در حال بارگزاری ...
<<<<<<< Updated upstream =======

بهترین برندهای مایع دسشویی

شستن دست برای کاهش آلودگی‌ها و بیماری‌ها مخصوصا بیماری کویید-۱۹ که چند ماهی است دنیا را درگیر کرده، بسیار اهمیت دارد و این کار را از قدیم با صابون در انواع مختلف و اکنون با استفاده از بهترین برند های مایع دستشویی و ضد عفونی کننده های الکلی انجام می‌ دهیم.

تولید مایع دستشویی به بهداشت عمومی کمک فوق‌العاده ‌ای کرده است. استفاده از مایع دستشویی برای همه راحت ‌تر و البته به ‌صرفه تر بوده است. تمام تولیدکنندگان صابون این شوینده را نیز در حجم ‌های مختلف برای مصارف گوناگون تولید کرده ‌اند. مایع دستشویی جزو بهداشتی ‌ترین دستگاه‌ های شستشو است که تمام افراد در هر شرایط راحت می ‌توانند این کار را انجام دهند.

شستشوی دست ‌ها برای حفظ سلامتی ما از مهم‌ ترین کارهای روزمره است. مایع دستشویی بیشتر برای دستشویی استفاده می ‌شود و شما با تهیه حجم بیشتر می ‌توانید در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کنید. حجم‌ های بالای این شوینده بیشتر برای ادارات، هتل‌ ها، دانشگاه‌ ها، مدارس و … مناسب هستند.

به دلیل اینکه استفاده از این شوینده بهداشت را بیشتر می ‌کند طرفداران بیشتری دارد. به مایع دستشویی، صابون مایع نیز گفته می ‌شود و این پاک ‌کننده توانایی زیادی در بین بردن کثیفی و دوده و… دارند.

صابون مایع هرچند یک ماده طبیعی نیست، اما قدرت پاک‌ کنندگی آن ملایم است که نه به دست آسیب می ‌رساند.

انواع مایع دستشویی

 مایع دستشویی در این روزها از محبوبیت بیشتری نسبت به صابون های جامد برخوردار است، کارخانجات مواد شوینده انواع متنوعی از این محصول را متناسب با جنس پوست و موارد استفاده افراد تولید و عرضه می کنند. دو نمونه از متداول ترین نوع مایع شست و شوی دست به شرح زیر است:

مایع دستشویی فوم : این نوع از مایع دستشویی اخیراً با استقبال زیاد مصرف کننده ها قرار گرفته است. با توجه به این که یک قطره از مایع دستشویی فوم داخل پمپ مخصوص تبدیل به حجم زیادی کف می شوند، به صرفه تر از مایع دستشویی بوده و به همین دلیل مورد توجه رستوران ها و اداره جات هستند. به علاوه کف آماده راحت تر از روی پوست شسته می شود و مشکلات پوستی و خشکی را تا حد زیادی کاهش می دهد و می تواند گزینه مناسبی برای استفاده کودکان باشد.

مایع دستشویی کرمی : متداول ترین نوع مایع دستشویی است. این شوینده پر کاربرد حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده است و هم چنین به دلیل ساختار لطیف و ضد حساسیت خود پس از شست و شو لطافت و نرمی خاصی به دست ها می دهد. مایع شست و شوی دست کرمی در مقایسه با صابون های مایع که با استفاده مکرر احتمال از بین بردن چربی های سطحی پوست را دارد، یک انتخاب بهتر برای خانواده ها و پرسنل مراکز بهداشتی می باشد.

انواع رایحه های مایع دستشویی

انواع مایع دستشویی با رایحه های متنوعی برای سلیقه های مختلف تولید و عرضه می شوند و ضمن اینکه عطر خوبی به دست ها می دهند، تاثیرات منفی روی سیستم تنفسی ندارند. بیشتر این محصولات با عطر گل ها یا گیاهان معطر و یا رایحه میوه ها و سبزیجات گوناگون در بازار قابل تهیه هستند.

انواع برند مایع دستشویی

این روزها با توجه به پیشرفت هایی که صنعت مواد شوینده داشته، تولید کننده های متعدد ایرانی و خارجی اقدام به ساخت انواع مایع شست و شوی دست کرده اند. برخی از بهترین و شناخته شده ترین این برند ها عبارتند از : اوه (Ave))، رپیدو (Rapido)، داو (Dove)، لوکس (Lux)، گلرنگ و رافونه که مایع های دستشویی مختلف را برای انواع پوست عرضه می کنند.

حتما این روزها شما هم زیاد و مکرر دستانتان را می­‌شویید و با حس خشکی دستان آشنایی دارید. البته که شستشوی درس با مواد پاک­‌کننده و ضدعفونی کننده بسیار واجب است، اما با انتخاب مایع دستشویی مناسب می‌توانید از حس خشکی و زبر شدن پوست بعد از آن جلوگیری کنید.

یکی از انواع مایع دستشویی، مایع ­‌های کرمی یا فومی هستند، این مواد علاوه بر پاک ­‌کنندگی حاوی مرطوب ‌­کننده هم هستند و به حفظ لطافت دستانتان کمک می‌ کنند.

 

Write a comment
>>>>>>> Stashed changes
خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه