در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • BRANDS
  • خمیر دندان کودک سیگنال مدلSTRAWBERRY حجم 50ML
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

خمیر دندان کودک سیگنال مدلSTRAWBERRY حجم 50ML

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

p>

✔ میلی لیتر

✔ :توت فرنگی

✔ :خاصیت ضد پوسیدگی و ضد باکتری

✔ :دارای مجوز سازمان غذا و دارو

✔ :ضد حساسیت

✔ مناسب برای:2 تا 6 سال

دسته بندی: BRANDS
تولید کننده: سیگنال
تومان 12,400 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

p>

✔ میلی لیتر

✔ :توت فرنگی

✔ :خاصیت ضد پوسیدگی و ضد باکتری

✔ :دارای مجوز سازمان غذا و دارو

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

بهداشت دهان و دندان در سنین کودکی و نوجوانی از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل لزوم آموزش و نحوه استفاده از خمیردندان های مناسب برای کودکان برای والدین ضروری است، 

 

اجزای خمیردندانهای کودکان متناسب با سن آن‌ها تعدیل شده‌اند. هدف این است که با کاربرد آن‌ها، هم دندانهای کودک تمیز شوند و سالم باقی بمانند و هم عارضه خاصی برای کودک نداشته باشد. همچنین نوع بسته بندی و طعم خمیردندانهای کودکان، عموما به صورتی است که برای آن‌ها جذاب باشد.ضرورت استفاده از خمیر دندان مخصوص کودکان :

حفظ سلامت دهان و دندان و تبدیل مسواک زدن به یک عادت همیشگی برای کودکان، یکی از اهداف اساسی والدین از تشویق کوکان به مسواک زدن است. خمیر دندان های حاوی فلوراید به سبب قابلیت پیشگیری از پوسیدگی برای کودکان و بزرگسالان بسیار مفید است .

Image result for kids brushing their teeth

زمانی که مسواک های مخصوص کودکان به تولید انبوه نرسیده بود و در بازار تیوپ های متعدد خمیر دندان مخصوص کودکان با اشکال زیبا و جذاب و طعم های متنوع تولید نمی شد تشویق کودکان به مسواک دشوارتر بود طعم خمیر دندان ویژه بزرگسالان برای کودکان غیر قابل تحمل بود و باعث فرار آنها از مسواک می شد.

 

اما شکل های جذاب عروسکی و رنگ های متنوع مسواک ها به همراه طعم های متنوع میوه ها و خمیر دندان های ژله ای باعث علاقمندی مسواک زدن برای بچه ها می شود حتی بعضی بچه ها به بهانه چشیدن طعم بعضی خمیر دندان ها مسواک می زنند. کودک از چه سنی باید دندان های خود را مسواک بزند؟

مسواک زدن دندان‌ها باعث از بین رفتن پلاک‌های عامل پوسیدگی دندان و بیماری‌های لثوی می شود.

 

از زمانی که اولین دندان‌ های شیری در کودک شما ایجاد می‌شود شروع به تمیز کردن دندان‌های کودک خود نمائید.

 

تمامی سطح دندان و لثه را پاک نمائید و این عمل را ۲ بار در روز با دستمال نرم و مرطوب انجام دهید و یا از مسواک بسیار نرم کوچک و آب برای تمیز کردن دندان‌ها و لثه‌ی کودک استفاده کنید.

 

خمیر دندان مخصوص کودکان که حاوی فلوراید کمی هستند را می‌توان از ۱۸ ماه تا ۶ سال برای کودکان استفاده نمود.

 

مسواک زدن منظم هم در کودکان و هم در بزرگسالان از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. این امر موجب حذف باکتری‌ها و پلاک‌های دندانی که باعث پوسیدگی و بیماری‌های لثوی می‌شود، می‌گردد.

 

هر فرد باید ۲ بار در روز یکی صبح‌ها پس از خواب و دیگری شب‌ها قبل از خواب دندان‌های خود را مسواک کند. اگر این کار به‌صورت یک عادت از ابتدای زندگی کودک اتفاق افتد به امری روتین در زندگی بزرگسالی تبدیل خواهد شد.

 

سعی کنید از ۶ ماهگی که معمولاً اولین دندان‌های کودک ایجاد می‌شوند شروع به شستن دندان‌ها نمائید. سعی کنید از مسواک‌هایی استفاده نمائید که برای کودکان طراحی شده است که باید شامل سر کوچک و برس نرم باشد و در هنگام انتخاب مسواک مناسب به‌خاطر داشته باشید:

 

برای کودکان ۰ تا ۱۸ ماه تنها از آب استفاده نمائید و نه از خمیر دندان

از ۱۸ ماهگی تا ۶ سالگی از خمیر دندان‌های با میزان فلوراید کم استفاده نمائید.

از ۶ سالگی به بعد از خمیر دندان‌های استاندارد با فلوراید کافی برای کودک استفاده نمائید.میزان مصرف خمیر دندان کودک :

برای کودک لازم نیست خمیردندان‌هایی بخرید که تیوپ خیلی بزرگی دارند، چون هم نگهداری آن ها در دست کودک دشوار است و هم کودک در هر بار مسواک زدن نیاز چندانی به خمیردندان ندارد.

 

در هر بار مسواک زدن کافی است به اندازه یک نخود خمیردندان روی مسواک کودک ‌تان بگذارید و از او بخواهید پس از مسواک زدن باقی‌ مانده آن را به بیرون تف کند.

 

بنابراین خرید تیوپ‌های کوچک خمیردندان برای کودکان به صرفه ‌تر است که هم کودک از طعم و مزه آن خسته نمی‌ شود و هم خمیردندان مدت زیادی باقی نخواهد ماند تا محتویات آن فاسد شود.

 

شرکت ‌های تولید کننده خمیردندان کودک هم معمولا تیوپ ‌های خمیردندان را برای کودکان در اندازه‌ های کوچک می‌ سازند و به بازار ارائه می ‌کنند.نکاتی که هنگام خرید خمیر دندان مخصوص کودکان باید بدان توجه کنید:

به دنبال مجوز بهداشت بر روی خمیر دندان بگیردید:

 

اگر به دنبال خمیر دندانی هستید که مناسب کودکتان باشد، ابتدا باید مجوز بهداشت داشته باشد. این مهر تایید بهداشت باید بر روی جعبه و خود تیوپ خمیر دندان درج شده باشد تا مطمئن شوید استانداردهای لازم را کسب کرده است.

 

از خمیر دندانهای حاوی مواد ساینده و سفید کننده بپرهیزید:

 

بسیاری از خمیر دندانها به خصوص آنهایی که عبارت “سفید کننده” بر رویشان درج شده است، حاوی مواد ساینده یا مواد شیمیایی هستند که به مینای دندان کودک آسیب وارد میکند.

 

خمیر دندان حاوی فلوراید خریداری کنید:

 

وجود یا عدم وجود فلوراید در خمیر دندان فاکتور مهمی برای سلامت دهان است. فلوراید ماده ای است که از نظر علمی اثبات شده به کاهش پوسیدگی در دندانها در همه سنین کمک میکند و به خصوص برای تقویت دندانهایی که به تازگی بیرون زده اند، مفید می باشد.

 

Related image

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه