در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • BRANDS
  • سفره یکبار مصرف کاغذی یاسمین رول 12 متری عرض 120
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

سفره یکبار مصرف کاغذی یاسمین رول 12 متری عرض 120

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔سفره یکبار مصرف

✔جنس : یک لایه دستمال کاغذی بهداشتی و یک لایه محافظ پلاستیکی

✔نوع : رولی

✔طول رول : 12 متر

✔عرض رول : 120 سانتی متر

✔تعداد : 10 قطعه

✔دارای پرفراژ

✔کاملاً بهداشتی، مقاوم، ضد آب

✔قابل استفاده در منازل، رستوران ها، مهمانی ها، مجالس، مساجد، سالن های غذاخوری، مسافرت و...

دسته بندی: BRANDS
18,200
تومان 16,000 تومان تومان 2,200 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔سفره یکبار مصرف

✔جنس : یک لایه دستمال کاغذی بهداشتی و یک لایه محافظ پلاستیکی

✔نوع : رولی

✔طول رول : 12 متر

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
سفره کاغذی یکبارمصرف یاسمین حاوی یک لایه دستمال کاغذی و یک لایه محافظ پلاستیکی، به صورت رول می باشد که متراژ آن 12 متر و عرض 120 آن سانتی متر می باشد؛ در مجموع دارای 10 قطعه سفره پرفراژ دار (دارای خط برش) می باشد. این محصول کاملاً بهداشتی بوده و از مهم ترین ویژگی های آن مقاوم و ضد آب بودن است، پس به هنگام استفاده از آن خیالتان راحت باشد که اگر چیزی روی سفره بریزد به فرش یا سطح زیرین نفوذ نخواهد کرد.
از گذشته سفره یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های لوازم منزل ایرانی‌ها بوده است. این وسیله با عملکردهای متفاوت نقش اساسی در زندگی ما داشته است. در زمان عید نوروز با نام سفره هفت سین به خانه ها‌مان می‌آید و گاه با نام سفره عقد یک اصل در ابتدای زندگی مشترک می‌شود، اما این وسیله همواره در تمامی وعده‌های غذایی همراه ما و در کنار ما بوده است. ما ایرانی‌ها بر اساس باورهای کهن معتقدیم که جای نان و غذا به عنوان نعمت‌های الهی بر روی زمین نیست و آن‌را به ‌منظور احترام و البته پاکی بر روی پارچه‌ای به نام سفره میگذاریم. سفره‌ها چه از جنس ترمه و یا قلمکار و چه از جنس کاغذ و یکبار مصرف برای ما مقدس‌اند و این به خاطر ماهیت آن‌هاست و نه جنس‌شان.
زندگی ماشینی و البته کمبود زمان فرصتی را برای خانم‌ها نمیگذارد که سر فرصت و با فراغ بال به نظافت منزل‌شان بپردازند. در چنین شرایطی بشر به سمت استفاده از وسایلی که پس از مصرف نیازی به تمیز کردن ندارند رفته است. در این زمان بهترین راهکار وسایل یکبار مصرف هستند.
کاربرد سفره یکبار مصرف تنها در زمان صرف غذا خلاصه نمی‌شود. گاهی پس از یک خرید فراوان دنبال زیراندازی می‌گردید تا سبزی و کاهوها را یکی‌یکی تمیز کنید در این زمان سفره یکبار مصرف می تواند نقش یک زیرانداز را داشته باشد با این تفاوت که پس از اتمام کار مجبور به تمیز کردن آن نیستید و قسمت استفاده شده را دور می‌اندازید.
مشخص است که این سفره یکبار مصرف می‌تواند زمان زیادی از وقت شما را برایتان ذخیره کند تا شما برای انجام سایر کارهایتان فرصت بیشتری داشته باشید.
 با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه