در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو سیر پرژک حجم 450 گرم

فروش فقط تهران

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔خصوصیات: ضد شوره، تقویت کننده، ضد ریزش، کاهش دهنده ی چربی

✔مخصوص: انواع موها، موهای آسیب دیده، موهای شکننده

✔مناسب: آقایان و خانم ها

✔حاوی عصاره سیر

✔دارای مجوزسازمان غذا و دارو

دسته بندی: تمام محصولات
13,675
تومان 13,400 تومان تومان 275 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔خصوصیات: ضد شوره، تقویت کننده، ضد ریزش، کاهش دهنده ی چربی

✔مخصوص: انواع موها، موهای آسیب دیده، موهای شکننده

✔مناسب: آقایان و خانم ها

جدید

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پرطرفدارترین محصول شرکت پرژک، شامپو سیر می باشد. عصاره سیر دارای خواص ضد ریزش مو می باشد و براساس تحقیقات انجام شده، می تواند برای درمان(Alopecia areataطاسی منطقه ای)، که یک بیماری شایع ریزش مو است، مورد استفاده قرار گیرد. آدنوزین موجود در سیر علاوه بر ترمیم سلول های  پوست و مو، به طور مستقیم بر روی پیاز مو تأثیر گذاشته و باعث رشد مجدد مو می شود. سیر و ترکیبات ارگانو سولفور آن (مانند آلیسین) به علت خواص ضد باکتری و قارچ کشی، جایگاه خاصی در درمان شوره سر به خصوص شوره های چرب قارچی دارند. شامپو سیر پرژک غنی از ویتامین C است که سنتز کلاژن را تحریک کرده و سوختگی حاصل از تابش اشعه ی ماورای بنفش (UV) را برطرف می نماید، و موهای آسیب‌دیده را ترمیم کرده و خاصیت ضد پیری دارد.
طریقه مصرف: شامپو بزرگسال پرژک را با ملایمت به مدت 2 تا 3 دقیقه روی سر ماساژ دهید، سپس موها را آبکشی نمایید.
آدنوذین: آدنوزین در سلول‌های بدن وجود دارد و به‌عنوان جزء انتقال پیام سلولی فعالیت می‌کند و منبع انرژی در سلول محسوب می‌شود و سلامتی فعالیت‌های سلولی را تضمین می‌کند. آدنوزین موجود در سیر برای ترمیم سلول‌های پوستی و مو به‌کار می‌رود و خواص ضد فساد، ضد چین و چروک دارد. آدنوزین به‌طور مستقیم بر روی پاپیلای غشاء پیاز مو تاثیر گذاشته و به‌عنوان فاکتور ارتقاء دهنده‌ی رشد مو که برای رشد مجدد مو اساسی است، فعالیت می‌کند.
آلیسین: سیر مقادیر بالایی آلیسین دارد که از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث تقویت و افزایش رشد مو می‌شود.این ترکیب گوگردی، مشابه همان ترکیبی است که در پیاز وجود دارد و برای درمان ریزش موها موثر عمل می‌کند. سیر خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی دارد که می‌تواند برای موها مفید باشد، چراکه این مواد با از بین بردن باکتری‌ها و میکروب‌ها می‌توانند به داشتن پوست سر سالم کمک کنند. سیر توانایی محافظت از کراتینوسیت (سلول اصلی سازنده‌ی کراتین برای حفاظت از لایه بیرونی پوست) در برابر آسیب‌های اشعه فرابنفش را دارد. همچنین می‌تواند به‌عنوان یک ماده ضد پیری استفاده شود. سلول‌های کراتینوسیت در لایه‌ی بیرونی پوست مثل پوست سر و فولیکول‌های مو قرار دارند.
سولفور و سلنیوم : موجود در سیر می‌تواند به تقویت ساختار ساقه مو کمک کند، به این معنی که نه‌ تنها به پر کردن مجدد جای موی ریخته شده کمک می‌کند بلکه می‌تواند موهای فعلی را هم تقویت کند. ویتامین‌ها و مواد معدنی در هر حبه سیر هم می‌تواند به‌طور طبیعی بر موهایتان در هنگام تقویت تأثیر بگذارد.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه