در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر کنتاکی اسپایسی رشد وزن 210 گرم

Roshd Spicy Kentucky mix 210g

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع پودر : پودر کنتاکی اسپایسی

✔موارد مصرف : مرغ، ماهی، میگو و ...

✔حاوی پودر کنتاکی و پودر طعم دهنده تند

✔وزن : 210 گرم

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: محصولات رشد
14,950
تومان 10,900 تومان %27 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع پودر : پودر کنتاکی اسپایسی

✔موارد مصرف : مرغ، ماهی، میگو و ...

✔حاوی پودر کنتاکی و پودر طعم دهنده تند

✔وزن : 210 گرم

...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پودر کنتاکی اسپایسی رشد وزن 210 گرم، گزینه ای عالی برای سوخاری و کنتاکی کردن مواد غذایی مختلف است. بافت این پودر آن را برای غذاهای سرخ کردنی فوق العاده ویژه ساخته است زیرا مقدار روغن کمتری نسبت به پودر سوخاری ها جذب می کند و غذا را ترد نگه می دارد. این پودر با ادویه ی خاص و خوش طعم خود که شامل (آرد سوخاری حاوی فلفل قرمز، فلفل سفید، آویشن، پودر سیر، پودر هل) است، شما را از طعم دار کردن مرغ بی نیاز خواهد کرد. با استفاده از این پودر، می توانید مرغ، ماهی، میگو و دیگر مواد غذایی دلخواه خود را به بهترین شکل سوخاری کنید. وزن این پودر سوخاری 210 گرم می باشد.

مواد لازم برای آماده سازی مرغ سوخاری : فیله مرغ یا تکه های مرغ (400 گرم)- آب سرد (200 گرم، یک دوم پیمانه)- آب یخ (400 گرم، 2 پیمانه)- روغن سرخ کردنی (به میزان لازم).

آماده سازی : فیله های کوچک مرغ، طی 4 تا 8 دقیقه سرخ شدن، به خوبی مغز پخت می شوند. ولی در صورتی که از تکه های بزرگ مرغ استفاده می کنید، آن ها را نیم پز نمایید یا کمی آن ها را بکوبید تا نازک شوند. پودر طعم دهنده مارتین را در یک کاسه بریزید. یک پیمانه آب سرد به آن اضافه کرده و مخلوط نمایید تا یکنواخت شود. فیله های مرغ را داخل محلول طعم دهنده غوطه ور کنید تا تمام قسمت های آن پوشیده شود. سپس به مدت 1 تا 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا فیله ها به خوبی طعم دار شوند. پودر سوخاری (مارتین) را در یک ظرف بریزید. فیله ها را یکی یکی از محلول طعم دهنده خارج کرده و داخل پودر سوخاری بغلتانید و با حرکات سریع نوک انگشتان ورز دهید تا شکل پولکی پیدا کند. سپس فیله ها را خیلی سریع در یک ظرف آب یخ گذاشته و بیرون آورده تا سطح فیله ها دوباره مرطوب شود. مجدداً در پودر کنتاکی بغلتانید و با نوک انگشتان حالت پولکی به آن بدهید.

پخت و پز : فیله های آماده شده را در روغن زیاد و کاملاً داغ روی شعله متوسط سرخ نمایید تا رنگ طلایی مطلوب به دست آید. حرارت شعله باید طوری باشد که در تمام مدت سرخ کردن، روغن به آرامی بجوشد و سرخ شدن فیله ها 4 تا 8 دقیقه طول بکشد تا کاملاً مغز پخت شوند.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه