در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پک 32 تایی لاغری دلژین

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

(پک 32 تایی (تناسب اندام ، لاغری

دسته بندی: هایپر مارکت
62,900
تومان 53,500 تومان تومان 9,400 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

(پک 32 تایی (تناسب اندام ، لاغری

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

نعنافلفلی بومی اروپا است اما در سراسر جهان، محبوب است و به طور گسترده ای در سراسر جهان از دمنوش نعنافلفلی استفاده می شود. عطر نعنافلفلی و برخی از ترکیبات طبیعی آن، می توانند اشتها را کاهش دهند؛ بنابراین بو کردن و نوشیدن دمنوش آن به کاهش پرخوری و در نتیجه تناسب اندام کمک می کند. موثرترین دمنوش برای تناسب اندام به برنامه مدون ورزشی، هرچند کوتاه نیازمند است.

کاهش وزن، بازکننده مجاری تنفسی، رفع کننده مشکلات گوارشی، درمان دردهای میگرنی، برطرف کننده بوی بد دهان، آرامش دهنده جسم و ذهن

چای ترش یا چای گل بامیه از کاسچه‌های گل گیاه بامیه تهیه شده و به چای رنگ قرمز تند می‌دهند. چای ترش طعم ترشی دارد و مشابه گیاه کرن بری است. برخی شواهد علمی نشان می‌دهد چای ترش می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. چای ترش با افزایش سوخت و ساز، موجب کاهش وزن سالم و تدریجی می‌شود. همچنین سرشار از ویتامین C، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌هاست. چای ترش را می‌توان گرم یا خنک مصرف کرد.

بهترین دمنوش برای لاغری شکم و پهلو، تقویت عضلات، سرشار از آنتی اکسیدان، دفع چربی ها

زنجبیل از دمنوش های پرطرفدار و بومی جنوب چین می باشد. ریشه زنجبیل دارای عطر و طعم بی نظیر و علاوه بر آن سم زدا و عامل کاهش وزن نیز می باشد. مطالعات بالینی نشان می دهد که زنجبیل قادر است میزان گلوکز خون را تنظیم کند. اگر می خواهید به کاهش وزن دست یابید باید ابتدا سطح قند خون نرمالی داشته باشید، در غیر این صورت هوس خوردن غذاهای شیرین و نشاسته ای مانع از کاهش وزن شما خواهد شد.

کاهش وزن، طبیعت گرم، بهبود گوارش، انرژی بخش، تقویت قوای جنسی بازکننده عروق، کاهش قند خون

اگر در فرهنگ‌ آسیای باستان روی مصرف چای سبز تاکید فراوان می‌شد به خاطر خواص مفید و متعددی است که این نوشیدنی دارا می باشد. طی جدیدترین نتایج حاصله‌ی محققان، چای سبز جدا از کمک به بیماران مبتلا به سرطان، آرتروز و برخی دیگر از بیماری‌ها، ‌اضافه وزن را از بین برده و باعث تناسب اندام می‌شود. تاثیر مثبت چای سبز وقتی بیشتر مشهود است که در کنار مصرف آن از یک رژیم غذایی متعادل و یک میزان فعالیت بدنی مناسب نیز بهره ببریم.

کاهش وزن، کاهش فشار خون، آرام بخش، درمان اختلالات معده، کاهش تری گلیسیرید، جلوگیری از پوسیدگی دندان

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه