در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پاوربانک انرجایزر مدل UE 15001

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

پاوربانک قدرتمند با توان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان

✔ وزن:360 گرم

✔ ابعاد:26 × 76 × 147 میلی‌متر

✔ ظرفیت:10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

✔ نکات مثبت:شارژ شدن سریع پاوربانک مدیریت هوشمند شارژ امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل امکان شارژ تبلت

✔ :قابلیت شارژ سه دستگاه به صورت همزمان

✔ لوازم همراه:کابل microUSB

✔ ولتاژ ورودی:5.0 ولت

✔ جریان دهی خروجی:2.4 آمپر

✔ :نوع باطری لیتیوم-پلیمری

✔ :دارای مدارهای محافظت شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ و شارژ بیش از حد

✔ سازگار با:انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل

تومان 210,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

پاوربانک قدرتمند با توان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان

✔ وزن:360 گرم

✔ ابعاد:26 × 76 × 147 میلی‌متر

✔ ظرفیت:10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE15001» دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 15000 میلی‌آمپرساعت است. این پاوربانک سه درگاه USB به‌صورت خروجی دارد که هرکدام از این خروجی‌ها به‌طور مستقل شدت‌جریان 2.0 آمپر دارند. درصورتی‌که از همه‌ی این خروجی‌ها برای شارژ استفاده شود، درمجموع 4.5 آمپر از این خروجی‌ها می‌توان گرفت. یکی از این خروجی‌ها به‌صورت کابل متصل به بدنه‌ی آن است. با توجه به مقدار شدت‌جریان خروجی، این پاوربانک هم گوشی‌های موبایل هم تبلت‌ها را شارژ می‌کند. ولتاژ ورودی و خروجی آن 5 ولت و شدت‌جریان ورودی آن معادل 2.0 آمپر است. مدارهای این پاوربانک در برابر افزایش دما، شارژ بیش‌ازحد و اتصال کوتاه مقاوم و ایمن‌شده هستند. علاوه‌براین پاوربانک UE15001 با مدیریت هوشمند شارژ، در زمان شارژ همزمان خود و دستگاه موردنظر، شارژ دستگاه را در اولویت قرار می‌دهد. شکل ظاهری آن مکعب مستطیلی به ضخامت 2.5 سانتی‌متر است که حدود 14.5 سانتی‌متر طول و 7.5 سانتی‌متر عرض دارد. مقدار شارژ باقی‌مانده در آن، از روی نشانگرهای LED مشاهده می‌شود که هرکدام از نشانگرها در صورت روشن بودن نمایان گر 25 درصد شارژ باتری است. شما با اتصال این پاوربانک با کابل microUSB به دستگاهی مجهز به درگاه USB می‌توانید این پاوربانک را شارژ کنید. اگر می‌خواهید دستگاه‌هایتان در طول روز، رفت‌وآمد و سفر خاموش نشوند، یا دچار محدودیت‌هایی مثل ثابت ماندن دستگاه در کنار برق نشوید به‌ویژه اگر چندین گوشی موبایل یا تبلت به همراه دارید با داشتن این پاوربانک امکان دارید از سه خروجی آن برای شارژ سه دستگاه استفاده کنید و باتری پرظرفیت آن زود تمام نخواهد شد.
شرکت انرجایز محصولی را با نام UE15001 روانه بازار کرده که درواقع یک پاور بانک با ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت است. این پاور بانک برای کاربرانی‌که دستگاه‌های مختلف از جمله تبلت و موبایل دارند و می‌خواهند هیچگاه بر اثر اتمام شارژ گجت هوشمندشان متوقف نشود، گزینه‌ی مناسبی است. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.
 
 پاوربانک UE15001 از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. در واقع این باتری لیتیوم پلیمری است که می‌تواند انرژی را در خود ذخیره کند و به کمک کیت الکترونیکی موجود در قاب پاور بانک آن‌را به تلفن‌همراه یا تبلت‌تان انتقال دهد. به طور معمول باتری‌های موجود در پاور بانک به دو دسته باتری‌های یونی و باتری‌های پلیمری تقسیم می‌شوند. باتری‌های لیتیوم پلمیری عمر بیشتر و وزن کم‌تری نسبت به نوع لیتیوم یونی دارند. پس می‌توان از باتری موجود در پاوربانک UE15001 انتظار عمر بیشتری را داشت.
 
درگاه‌‌ها و قابلیت‌ها
 
در پاوربانک UE15001 انرجایزر سه درگاه خروجی USB وجود دارد که شدت‌جریان خروجی برای هرکدام از درگاه‌‌ها به طور مستقل برابر با 2 آمپر است. با این مقدار هم تبلت‌ها با سرعت مطلوب شارژ می‌شوند و هم می‌توان گوشی‌های موبایل هوشمند را سریع‌تر شارژ کرد. از ویژگی‌های جذاب این پاور بانک می‌توان به وجود سه قابلیت شارژ شدن سریع (Fast Charge)، شارژ ایمن (MultiProtect) و شارژ کردن سریع (Fast Charge) اشاره کرد. به کمک قابلیت شارژ شدن سریع درصورتی‌که تلفن‌همراه‌تان از Fast Charge پشتیبانی کند، بدون آنکه متحمل آسیبی شود به سرعت می‌توان آن‌را شارژ کرد. همچنین شارژ کردن سریع امکان شارژ پاوربانک را در مدت زمان بسیار کمی فراهم می‌کند.
 
 
طراحی
 
برای بسیاری از افراد باریک بودن پاوربانک مهم است؛ چراکه می‌خواهند به‌راحتی در کیفشان میان وسایل دیگر جا شود یا بتوانند آن را در جیب خود حمل کنند. این ویژگی در پاوربانک UE15001 به خوبی رعایت شده است و وزن آن هم نسبت به ظرفیت اسمی 15000 میلی‌آمپرساعت کم است. قابلیت جمع‌شدن کابل در بدنه پاوربانک از ویژگی‌هایی است که آن را جذاب می‌کند و بعد از آن، لبه‌های خمیده که آن که باعث شده در دست گرفتن آن آسان باشد. درگاه‌ ورودی و خروجی این پاوربانک به همراه کابل همه در یک سمت قرار دارند. شرکت انرجایزر سه اشاره‌گر LED برای اعلام میزان شارژ پاوربانک روی بدنه‌ی آن تعبیه کرده است که می‌توانند بسیار کاربردی باشند.  پاوربانک UE15001 در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار شده که می‌توانند جوابگوی هرگونه سلیقه‌ای باشند. کابل سبز رنگ این پاوربانک در قسمت انتهایی آن‌ قرار گرفته و به طول کوتاه آن باعث شده که عمل شارژ شدن با سرعت بیشتری انجام شود.
 
 
جمع‌بندی
پاوربانک UE15001 محصولی استاندارد و کاربردی برای شارژ انواع گجت‌های هوشمند است. این پاور بانک ظرفیت 15000 میلی آمپرساعتی دارد و کیفیت ساخت خوب آن باعث شده که بتوان مدت‌های زیادی از آن به راحتی استفاده کرد. همچنین وزن کم UE15001 حمل کردن آن‌را بسیار ساده کرده و این امکان را به کاربر می‌دهد که همیشه آن‌را با خود همراه داشته باشد تا هرجا که نیاز بود، به شارژ گجت هوشمند خود بپردازد.
 
پاوربانکی استاندارد و کاربردی
 
ظرفیت 15000 ساعتی، باتری پلیمری، سه درگاه خروجی برای شارژ و نشان‌گرهای LED برای اعلام میزان شارژ پاوربانک؛ همگی UE15001 را به محصولی استاندارد و کاربردی تبدیل کرده‌اند.
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه