در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

دیسک بازی فیفا 22 مخصوص PS5

Fifa 2022 ps5

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : دیسک

✔مخصوص : PS5

✔شرکت سازنده : EA SPORTS

✔زبان : انگلیسی

✔ژانر : ورزشی

✔حالت های بازی : تک نفره – چند نفره

✔رده سنی : بزرگتر از 3 سال

دسته بندی: بازی
2,200,000
تومان 1,800,000 تومان تومان 400,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : دیسک

✔مخصوص : PS5

✔شرکت سازنده : EA SPORTS

✔زبان : انگلیسی

✔ژانر : ورزشی

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

Fifa یکی از قدیمی‌ ترین عناوین Game گیم است؛ نزدیک به 29 سال است که شرکت الکترونیک آرتز این بازی را تولید و عرضه می‌ کند. این بازی هر سال پیشرفت‌ های زیادی داشته و یکی پس از دیگری رقیب‌ های خود را کنار زده تا به اینجا رسیده است. اکنون دیگر گیمری نیست که FIFA را نشناسد. عرضه سالیانه سری بازی فیفا دیگر برای کسی عجیب نیست. نسخه جدید این سری یعنی فیفا 22 اولین نسخه از این سری است که کاملاً بر پایه معماری نسل جدید کنسول‌ ها ساخته شده است.

عنوان FIFA 22 از استودیو EA Sports ورود این سری به نسل جدید بازی‌ های ویدیویی است و نسبت به گذشته، حرف‌ های زیادی برای ارائه در زمینهٔ فوتبال مجازی دارد.

از گذشته این بحث بین بازیکنان وجود داشت که FIFA بیشتر یک شبیه‌ ساز فوتبال است که تجربه‌ ای واقع‌ گرایانه را در اختیار بازیکن قرار داده، در حالی‌ که PES ساده‌ تر بوده و بیشتر شبیه به یک بازی ویدیویی است. در FIFA 22 به دلیل شکستن مرزهای محدودیت در نسل جدید عناوین ویدیویی و قدرت رایانه‌ ها و کنسول‌ های جدید، این واقع‌ گرایی به‌ حد اعلا رسیده و تقریباً می‌ توان گفت که نزدیک‌ ترین شبیه‌ ساز به فوتبال واقعی را در دستان خود خواهید داشت. تمامی انیمیشن‌ های بازیکنان توسط تکنولوژی Motion Capture در بازی طراحی‌ شده و بیش از 4000 انیمیشن جدید نیز نسبت به بازی قبلی اضافه‌ شده است. 

از دیگر ویژگی‌های FIFA که برتری آن را نسبت به PES نشان می‌ دهد، وجود تیم‌ های واقعی و لیسانس شده با آخرین تغییرات و نقل و انتقالات است که منجر به تجربه‌ ای واقع‌ گرایانه و لذت‌ بخش از دنیای فوتبال، آن‌ هم در پشت صفحه‌ نمایش شما می‌ شود. قطعاً FIFA 22 را می‌ توان ورود موفق این سری به نسل جدید بازی‌ های ویدیویی دانست.

همانطور که در اولین تریلر رسمی بازی دیدیم، پروسه‌ ی موشن کپچر بازیکنان، در شرایط واقعی فوتبال یعنی 11 نفر در مقابل 11 نفر انجام شده است. با استفاده از الگوریتم اختصاصی یادگیری ماشین و با کمک 8.7 میلیون فریم ضبط شده از حرکات بازیکنان، تکنولوژی HyperMotion می‌ تواند به طور Real Time انیمیشن‌ هایی واقعی را خلق کند.

به لطف این تکنولوژی، بازی حس ارگانیک‌ تری می‌ دهد و تعامل بازیکنان با همدیگر به طور دقیق‌ تری رندر می‌ شود. انیمیشن‌ ها نیز به طور قابل توجهی بهبود پیدا می‌ کنند و هنگامی که بازیکن توپ را در اختیار دارد و یا بدون توپ در حال حرکت است، نحوه‌ی دویدن و حرکات او به شکل واقع‌ گرایانه‌ ای انجام می‌ شود.

در بازی FIFA 22 بسته به این که توپ در کدام قسمت از زمین قرار دارد، باید تاکتیک‌ های متفاوتی برای حمله اتخاذ کنید. یعنی وقتی توپ در زمین خودتان است، حتی اگر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشید، نمی‌ توانید تک تک بازیکنان را وادار به حمله کنید.

امسال قرار شده است که مد Career گسترش پیدا کند و توانایی ساختن باشگاه شخصی و ارتقای آن به بازی فیفا 22 اضافه شود. می‌ توانید در هر لیگی کار خود را شروع کنید و برای باشگاه خود نام مشخصی را انتخاب کنید. حتی می‌ توانید یک باشگاه دیگر را به عنوان رقیب سر سخت خود برگزینید. گزینه‌ هایی نیز برای انتخاب خانه‌ و استادیوم اختصاصی باشگاه وجود دارد. همانند بخش Ultimate Team بازی FIFA 21، می‌ توانید استایل و رنگ استادیوم تیم را تغییر دهید و آهنگ‌ های هنگام به ثمر رسیدن گل، شعار تماشاگران و سرود تیم را بنا بر سلیقه‌ ی خود انتخاب کنید.

امسال مد Player Career دچار یکسری تغییرات شده است. در شروع کار، بازیکن شما می‌ تواند برای تاثیرگذاری بر یک بازی از نیمکت بیرون بیاید. در نسخه‌ های قبلی فیفا این موضوع تا حدودی متفاوت کار شده بود. همچنین یک سیستم امتیازدهی جدید، میزان پیشرفت و موقعیت شما در تیم را بر اساس تعداد اهداف برآورده شده در طول بازی مورد سنجش قرار می‌ دهد. این موضوع برای مسابقات بین‌المللی نیز صادق است. همچنین سکانس‌ های جدیدی برای اتاق رختکن طراحی شده و انیمیشن‌ های مربوط به مذاکرات نقل و انتقالات اصلاح شده است.

این بازی سیستم پیشرفت بازیکنان ساخته شده را به طور کلی و از اساس بهبود داده است (در مد Player Career). هر چقدر بیشتر بازی کنید، XP بیشتری دریافت خواهید کرد و مهارت‌ های جدیدتری را کسب خواهید کرد. می‌ توانید از طریق XP دریافت شده درخت مهارت‌ های بازیکن خود را ارتقا دهید.

تایید شده است که الکس اسکات، بازیکن سابق تیم بانوان آرسنال و تیم ملی انگلستان که هم‌ اکنون به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت می‌ کند، قرار است به عنوان اولین گزارشگر و تحلیلگر زن در تاریخ سری FIFA، در بازی فیفا 22 حضور داشته باشد. همچنین فوتبال بانوان به شکل بهتری در بازی پیاده‌ سازی شده است و بازیکنان قادر خواهند بود که در مد Pro Clubs از بازیکنان زن نیز استفاده کنند.

هم‌ اکنون امکان ساخت طرح‌ هایی از بازیکنان (که شامل بازیکنان شخصی‌ سازی شده نیز می‌ شود) در جایگاه تماشاگران فراهم شده است. این طرح‌ ها در ابتدای بازی‌ های مهم نمایش داده خواهند شد.

در نسخه سال قبل، شرکت الکترونیک آرتز تغییرات خاصی را در روند بازی اعمال نکرده بود و به عبارتی منتظر عرضه نسل جدید کنسول‌ ها بود. اما حالا این شرکت تمام تلاش خود را کرده تا در نسل جدید با FIFA 22 جدید و منحصر به فردی طرف باشیم. این بازی به دلیل همین ارتقاء ها و پاندمی کرونا چندین بار تاخیر خورده تا به بهترین و بهینه ترین حالت آماده عرضه باشد.

 با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه