در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • BRANDS
  • دسته بازی دوبل شوکدار سفید و سبز رویال PC
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

دسته بازی دوبل شوکدار سفید و سبز رویال PC

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

برای کنترل بازی نیاز به یک کنترل مناسب است تا دارای کیفیت ساخت بالایی باشد زیرا که به علت نوع کاربری ، بسیار در معرض آسیب قرار دارد.

((دارای یک سال گارانتی رویال))

دسته بندی: BRANDS
تولید کننده: رویال
تومان 89,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

برای کنترل بازی نیاز به یک کنترل مناسب است تا دارای کیفیت ساخت بالایی باشد زیرا که به علت نوع کاربری ، بسیار در معرض آسیب قرار دارد.

((دارای یک سال گارانتی رویال)...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
دسته‌ی بازی رویال به صورت دوتایی می باشد و با قابلیت شوک مضاعف خود به انتخابی مطلوب تبدیل گشته است . وسیله‌ای بسیار جذاب برای گیمرهای کامپیوتر . این دسته با ساختاری بسیار ارگونومیک و سبک، برای بازی در زمان طولانی طراحی شده است. به لطف قابلیت لرزش که در این دسته تعبیه شده است، گیمرها در لحظات حساس بازی، هیجان زیادی را تجربه می‌کنند. چهار عدد کلید عدددار و چهار عدد کلید جهت‌دار روی بدنه قرار گرفته است؛ همچنین وجود دو عدد آنالوگ استیک در قسمت میانی دسته، کنترل بازی را برای کاربران آسان ساخته است. مجموع کلید‌های روی دسته و بالای آن بدون درنظرگرفتن آنالوگ استیک‌ها به شانزده عدد می‌رسد. گفتنی است که این دسته با کامپیوتر شخصی و نوت‌بوک سازگار است. پشتیبانی این مدل از Windows 10، یکی دیگر از دلایل جذب کاربران است. این مدل به‌واسطه‌ی یک کابل USB به کامپیوتر شما متصل می‌شود. طول کابل دسته 1.5 متر طراحی شده است تا کاربران محدودیتی بابت کابل نداشته باشند. درواقع این دسته را می‌توان تقابلی از وزن کم و دوام زیاد نامید که انتظار اصلی هر گیمر از دسته به حساب می‌آید.
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 

 
 
 
 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه