در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 CH/A Green دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت

Apple iPhone 12 CH/A Dual SIM 128GB, 4GB Ram Mobile Phone

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

*پرداخت فقط از طریق درگاه*

✔حافظه داخلی : 128 گیگابایت

✔شبکه های ارتباطی : 5G، 4G، 3G، 2G

✔دوربین های پشت گوشی : 2 ماژول دوربین

✔سیستم عامل : iOS

✔سیم کارت : سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌ متر)

✔مقدار RAM : چهار گیگابایت

✔رزولوشن عکس : 12 مگاپیکسل

✔نسخه سیستم عامل : iOS 14

✔فناوری صفحه‌نمایش : Super Retina XDR OLED

✔ویژگی‌ های خاص : مناسب عکاسی ، مناسب عکاسی سلفی ، مناسب بازی ، مقاوم در برابر آب ، دارای بدنه مقاوم ، مجهز به حس‌گر تشخیص چهره

✔اندازه : 6.1 اینچ

✔تعداد سیم کارت : دو

دسته بندی: موبایل iphone
تولید کننده: iphone
30,000,000
تومان 29,000,000 تومان تومان 1,000,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

*پرداخت فقط از طریق درگاه*

✔حافظه داخلی : 128 گیگابایت

✔شبکه های ارتباطی : 5G، 4G، 3G، 2G

✔دوربین های پشت گوشی : 2 ماژول د...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

آیفون 12 یکی از محصولات محبوب کمپانی اپل محسوب می‌ شود که توانسته نظر طرفداران دنیای فناوری و تکنولوژی را به خود جلب کند. این گوشی موبایل در 23 اکتبر 2020 روانه بازار شد. با مشاهده شکل ظاهری آیفون 12 متوجه می‌ شوید که کمپانی اپل پس از 3 سال تغییراتی را در شکل ظاهری آن به وجود آورده که برای مثال می‌ توان به لبه‌ های گوشی اشاره کرد که نسبت به آیفون‌ های قبلی لبه‌ دار تر بوده و خبری از لبه‌ های منحنی نیست. البته این پایان ماجرا نیست، بلکه نحوه قرارگیری دوربین آیفون دوازده نیز دچار تغییراتی شده است.

همان‌ طور که می‌ دانید iphone 12 نسبت به مدل پرو و پرومکس از قیمت پایین‌ تری برخوردار است که البته قیمت نسبتاً پایین آن به معنی برتری دیگر محصولات نسبت به آن نیست.

کمپانی اپل برای صفحه نمایش تمامی سری‌ های جدید آیفون از نمایشگر Super Retina XDR استفاده می‌ کند که همین موضوع باعث شده تا کاربر از کنتراست فوق‌ العاده و روشنایی بسیار بالا لذت ببرد. آیفون 12 مجهز به یک صفحه نمایش Super Retina XDR OLED با ابعاد 6.1 اینچ است که با رزولوشن 2532×1170 پیکسل، حس فوق‌ العاده‌ ای را به کاربر منتقل می‌ کند. از دیگر ویژگی‌ های جذاب صفحه نمایش آیفون 12 می‌ توان به تراکم پیکسلی 460ppi و روشنایی 625 اشاره کرد که امکان استفاده از تلفن همراه را در زیر تابش نور خورشید می‌ دهد.

آیفون 12 از یک سنسور 12MP واید با f/1.6 و یک سنسور 12MP التراواید با f/2.4 استفاده می‌ کند، دوربین دوگانه این مدل از آیفون کیفیت بسیار بالایی دارد که کاربر در هنگام عکس و فیلم‌ برداری می‌ تواند آن را به‌ خوبی حس کند. دوربین پشت آیفون به لطف سنسور 12 مگاپیکسلی التراواید، می‌ تواند با زاویه 120 درجه عکس‌ برداری کند. البته نکته جذاب و بی‌ نظیر دوربین آیفون 12 فیلم‌ برداری با کیفیت 4k با قابلیت پشتیانی از HDR و Dolby Vision HDR است.

قطعاً دوربین سلفی برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد، زیرا سلفی گرفتن با یک دوربین با کیفیت حس فوق‌ العاده‌ای دارد. به همین دلیل آیفون 12 می‌ تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد؛ چرا که دوربین جلو آیفون 12 دارای یک سنسور 12MP با f/2.2 است که می‌ تواند تصاویر بسیار با کیفیت را ثبت کند. همچنین دوربین جلو آیفون دوازده قابلیت فیلم‌ برداری با کیفیت 4k را دارد.

کمپانی اپل معمولاً به دنبال افزایش ظرفیت باتری خود نبوده و همواره تلاش خود را بر اساس بهبود نرم افزاری و سخت افزاری باتری‌ ها کرده، این مورد برای آیفون 12 هم وجود دارد؛ این گوشی موبایل از یک باتری 2815 میلی‌ آمپری استفاده می‌ کند. این باتری می‌ تواند تقریباً نیازهای روزمره کاربران را برطرف کند، اما قطعاً اگر مدت زمان نسبتاً زیادی را مشغول به بازی و استفاده از برنامه‌ های سنگین باشید، مجبور به شارژ مجدد باتری می‌ شوید. البته نکته مثبت آیفون 12 استفاده از فست شارژ است که می‌ تواند در حدود 1 ساعت به شارژ 100 درصد برسد.

همان‌ طور که می دانید شارژری درون جعبه آیفون 12 وجود ندارد و باید آن را به‌ صورت جداگانه خریداری کنید، این نکته را در نظر داشته باشید که برای استفاده از فست شارژ، بهتر است از شارژر اصلی 20  واتی استفاده کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری iPhone 12 خود را شارژ کنید. استفاده از فست شارژر به باتری آیفون صدمه‌ ای وارد نمی‌ کند، زیرا کمپانی اپل باتری‌ های محصولات خود را طوری طراحی کرده که کاملا سازگار با فست شارژرها باشند؛ اما نکته بسیار مهم در استفاده از شارژرها این است که حتما باید از شارژرهای اصلی استفاده کنید، پس شارژر آیفون 12 را از فروشگاه‌ های معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن مطمئن باشید.

iPhone 12 از نسل جدید چیپست های کمپانی اپل یعنی A14 بایونیک به عنوان مرکز اصلی پردازش استفاده می‌ کند که دارای معماری 5 نانومتری است. همچنین نباید از رم 4 گیگابایتی استفاده شده در این دستگاه گذشت، زیرا ترکیب این رم با پردازنده قدرتمند A14 بایونیک توانایی اجرای تمامی بازی‌ ها و برنامه‌ های سنگین را دارد و کوچک‌ ترین مشکلی مشاهده نخواهد شد.

پس از خرید آیفون 12 با صحنه‌ ای عجیب اما واقعی رو به رو می‌ شوید!! در واقع درون جعبه آیفون 12 نه خبری از شارژر و نه خبری از هندزفری است. برای شارژ تلفن همراه باید شارژر را به صورت جداگانه خریداری کنید، حتما از شارژرهای استاندارد و اصلی استفاده کنید، زیرا محصولات فیک و بی‌ کیفیت می‌توانند در بلند مدت آسیب‌ های جدی به گوشی موبایل شما وارد کنند. جالب است بدانید که کمپانی اپل علت حذف شارژر و هندزفری را دلایل زیست‌ محیطی اعلام کرده. درون جعبه آیفون 12 کابل لایتنینگ تایپ C، کتابچه راهنما، سوزن سیم‌ کارت و استیکر اپل وجود دارد.

به‌ طور کلی می‌توان گفت که اگر قصد خرید یک گوشی فوق‌ العاده از لحاظ دوربین، سرعت پردازش و کیفیت صفحه نمایش را دارید، iPhone 12 قطعاً می‌ تواند بهترین انتخاب باشد. این گوشی از لحاظ طراحی بسیار زیبا و خوش‌ دست است.

یکی از باورهای غلط در رابطه با آیفون 12 این است که به دلیل قیمت پایین آن نسبت به Pro 12 از کیفیت پایین‌ تری برخوردار است، اما این‌ طور نیست. بلکه اگر آیفون 12 پرو را با آیفون 12 مقایسه کنید، متوجه می‌ شوید که اختلاف آن‌ها از لحاظ کیفیت بسیار جزئی بود و عمده تفاوت آن‌ ها دوربین پشت است.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه