در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

چادر 6 نفره F.I.T TENT مدل Double Roof AT3

F.I.T Tent Double Roof AT3 Tent For 6 Person

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔فقط رنگ سبز موجود است

✔مناسب برای : کمپینگ، طبیعت گردی

✔جنس پارچه : پلی استر

✔گنجایش :5 تا 6 نفره

✔هواکش : دارد

✔وزن بسته بندی : 4720 گرم

✔تعداد پنجره : 3 عدد

✔پشه بند : دارد

✔تعداد هواکش : 1 عدد

✔آفتاب گیر : دارد

✔مقاوم در برابر : باران و طوفان

2,755,000
تومان 2,480,000 تومان تومان 275,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔فقط رنگ سبز موجود است

✔مناسب برای : کمپینگ، طبیعت گردی

✔جنس پارچه : پلی استر

✔گنجایش :5 تا 6 نفره

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

چادر 6 نفره F.I.T TENT مدل Double Roof AT3 برای استفاده‌ در جمع های دوستانه و خانوادگی هنگام سفر به دل طبیعت مناسب است تا بتوان مدتی از خستگی ها و مشغله های زندگی شهری دور ماند. باز شدن ستون ها در این چادر به صورت اتوماتیک می باشد که در نتیجه باز و بسته‌ کردن آن کار راحتی خواهد بود. این‌ ستون‌ ها ساختاری محکم دارند و شرایطی ایجاد می‌ کنند تا بتوان با خیالی راحت و آسوده در چادر استراحت کرد. یکی دیگر از ویژگی‌ های این چادر دو پوش بودن آن است. پوش داخلی چادر دارای ساختاری با پنجره‌ های گوناگون است و به همین دلیل به راحتی می توان داخل چادر تنفس کرد. لایه‌ ی بیرونی نیز از جنس پلی‌استر است که مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب دارد و کمک می‌ کند تا در زمان بارش بتوان در داخل چادر خشک ماند. درزهای این چادر نیز برای جلوگیری از نفوذ آب به صورت آب‌ بندی تولید شده‌ اند و احتمال ورود آب را به داخل چادر کاهش می‌ دهند. چادر 6 نفره‌ی F.I.T TENT با طراحی و ساختاری که دارد، می‌ تواند گزینه‌ ی خوب و راحتی برای سفرهای طبیعت‌ گردی در بیشتر مواقع سال باشد.

این چادر دارای ارتفاع سقفی برابر با 130 سانتی‌ متر است. این ارتفاع نسبتاً کوتاه کمک می‌ کند تا باد کمتری با چادر برخورد داشته باشد و چادر از ثبات بیشتری برخوردار شود. این ارتفاع شاید داخل و خارج‌ شدن از چادر را برای افراد بلند قد کمی مشکل کند؛ ولی برای نشستن این افراد داخل چادر و استراحت‌ کردن آن‌ ها عدد مناسبی است.

میزان مقاومت پارچه‌ ی این چادر برابر با 2000 میلی‌ متر است. این موضوع یعنی اگر یک لوله‌ ی آب با سطح مقطع یک سانتی‌ مترمربع به طول 2000 میلی‌ متر را روی پارچه قرار دهیم، آب از آن عبور نخواهد کرد؛ ولی بیشتر از این مقدار آب را از خود عبور می‌ دهد. همین موضوع باعث می‌ شود تا بتوان در آب‌ و هوای بارانی نگران خیس‌ شدن داخل چادر نبود.

 با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه