در حال بارگزاری ...
<<<<<<< Updated upstream =======

بررسی انواع شامپوی مای

سلامت مو برای هر فردی دارای اهمیت است. مراقبت از موی شما علاوه براین که باعث حفظ سلامتی آن می‌ شود در زیبایی شما نیز تاثیر به سزایی دارد. برای حفظ سلامتی مو و پوست سر شما در میان انواع شامپوها، ماسک موها و سایر محصولات مراقبت از مو، توصیه ما استفاده از شامپو مای است. شامپو مای با کیفیت بالای خود می ‌تواند به شما در داشتن موهایی سالم و زیبا کمک کند. به ویژه اگر موهای شما به دلایل گوناگون دارای شرایط ویژه ‌ای هستند، بهتر است برای بهبود این شرایط از سایر محصولات مراقبت از مو مای مانند ماسک های مو مای یا سرم و تونیک تقویت کننده مو استفاده کنید.

همچنین در این مقاله انواع شامپو مای نوتری دیلی، کیپ فرش، استاپ دمیج، شامپو‌های مردانه( کربن کلین، انرژی بوست و ضد شوره) ، شامپوهای کودکان (پسرانه و دخترانه) و شامپو‌های تخصصی مای (اویلومد، فورتیمد و تالگو مد) معرفی خواهند شد.

برای مثال در صورتی که موهای شما رنگ شده و یا از ابتلای به شوره سر رنج می ‌برید، می ‌توانید از شامپو موهای رنگ شده یا ضد شوره استفاده کنید تا سلامت موهای شما حفظ شده و زیبایی و سلامت به موهای شما بازگردانده شود.

در هنگام انتخاب شامپو و دیگر محصولات شوینده و محصولات مراقبت از مو باید نکات بسیاری را در نظر داشته باشید و از مشاوره یک متخصص استفاده کنید. از نکات مهم هنگام انتخاب شامپوی مناسب، جنس مو و ویژگی های آن است. این که مو و پوست سر شما چرب است یا خشک و یا این که پوست حساسی دارید، بسیار روی انتخاب شامپو موثر است. در این مقاله شامپو مای مناسب موی شما را معرفی می‌کنیم.

انتخاب شامپو مناسب

شامپوهای ویژه موهای چرب یا خشک، شامپو ضد شوره، شامپو ضد ریزش و شامپو مخصوص موهای رنگ شده تنها نمونه‌ ای از شامپوهایی هستند که هنگام خرید با آن‌ ها مواجه خواهید شد. انتخاب بین این شامپوها همیشه ساده نیست. مواد اولیه متفاوت و کارکردهای مختلف شاید شما را در هنگام خرید مردد کند. دانستن ویژگی ‌های شامپو می ‌تواند در این زمان کمک زیادی به شما در انتخاب مناسب ترین شامپو کند. به همین علت ویژگی‌ های انواع شامپو مای را برای انتخاب شامپو مناسب در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

شامپو های مای مناسب انواع مو سر

مای با داشتن شامپو های مناسب انواع مو سر انتخاب شامپو را ساده کرده و به شما در انتخاب بهترین مورد کمک می‌ کند. شامپو مای برای هر نوع مو و پوست سری راه حل خود را دارد. حتی اگر موی شما نیازمند رسیدگی تخصصی باشد، شامپو های تخصصی مای نیاز پوست سر و موی شما را بر طرف می ‌کنند. در ادامه تمام شامپوهای مای را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع شامپو مای

شامپو مای انواع متفاوتی دارد. این شامپوها ویژه موهای معمولی، موهای خشک و موهای چرب طراحی شده‌ اند. هر کدام از شامپوها برای کودکان، خانم‌ها و آقایان مانند سایر محصولاتی که به صورت تخصصی برای آقایان یا کودکان تولید می شوند، راه حل خاص خود را ارائه می‌ دهند و اگر نیاز به راه حلی تخصصی دارید، شامپوهای تخصصی مای راه حل لازم را پیش پای شما قرار خواهند داد. در ادامه شامپو های مای را با جزئیات برای شما معرفی خواهیم کرد و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر کدام از شامپو ها میتوانید به صفحه محصول مورد نظر در سایت مراجعه کنید.

شامپو مای برای موهای معمولی

هنگامی که ترشح چربی سر به اندازه کافی باشد، نوع موهای شما معمولی است. در این حالت موهای شما به سرعت چرب نشده و احساس خشکی در موی خود نمی ‌کنید. در حقیقت موهای معمولی بهترین نوع مو هستند. این موها دچار آسیب کمتری می ‌شوند و به راحتی حالت می‌گیرند. در بین شامپوهای برند مای، شامپو مای نوتری دیلی و شامپو جوانه گندم  – بیوتین مناسب موهای معمولی طراحی شده‌اند.

شامپو نوتری دیلی مناسب استفاده روزانه است. در این شامپو چهارکاره از ترکیب مواد گیاهی و شیمیایی برای بالا بردن سطح سلامتی و زیبایی استفاده شده است. با دارا بودن روغن جوانه گندم، بیوتین و ویتامین B5 ضمن تمیز کردن موها و رساندن مواد مغذی به آن‌ ها، رطوبت رسانی لازم را انجام و آن ‌ها را نرم می‌ کند.

شامپو گیاهی جوانه گندم و بیوتین مای فاقد مواد غیر طبیعی است. این شامپو با بهره گیری از خواص این جوانه طبیعی، زیبایی، لطافت و سلامت را به موهای شما هدیه می ‌کند.

شامپو مای برای موهای چرب

در صورت ترشح بیش از حد چربی از غدد زیر پوست سر، موها چرب می‌شوند. در این حالت با استفاده از یک شامپوی مناسب موهای چرب، علاوه بر تمیزی و پاک شدن چربی روی مو می‌توان چربی پوست سر را نیز کنترل کرد. از شامپوهای مناسب موی چرب مای می‌توان به شامپو مای کیپ فرش  و شامپو گیاهی آلوئه ورا – لیمو اشاره کرد. شامپو کیپ فرش در ساختار خود از آلوئه ورا و لیمو برای آبرسانی و شکستن ساختار چربی‌ها بهره می‌برد. این شامپو علاوه بر پاک کردن قوی چربی ها و آلودگی‌‌ها از مو، چربی سر را کنترل کرده و مواد مغذی لازم را به پوست سر و ریشه موهای شما خواهد رساند. شامپو گیاهی آلوئه ورا – لیمو با تمرکز بر از بین بردن چربی‌ها، حالت عادی موهای شما را حفظ کرده و آبرسانی لازم به پوست شما را انجام می‌دهد.

شامپو مای برای موهای خشک

موهای خشک ، شکننده و آسیب دیده بسیار نیازمند مراقبت هستند. این موها نتیجه کم ترشح شدن، چربی پوست سر یا رنگ کردن موها بوده و باید برای احیای آن‌ها از محصولات ویژه موهای خشک استفاده کرد. از محصولات مای ویژه موهای خشک، می ‌توان به شامپو مای استاپ دمیج و شامپو پروتئین شیر و جوجوبا اشاره کرد.

دقت داشته باشید شما نباید بیش از حد موهای خود را بشوئید. همچنین نباید از شوینده های قوی استفاده کنید. این کارها باعث خشکی بیشتر موهای شما خواهد شد. علاوه بر این بهتر است بعد از استحمام و شستن موها از انواع ماسک و محصولات آبرسان مو برای جبران خشکی بیش از حد موهای خود استفاده کنید.

شامپو استاپ دمیج مای، مناسب موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده طراحی شده است. این شامپو با بهره گیری از خواص عصاره آرگان، سرامید و کراتین هیدرولیز شده، ضمن تقویت ریشه موها و رطوبت رسانی به آن‌ها، چربی مو را تامین کرده و رنگ موی شما را حفظ می‌کند.

شامپو گیاهی پروتئین شیر و جوجوبا، با بهر‌گیری از ویژگی‌های روغن جوجوبا و پروتئین شیر لطافت و سلامت را به موهای شما برگردانده و به ثابت ماندن رنگ آن نیز کمک می‌کند.

شامپو مردانه مای

پوست و موی مردان از نظر نوع پوست تفاوت زیادی با پوست و موی خانم‌ها دارد. همچنین به طور کلی به علت تفاوت‌ های هورمونی پوست آقایان نیازمند مراقبت ‌های متفاوتی است. به همین علت مای لاین جدیدی را برای رفع نیازهای مراقبت از پوست و موی مردان تحت عنوان محصولات مردانه مای راه اندازی کرده است. شامپو های مای مردانه شامل سه شامپو تقویت کننده، ضد شوره و کربن کلین هستند.

شامپو مای تقویت کننده انرژی پوست، از ترکیب جینسینگ، کافئین و پانتنول برای تقویت ریشه موها و جلوگیری از ریزش مو بهره می ‌برد. کافئین باعث افزایش گردش خون شده و عصاره جینسینگ به تحریک رشد موها کمک می‌ کند. این شامپو مناسب انواع مو به ویژه موهای مستعد ریزش است.

شامپو ضد شوره کلین فرش مردانه مای دارای ترکیبات اختصاصی ضد قارچ و حساسیت بوده و ضمن بر طرف کردن شوره سر باعث تقویت ریشه موها می ‌شود. این شامپو دارای کنترل کننده چربی بوده و برای افرادی با موی چرب مناسب است.

شامپو کربن کلین با داشتن کربن فعال، منتول و گیلیسیرن، ضمن خنک کردن پوست، رطوبت لازم برای پوست و مو را تامین کرده و حالت پذیری مو را افزایش می‌دهد. این شامپو مناسب انواع پوست است. همچنین می ‌تواند برای تمیز کردن صورت و بدن نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

شامپو بچه مای

پوست سر کودکان نسبت به بزرگسالان بسیار حساس ‌تر است. علت این حساسیت شکل نگرفتن کامل غدد چربی، لطیف ‌تر بودن پوست آن ‌ها است. شامپو مای مخصوص بچه‌ ها، بدون ایجاد اشک و سوزش چشم در طرح‌ های 200 میلی ‌لیتری پسرانه و دخترانه تولید شده‌ اند. این شامپوها پوست سر را مرطوب و موها را حالت پذیر می‌ کند. همچنین به موهای نرم و نازک کودکان آسیبی وارد نمی ‌کند. ما محصولات مای کودک را با هدف مراقبت از پوست و مو کودکان تولید می کنیم.

 

 

شامپو ضد شوره مای

 یکی از مشکلاتی که می‌ تواند هرکسی را اذیت کند شوره سر است. شوره سر سلول های مرده پوست هستند که از پوست سر جدا شده و روی موها دیده می‌شوند. وجود شوره سر روی لباس و یا در بین موهای شما می ‌تواند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار داده و آن را کم رنگ کند. ایجاد شوره نتیجه خشکی بیش از حد پوست سر یا به علت بعضی بیماری های پوستی است.

در بعضی افراد می ‌تواند کم بودن ماده یا ویتامین خاصی در بدن موجب ایجاد شوره ‌شود. وجود قارچ یا خشکی پوست نیز می‌ تواند علت این مشکل باشد. حتی در صورت عدم شناخت دلیل شوره سر، می ‌توانید از شامپو ضد شوره تالگومد استفاده کنید.

اما راه حل تمام این مشکلات شامپو ضد شوره تخصصی مای، یعنی شامپو مای تالگو مد است. این شامپو علاوه بر رفع خارش و التهاب پوست سر، دارای خاصیت ضد قارچی و ضد التهابی بوده و باعث از بین رفتن شوره می‌ شود.

دقت داشته باشید که نحوه استفاده از شامپو ضد شوره نیز بسیار مهم است. روی بسته‌ بندی اکثر شامپو‌ها نحوه، مدت زمان و تعداد دفعات مناسب مصرف شامپو ذکر شده است.

شامپو ضد ریزش مای

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در سنین مختلف با آن روبرو هستند ریزش مو است. ریزش مو می‌ تواند دلایل متنوع و متعددی داشته باشد. استرس، انواع آلودگی ها، رژیم غذایی، سن، محصولات نامناسب زیبایی و مواقبت از مو، شامپوی نامناسب، کمبود ویتامین و… می ‌توانند از دلایل ریزش مو باشند. توجه داشته باشید که ریزش مو باید به وسیله محصولات مخصوص کنترل و درمان شود و حتما برای درمان آن باید از پزشک کمک گرفت.

استفاده از انواع ویتامین‌ها و محصولات مراقبت از مو مثل شامپو از جمله راه ‌کارهای درمان ریزش مو به حساب می ‌آیند. به شرط این که از نظر پزشک متخصص شما، مشکل به قدری حاد نباشد، که با شامپو ضد ریزش بر طرف نشود.

شامپو فورتیمد مای تقویت کننده ریشه مو و موثر در تحریک رویش موهای سالم می ‌تواند انتخاب موثری برای شما باشد. فرمولاسیون این شامپو برای موهای ظریف و در حال ریزش بهینه شده است.

دقت داشته باشید که برای عملکرد صحیح انواع شامپوها از جمله شامپو ضد ریزش باید اجازه دهید شامپو مدت زمان کافی روی سر بماند تا اثر و نتیجه مناسبی داشته باشد.

شامپو ترمیم کننده و تقویت کننده مای

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، اگر احساس می ‌کنید، ریزش موهای شما، نسبت به قبل بیشتر شده است. بهترین راه حل استفاده از شامپو مای تخصصی فورتیمد است.

شامپو فورتیمد، با داشتن مجموعه‌ ای از مواد موثر مورد نیاز جهت رشد، سلامتی و تغذیه مو، از ریزش موها جلوگیری کرده و موهای آسیب دیده در اثر عوامل محیطی خصوصاً مواد شیمیایی را ترمیم می ‌کند. این شامپو همچنین حاوی شوینده های ملایمی است که ضمن ایجاد محیطی مناسب برای رشد موها، موجب خشکی و شکنندگی آن ها نمی شود. از همین رو، شامپو فورتیمد قابلیت مصرف روزانه را به خوبی دارا می باشد.

تعداد دفعات مصرف شامپو فورتیمد، بستگی به نیاز فرد دارد و حتی می تواند هر روز استفاده شود. بهتر است هنگام شستشو کف آن به مدت دو دقیقه روی سر بماند و سپس آبکشی شود. برای دست یابی به نتیجه مطلوب، مصرف این شامپو را باید حداقل به مدت شش هفته ادامه داد. همچنین می توان بر حسب نوع موی فرد مصرف کننده و بسته به نیاز، شامپوهای گیاهی و یا پرو – ویتال مای و یا حتی سایر شامپوهای تخصصی مای را بطور ترکیبی ( مثلا یکروزدرمیان ) با شامپو فورتیمد، مورد استفاده قرار داد.

شامپو ویژه موهای بسیار چرب مای

افزایش ترشح چربی پوست سر و مو می تواند منجر به سنگین شدن و خوابیدن مو روی کف سر، ایجاد جوش و خارش کف سر و مستعد شدن فرد به شوره سر و التهاب شود. لذا، کنترل و تنطیم ترشح سبوم در پوست سر، برای این افراد ضروری است. یکی از روشهای دستیابی به این هدف، بهره گیری از شامپوهای کاهش دهنده وتنظیم کننده سبوم پوست سر است که به شامپوهای سبوم رگولاتور موسومند.

شامپو مای اویلومد اصولا با چنین هدفی طراحی و تولید شده است و برای افرادی‌ که از چرب شدن زود به زود موی خود و پوست کف سرشان گله مند هستند یک انتخاب ایده آل است. تعداد دفعات مصرف شامپو اویلومد، بسته به نیاز فرد و حداکثر سه بار درهفته است.

بهتر است هنگام شستشو کف آن به مدت دو دقیقه روی سر بماند و سپس آبکشی شود. برای دست یابی به نتیجه مطلوب، مصرف این شامپو را باید حداقل به مدت شش هفته ادامه داد. همچنین می توان بر حسب نوع موی فرد مصرف کننده و بسته به نیاز، شامپوهای گیاهی و یا پرو – ویتال مای و یا حتی سایر شامپوهای تخصصی مای را بطور ترکیبی ( مثلا یک روز در میان ) با شامپو تالگومد، مورد استفاده قرار داد.

شامپو مای برای موهای رنگ شده

موهای رنگ شده که تحت تاثیر انواع مواد شیمیایی بوده‌اند، نوع ویژه و خاصی هستند. این موها نسبت به موهای معمولی حساس ‌تر بوده و به مراقبت بیشتری احتیاج دارند. شامپو موهای رنگ شده ملایم است و باعث می ‌شود PH  موها خنثی شود. مواد تشکیل دهنده این شامپوها کمک می ‌کنند تا دوام، ماندگاری و زیبایی رنگ مو بهتر باشد و باعث تخریب رنگ مو نمی شود.

همچنین درصورتی که موهای شما به وسیله انواع مواد شمیایی مختلف صاف یا فر شده است نیز باید از شامپوهای مخصوص استفاده کنید. شامپو استاپ دمیج مای یا دیگر شامپوهای مخصوص به شما کمک می‌کنند تا موهایی نرم و لطیف داشته باشید و برای ترمیم بافت های آسیب دیده مو نیز موثر هستند.

 نحوه صحیح مصرف شامپو های مای

مقدار کافی از شامپو مای را روی موی مرطوب ریخته و پس از ماساژ ملایم، آبکشی را انجام دهید. همچنین در صورتی که شامپو مای مورد نظر شما دارای دستور مصرف از پزشک یا روی بسته بندی است، مطابق آن عمل کنید.

قیمت شامپو های مای

شامپو مای از نظر کیفیت کاملا قابل مقایسه با محصولات مشابه خارجی بوده ولی نسبت به آن‌ ها قیمت بسیار مناسبی دارند. علت این امر، هزینه حمل و نقل پایین تر، نبود هزینه‌ های گمرکی و مناسب تر بودن هزینه‌ های تولید در ایران نسبت به کشورهای اروپایی مثل آلمان است که فرمولاسیون محصولات مای از آن کشور گرفته شده است.

جمع بندی

برای انتخاب شامپو مای مناسب موی خود باید نوع مو و پوست سر خود را در نظر گرفته و با توجه به شرایط آن‌ ها نظیر شوره یا موهای رنگ شده، شامپوی خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که خرید از مراکز معتبر نظیر فروشگاه‌ های زنجیره‌ای و داروخانه‌ها محصول اصل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

هر شامپو مای اعم از تخصصی، روزانه، گیاهی، مردانه یا شامپوی مخصوص کودکان، ویژه شرایط خاصی از موهای شما طراحی شده است. بنابراین با شناخت شامپوهای مای می‌ توانید بهترین انتخاب را برای وضعیت فعلی سر و موهای خود داشته باشید. همچنین در بهترین حالت شامپو باید هر ۳ تا ۶ ماه تعویض شود، تا موهای شما همیشه سالم و زیبا باقی بماند.

شامپوهای مای با استفاده از فرمولاسیون کال اند کو آلمان در داخل ایران با استفاده از بهترین مواد اولیه در بزرگ ترین کارخانه صنایع بهداشتی و آرایشی خاورمیانه تولید شده و به بیش از ۱۷ کشور دنیا صادر می‌شوند.

 

تمام این شامپوهای فوق العاده را می توانید از سایت کالابرد خریداری کنید

 

Write a comment
>>>>>>> Stashed changes
خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه