در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

آدامس بایودنت با طعم اکالیپتوس و نعنا بسته 12 عددی

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔آدامس نواری بدون شکر

✔طعم : اکالیپتوس و نعنا

✔وزن : 21.5 گرم

✔تعداد آدامس در هر بسته : 12 عدد

✔در جای خشک و خنک نگهداری شود

✔ساخت ایران

✔دارای نماد توث فرندلی

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: بایودنت (BiODENT)
15,000
تومان 11,800 تومان %21 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔آدامس نواری بدون شکر

✔طعم : اکالیپتوس و نعنا

✔وزن : 21.5 گرم

✔تعداد آدامس در هر بسته : 12 عدد

...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

اگر این روزها فراموشکار شده اید و نمی توانید اطلاعات تازه را به ذهن بسپرید، سراغ آدامس جویدن بروید. محققان می گویند این کار بر ضربان قلب و جریان خونتان تاثیر می گذارد و به مغزتان توان بیشتری برای به خاطرسپردن و بازیابی اطلاعات می دهد. گذشته از این، محققان می گویند با جویدن آدامس می توانید هوشیاری تان را افزایش دهید و بهتر روی کارهای تان تمرکز کنید.

آدامس جویدن، راه خوبی برای کاهش اضطراب و آرام شدن است. محققان می گویند این کار، خستگی را کم می کند، سطح هورمون استرس را در بدن کاهش می دهد و از شما فردی آرام تر و صبورتر می سازد.

برای اینکه ترازوی خانه تان عدد کمتری را نشان دهد، آدامس بدون شکر بجوید. این کار پیامی را شبیه به آنچه که در زمان غذاخوردن در بدنتان رد و بدل می شود، به معده و مغزتان می رساند و نیازتان به خوردن هله هوله و میان وعده های پرکالری را کاهش می دهد.

اگر هرصبح، حالت تهوع دارید یا به ریفلاکس اسیدی مری دچار هستید، بعد از شستن دست و رویتان، آدامس بجوید. محققان می گویند این کار در عرض 10 دقیقه، حالت تهوعتان را از بین می برد و مری و معده تان را آرام تر می کند.

حتی دندان پزشکان هم تایید می کنند که جویدن آدامس، البته آدامس های بدون شکر، راه خوبی برای سالم نگه داشتن دندان هاست. از نظر آنها، آدامس جویدن آلودگی های بین و روی دندان ها را کمتر می کند و احتمال پوسیدگی مینای دندان را کاهش می دهد.

آدامس نسل جدید بدون شکر بایودنت دارای طعم فوق العاده اکالیپتوس و نعنا می باشد و رایحه ای بسیار خوشبو دارد؛ که به خوشبو شدن دهانتان کمک به سزایی می کند. در این محصول به‌جای استفاده از قند، از زایلیتول استفاده شده است. این ماده مانند قند شیرین است اما بسیاری از معایب قند را ندارد و آسیبی به دندان‌های شما نمی‌زند.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه