در حال بارگزاری ...
<<<<<<< Updated upstream =======

انواع خوشبو کننده های هوا

در سالهای اخیر مطالعات وسیعی درباره تاثیر روایح مختلف بر روح و جسم انسان انجام گرفته است. رایحه درمانی یا (Aromatherapy) دانشی است که در این زمینه به تفصیل نحوه اثربخشی و مکانیسم عمل روایح را مورد بررسی قرار داده و به نتایج شگفت انگیزی رسیده است.

تقریبا تمامی بوهای خوش برای سلامت روح و روان مفید و بوهای بد زیانبار می‌باشند. اهمیت به انرژی و روح موجود در خانه هم به اندازه جلوه زیبایی خانه اهمیت دارد. خانه‌ای با بوی خوش و رایحه مطبوع قطعا فضای بسیار بهتری نسبت به خانه‌ای پر از هوای گرفته‌ و بوی انواع مواد پختنی یا حتی هوای سنگین مانده در اتاق دارد.

استفاده از خوشبو کننده هوا علاوه بر تازه کردن هوای اتاق حس طراوت و تازگی را به افراد خانه القا می ‌کند. بوی خوب فضای اتاق، محل کار یا هر فضایی که در آن هستید به محیط شخصیت خاصی می‌دهد و باعث می‌شود افرادی که برای اولین بار وارد این فضا می‌شوند حس خوشایندی نسبت به محل یا مکان مورد نظر پیدا کنند. براساس اصول روان شناسی رایحه خوب می تواند یکی از اصول اولیه جلب مشتری نیز به حساب بیاید.

شما می‌توانید با توجه به فصل و آب و هوا فضای خانه، محل کار، رستوران، کافی شاپ و … را به محیطی دلنشین و دنج تبدیل نمایید که حس آرامش، تازگی، صمیمیت و یا خاص بودن را انتقال دهد.

 اسپری خوشبو کننده هوا کامفورت مدل Lavender

اسپری کامفورت (Comfort) برای مدت طولانی بوی خوش را در فضا، پارچه مبل‌ها، پرده‌ها، فرش، سرویس بهداشتی و… جاری می‌کند. حتی در فضاهای بزرگتر مثل فروشگاه‌ها و مراکز خرید، محیط کار و سالن ورزشی هوا را خوشبو، تازه و سبک می‌کند. این خوشبوکننده با رایحه Lavender (اسطوخودوس) عطری دلنشین با ماندگاری بسیار طولانی دارد. این محصول با حجم ۵۰۰ میلی‌لیتر همچنین دارای رایحه‌های دیگر نیز می‌باشد که برای سلیقه‌ها و فضاهای مختلف طراحی شده‌اند.

 اسپری خوشبو کننده هوا مدل Flower Garden

اسپری و مراکز خرید، محیط کار و سالن ورزشی هوا را خوشبو، تازه و سبک می‌کند. این خوشبوکننده با رایحه گل‌های باغ (Flower Garden) عطری دلنشین با ماندگاری بسیار طولانی دارد. این محصول با حجم ۵۰۰ میلی‌لیتر همچنین دارای رایحه‌های دیگر نیز می‌باشد که برای سلیقه‌ها و فضاهای مختلف طراحی شده‌اند.

 اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل BLACK AFGANO

اسپری خوشبوکننده هوا لمسر مدل بلک افغانو به سرعت هوا را خوشبو کرده و بوی بد را دفع می کند. این خوشبو کننده مناسب استفاده فضاهای باز و یا حتی بسته است. از این اسپری های خوشبوکننده می توان هم در دستگاه های خوشبوکننده و هم به صورت دستی استفاده کرد.

 اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل LACOSTE حجم 250 میلی لیتر

اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل LACOSTE حجم ۲۵۰ میلی لیتر یکی از خوشبو کننده های لوکس می باشد که با رایحه های روح بخش و ظاهری چشم نواز اطرافیان را به سمت خود جذب می کند. در اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل LACOSTE حجم ۲۵۰ میلی لیتر سعی شده تا علاوه بر فراهم ساختن رایحه های بی نظیر جهت لطافت، فرح بخشی و آرامش، زینت بخش محیط پیرامون نیز باشد.

 اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل ONE MILLION حجم 250 میلی لیتر

اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل ALLURE حجم 250 میلی لیتر به سرعت هوا را خوشبو کرده و بوی بد را دفع می کند.

 اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل ایفوریا

خوشبو کننده لمسر مدل ایفوریا ، دارای ماندگاری بالا و رایحه ادکلن های ایفوریا است. قالب اسپری به گونه ای است که می‌تواند عطر ادکلن های ایفوریا را به سرعت و به طور یکسان در محیط اطراف پخش کند.بنابراین گزینه مناسبی برای فضاهای بسته و خودرو ها می‌باشد.

 اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل VIP 212 حجم 250 میلی لیتر

خوشبو کننده لمسر مدل (VIP212) ، دارای ماندگاری بالا و رایحه ای ملایم است. قالب اسپری به گونه ای است که می‌تواند رایحه ملایم عطرهای (VIP212) را به سرعت و به طور یکسان در محیط اطراف پخش کند.بنابراین گزینه مناسبی برای فضاهای بسته و خودرو ها می‌باشد.

 

 

Write a comment
>>>>>>> Stashed changes
خانه
داشبورد
اطلاعات
سفارشات
پیام ها
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه