در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

گوشی موبایل اپل مدل iphone13 black دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت

Apple iPhone 13 256GB Mobile Phone

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

*پرداخت فقط از طریق درگاه*

✔حافظه داخلی : 256 گیگابایت

✔اندازه نمایشگر : 6.1 اینچ

✔رزولوشن : 1170×2532

✔دوربین‌های اصلی : 12+12

✔دوربین سلفی : 12

✔پردازنده : A15

✔باتری : 3095 mAh

✔شبکه های ارتباطی : 5G، 4G، 3G، 2G

✔دوربین‌های پشت گوشی : 2 ماژول دوربین

✔نسخه سیستم عامل : iOS 15

✔فناوری صفحه‌نمایش : Super Retina XDR OLED

✔ویژگی‌های خاص : شارژر وایرلس، ضد گرد و غبار و آب تا عمق 6 متر ( به مدت 30 دقیقه )

دسته بندی: موبایل iphone
36,880,000
تومان 36,590,000 تومان تومان 290,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

*پرداخت فقط از طریق درگاه*

✔حافظه داخلی : 256 گیگابایت

✔اندازه نمایشگر : 6.1 اینچ

✔رزولوشن : 1170×2532

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
گوشی‌ های سری iphone13 نسبت به نسل گذشته پیشرفت‌ های مناسبی را تجربه کرده‌ اند و برای اولین بار شاهد استفاده از نمایشگر 120 هرتزی در گوشی‌ های اپل هستیم. علاوه بر چنین ویژگی‌ هایی، کوپرتینویی‌ ها برای اولین بار به سراغ نسخه 1 ترابایتی آیفون‌ ها رفته‌ اند تا هیچ کاربری نگرانی بابت فضای ذخیره‌ سازی نداشته باشد.
اپل بالاخره رفرش ریت نمایشگر گوشی‌ هایش را افزایش داد، هرچند این موضوع محدود به مدل‌های پرو می باشد. بنابراین آیفون 13 و 13 مینی همچنان با نمایشگر 60 هرتزی وارد بازار شده اند، اما آیفون 13 پرو و پرو مکس صفحه نمایش 120 هرتزی دارند.
در کنار این موضوع، با کاهش ابعاد ناچ نمایشگر هم رو به‌ رو هستیم و اندازه آن 25 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، کوپرتینویی‌ ها به سراغ نمایشگر همیشه روشن هم می‌ روند تا کاربران بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش، به اطلاعات ضروری دسترسی داشته باشند.
اپل سال گذشته میلادی فناوری لرزش گیر سنسور شیفت را به iphone12 promax اضافه کرد، اما حالا این فناوری به تمام اعضای خانواده iphone13 اضافه شده است. این فناوری نسبت به OIS عملکرد بالاتری دارد که به کیفیت بهتر خروجی دوربین منتهی می‌ شود.
اگرچه اپل همچنان از الگوی دو دوربین و سه دوربین آن هم با سنسورهای 12 استفاده کرده است، اما عملکرد آن‌ ها را بهبود داده و به سراغ سنسورهای بزرگتری رفته است. در همین راستا افزایش ابعاد ماژول دوربین و همچنین برآمدگی آن را شاهد هستیم.
اپل در کنار بهبود مشخصات دوربین و استفاده از فناوری سنسور شیفت، حالت های جدیدی را نیز اضافه کرده است. در همین راستا این محصول با افزودن حالت پرتره ویدیویی به خانواده آیفون 13، قابلیت ضبط ویدیو با افکت بوکه را در اختیار کاربران قرار داده است.
یکی دیگر از ویژگی‌ های دوربین آیفون‌ ها، حالت فیلمبرداری ProRes است که مشابه ProRaw در سری آیفون 2 می باشد. بنابراین این حالت امکان ضبط ویدیو با یک فرمت با کیفیت‌ تر را فراهم می‌ کند و ابزارهای ویرایشی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد.
کوپرتینویی‌ ها ظرفیت باتری سری آیفون 13 را هم افزایش می‌ دهند. در آیفون 13 مینی از باتری 2406 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌ شود، آیفون 13 و 13 پرو باتری 3095 میلی آمپر ساعتی دارند و در نهایت آیفون 13 پرو مکس با باتری 4325 میلی آمپر ساعت در اختیار کاربران قرار دارد.
در نتیجه سرعت شارژ بالا تر می رود و به جای سرعت 20 واتی، با سرعت 25 واتی رو به‌ رو هستیم. همچنین اپل از فناوری شارژ بی‌ سیم مگ‌ سیف جدیدتری هم در سری آیفون 13 استفاده کرده است.
گوشی‌ های سری آیفون 13 با وجود طراحی مشابه و همچنین استفاده از تراشه یکسان، در بسیاری از بخش‌ ها با یکدیگر متفاوتند. مهم‌ ترین تفاوت این محصولات به رفرش ریت 120 هرتزی مدل‌ های پرو برمی‌ گردد که نسخه‌ های مینی و استاندارد از آن محروم هستند. علاوه بر این، کوپرتینویی‌ ها در مدل‌ های پرو به سراغ پنل LTPO می‌روند که کیفیت بالاتری را ارائه می‌ کند و مصرف انرژی پایین‌ تری هم دارد.
مانند مدل‌ های قبلی با تفاوت دوربین‌ ها هم روبه‌ رو هستیم. مدل‌ های پرو دوربین سه‌ گانه دارند، در حالی که نسخه‌ های استاندارد از دوربین اصلی دو گانه بهره می‌ برند. یکی دیگر از تفاوت‌ ها مربوط به حافظه ذخیره‌ سازی 1 ترابایتی مدل‌ های پرو می‌ شود که در مدل‌ های استاندارد و مینی حداکثر به 512 گیگابایت می‌ رسد. در نهایت هم با تفاوت ظرفیت باتری این دستگاه‌ ها رو به‌ رو هستیم.
در حالت کلی با طراحی مشابهی رو به‌ رو هستیم، با این حال ابعاد ناچ در خانواده آیفون 13 کاهش می‌ یابد و همچنین با دوربین‌ های بزرگتری ر وبه‌ رو هستیم. این دوربین‌ ها در کنار استفاده از سنسورهای جدید و با کیفیت‌ تر، از حالت‌ های جدیدی هم بهره می‌ برند که امکان فیلمبرداری حرفه‌ ای را برای کاربران فراهم می‌ کنند.
در کنار بهبود سخت افزار و افزایش ظرفیت باتری، اپل به سراغ نمایشگر 120 هرتزی برای مدل‌ های پرو رفته است. این نرخ تازه‌ سازی باعث نمایش روان‌ تر محتوا و همچین گشت‌ و‌ گذار لذت‌ بخش‌ تر در رابط کاربری می‌ شود، هر چند همین ویژگی به قیمت مصرف بالای باتری تمام می‌ شود. یکی دیگر از قابلیت‌های سری آیفون 13، نمایشگر همیشه روشن است که خبری از آن در نسل قبلی نبود.
کوپرتینویی‌ ها همچنین برای تمام مدل‌ های آیفون ۱۳ از فناوری لرزش گیر سنسور شیفت استفاده خواهند کرد که عملکرد بالاتری نسبت به OIS عادی دارد. یکی دیگر از تفاوت‌ ها میان این دو خانواده از گوشی‌ های اپل، حذف نسخه پایه 64 گیگابایتی خواهد بود و کاربران حداقل به 128 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی پیدا می‌ کنند و البته در بالاترین مدل هم می‌ توانند نسخه 1 ترابایتی را تهیه کنند.
در نهایت با چیپ جدیدتر در خانواده آیفون 13 رو به‌ رو هستیم. کوپرتینویی‌ ها این محصولات را به تراشه A15 Bionic مجهز می‌ کنند که اگر چه همچنان همانند A14 Bionic مورد استفاده در سری آیفون 12 با لیتوگرافی 5 نانومتری تولید می‌ شود، اما قدرت بالاتر و مصرف انرژی پایین‌ تری خواهد داشت.
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه