در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پوستر دیجیتال 22 اینچ BAYAMAX

bayamax 22 inch Digital Poster

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔پردازنده : Cortex-A53 1.4GHz

✔پخش کننده و صفحه نمایش LCD در یک قاب

✔قابلیت اتصال به وای فای

✔دارای ۱ گیگابایت حافظه LPDDR2

✔دارای ۸ گیگابایت هارد از نوع EMMC

✔امکان پخش عکس، ویدئو، صفحات وب تبلیغاتی و اطلاع رسانی

✔پشتیبانی از سیستم عامل اندروید,ios,linux,10

دسته بندی: صندوق فروشگاهی
13,000,000
تومان 11,500,000 تومان تومان 1,500,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔پردازنده : Cortex-A53 1.4GHz

✔پخش کننده و صفحه نمایش LCD در یک قاب

✔قابلیت اتصال به وای فای

✔دارای ۱ گیگابایت حافظه LPDDR2

...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پوستر دیجیتال 22 اینچ BAYAMAX محصولی بسیار عالی و با کیفیت است. صفحه نمایش دیجیتال بایامکس از طراحی بسیار ظریف و زیبایی برخوردار است و به راحتی بر روی دیوار نصب می شود. صفحه نمایش دیجیتالی بایامکس قابلیت پخش انواع فرمت های عکس، ویدئو، صفحه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی وب را دارد. پوستر دیجیتال بایامکس از یک صفحه نمایش LCD برخوردار بوده که در قابی باریک و زیبا قرار گرفته و ظرافت و جذابیت خاصی به این دستگاه بخشیده است. نمایشگر LCD پوستر دیجیتال بایامکس تصاویر و فیلم ها را با کیفیت و وضوح بسیار عالی به نمایش می گذارد.

های اندروید، ios، ویندوز 10 و لینوکس را دارد و با این سیستم عامل ها سازگار است. این صفحه نمایش را می توان در حالت های مختلف و به صورت پوستر دیجیتال آویز، پوستر دیجیتال دیواری، پوستر دیجیتال زمینی و... قرار داد. حافظه موقت صفحه نمایش دیجیتال بایامکس به اندازه 1 گیگابایت بوده و 8 گیگابایت هم حافظه داخلی دارد. پورت LAN و پورت USB2 درگاه های تعبیه شده در پوستر دیجیتال 22 اینچ BAYAMAX را تشکیل می دهند که به وسیله این پورت ها امکان اتصال و ارتباط صفحه نمایش دیجیتال بایامکس با دستگاه های جانبی فراهم می آید. همچنین امکان ارتقای حافظه پوستر دیجیتالی بایامکس از طریق اتصال فلش مموری به این صفحه نمایش دیجیتال وجود دارد. قابلیت اتصال به شبکه بی سیم (WiFi) هم امکان ارتباطی دیگری است که در پوستر دیجیتال بایامکس فراهم آمده است. اندازه صفحه نمایش دیجیتال بایامکس 22 اینچ معادل 55 سانتیمتر است که ابعادی متناسب و معقول برای یک پوستر دیجیتالی به حساب می آید.

فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، مراکز خرید، بورس، فرودگاه ها، کشتی های مسافربری، دفاتر کرایه اتومبیل، قایق ها و کشتیهای تفریحی، قطارها، اتوبوس ها، بانک ها، مؤسسات مالی، صرافی ها، بنگاه های تجاری، دفاتر بیمه، مدارس، دانشکده ها، دانشگاه ها، مراکز آموزشی، کتابخانه ها، شرکت ها، سالن های اجتماعات، کارخانه های تولیدی و صنعتی، مراکز تماس و روابط عمومی، تئاترها، استادیوم ها، موزه ها، باشگاه های ورزشی و در کل در هر نوع شغل و مکانی می توان برای ارائه محصول یا فعالیت مربوطه از پوستر دیجیتالی بایامکس استفاده شود. 

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه