسمت انتهایی سینه باقی می ماند، که با کمک شیردوش فیروز می توان آن را به راحتی تخلیه کرد. شیردوش با طراحی ویژه ای که دارد شیر اضافی را از سینه خارج می کند و در محفظه فنجانی شکل خود جمع می کند. تخلیه کامل شیر همانطور که سینه را به ساخت شیر بیشتر تحریک می کند، از التهاب آن نیز جلوگیری می کند.

استفاده از شیر دوش در ماه‌ های اول تولد نوزاد برای مادران به خصوص مادرانی که دارای نوزادان دو قلو هستند بسیار توصیه‌ شده است البته برخی مادران نیز با وجود وقت کافی ترجیح می دهند شیر خود را با شیشه شیر به فرزندشان بدهند. انواع مخلف شیردوش در بازار موجود می باشد، شیردوشی که کالابرد به شما پیشنهاد می دهد شیردوش دستی فیروز مدل رز می باشد.

این شیردوش های دستی به کمک دست مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی که با دست پمپ را فشار می دهید، شیر از طریق پوشش سینه وارد تیوپ می شود. کار با شیردوش های دستی بسیار راحت تر است، زیرا قدرت مکش آن با دست قابل کنترل است. این شیردوش ها نسبت به انواع دیگر آن ها سبک تر، ارزان تر و کم صداتر بوده و جای کمتری را اشغال می کنند؛ همچنین این شیردوش از پلاستیک ساخته شده است و کار با آن بسیار راحت است و هیچ گونه زخم و حساسیت روی پوست ایجاد نمی کند.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه