در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پاوربانک انرجایزر مدل UE 10009

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

پاوربانک قدرتمند با توان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان

✔ وزن:263 گرم

✔ ابعاد:13 × 83.4 × 148 میلی‌متر

✔ ظرفیت:10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

✔ نکات مثبت:شارژ شدن سریع پاوربانک مدیریت هوشمند شارژ امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل امکان شارژ تبلت

✔ :2 عدد درگاه خروجی

✔ لوازم همراه:کابل microUSB

✔ ولتاژ ورودی:5.0 ولت

✔ جریان دهی خروجی:2.4 آمپر

✔ :دارای روکش چرمی

✔ :نوع باطری لیتیوم-پلیمری

✔ :دارای مدارهای محافظت شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ و شارژ بیش از حد

✔ سازگار با:انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل

تومان 189,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

پاوربانک قدرتمند با توان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان

✔ وزن:263 گرم

✔ ابعاد:13 × 83.4 × 148 میلی‌متر

✔ ظرفیت:10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
شارژر همراه یا پاوربانک «UE10009» که «انرجایزر» آن را تولید کرده از یک باتری لیتیوم‌یون به ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است. در پاوربانک UE10009 دو درگاه خروجی تعبیه شده که با وجود آن‌ها امکان شارژ دو دستگاه به‌صورت هم‌زمان برای کاربر فراهم است. شدت‌جریان خروجی یکی از این درگاه‌های USB برابر با 1.2 آمپر و دیگری 2.4 آمپر است. این پاوربانک مانند دیگر محصولات مشابه از یک درگاه microUSB بهره می‌برد که از طریق آن می‌توان باتری پاوربانک را شارژ کرد. شدت‌جریان ورودی این درگاه برابر با 2.0 آمپر است؛ بنابراین بهتر است برای شارژکردن باتری پاوربانک UE10009 آن را به شارژری با خروجی 2 آمپر وصل کنید تا با سرعت مطلوبی شارژ شود. وزن این محصول انرجایزر (Energizer) تقریبا 263 گرم است و ظاهری مستطیل‌شکل دارد که طول و عرض آن به ترتیب حدود 15 و 8.5 سانتی‌متر است.
 
گفتنی است سازندگان این محصول Energizer برای آن مدارهایی قرار داده‌اند که از دستگاه در برابر شارژ بیش‌ازحد، اتصال کوتاه و افزایش ولتاژ و جریان جلوگیری می‌کند. شارژر همراه UE10009 از جنس پلاستیک است و روکشی از چرم مصنوعی روی آن کشیده شده است که ظاهری منحصربه‌فرد به آن بخشیده است. خرید UE10009 به افرادی که دو دستگاه مانند گوشی موبایل و تبلت در اختیار دارند و به چرم علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌شود.  
 
شارژر همراه UE10009 انرجایزر با طراحی باریک و ظریف خود، قادر است بیشتر گوشی‌های موبایل را تا 4 بار به طور کامل شارژ کند؛ چراکه از باتری 10000 میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند است. این پاوربانک در مقایسه با ظرفیت خود، از طراحی باریکی بهره‌ می‌برد که حمل آن را آسان‌ کرده است.
 
باتری
انرجایزر (Energizer) در این پاوربانک خود از باتری لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت اسمی 10000 میلی‌آمپرساعت استفاده کرده است. باتری‌هایی که امروزه در دستگاه‌های دیجیتال استفاده می‌شوند، عموما از دو گروه باتری‌های لیتیوم‌یونی و باتری‌های لیتیوم‌پلیمری هستند. باتری‌های لیتیوم‌یونی در دمای 20- تا 60 درجه سانتی‌گراد عملکرد مطلوب خود را دارند، اما باتری‌های لیتیوم‌پلیمری محدوده‌ی دمای بیشتری را پوشش می‌دهند و در دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین هم به شکل عادی انرژی مورد نیاز دستگاه را فراهم می‌کند؛ اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین مزیت باتری‌های لیتیوم‌پلیمری در وزن آن‌هاست. اگر دو پاوربانک با ظرفیت اسمی‌های مساوی و بدنه‌ی مشابه را باهم مقایسه کنید، خواهید دید پاوربانکی که از باتری لیتیوم‌پلیمری بهره می‌برد، از وزن کمتری برخوردار است. در درجه دوم این دو نوع باتری در طول عمر تفاوت دارند، باتری‌های لیتیوم‌پلیمری انرژی خروجی کمتری نسبت به لیتیوم‌یونی‌ها دارند و به همین دلیل بیشتر از باتری‌های لیتیوم‌یونی عمر می‌کنند. 
 
 درگاه‌های ورودی و خروجی
در پاوربانک UE10009 دو عدد درگاه خروجی USB وجود دارد که شدت‌جریان خروجی یکی از درگاه‌ها با اتصال به دستگاه 5ولتی 1.0 آمپر است و از دیگری هم 2.4 آمپر می‌توان گرفت. یعنی خروجی اول برای دستگاه‌هایی مانند گوشی موبایل، هدست‌های بلوتوث و پخش‌کننده‌های همراه و گجت‌های مشابه کاربرد دارد و شدت‌جریان 2.4 آمپر برای شارژ تبلت‌ها و بعضی گوشی‌های موبایل مانند سری Note سامسونگ مناسب است و علاوه‌براین، گوشی‌های موبایل عادی را هم با سرعت بیشتری شارژ می‌کند. از درگاه‌های خروجی که بگذریم به درگاه ورودی آن می‌رسیم که در پاوربانک UE10009 هم مانند بسیاری از محصولات مشابه، از نوع microUSB است. شدت‌‌جریان ورودی این درگاه با اتصال به ولتاژ 5 ولت، برابر 2.0 آمپر است و نشان می‌دهد این پاوربانک باتری خودش را هم با سرعت زیادی شارژ می‌کند.
 
طراحی و نگاه کلی
در پاوربانک UE10009 انرجایزر اولین چیزی که به چشم می‌آید، روکش شبیه چرم آن است که باعث شده است، ظاهر آن منحصربه‌فرد و شیک شود. درگاه‌های ورودی و خروجی و دکمه‌ خاموش/روشن آن در یک طرف پاوربانک تعبیه شده است و دسترسی به همه‌ی آن‌ها آسان است. نشانگر‌های LED هم در همین قسمت قرار دارند که روشن‌بودن هرکدام وجود ظرفیت 2500 میلی‌آمپرساعت در باتری را نشان می‌دهند. گفتنی است لبه‌های پاوربانک UE10009 فلزی است و در برابر ضربه آن را ایمن‌تر می‌کند.انرجایزر برندی مشهور در زمینه‌ی لوازم جانبی است که امتحان خود را در کیفیت پس داده است. این پاوربانک در درجه‌ی اول نام و اعتبار برند خود را یدک می‌کشد و در مراتب بعدی می‌توان به بدنه خوش ساخت و قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه در آن اشاره کرد. ضمن اینکه این عملیات شارژ به شکلی صورت می‌گیرد که از اتفاقاتی مانند اتصال کوتاه یا شارژ بیش‌ازحد و افزایش ناگهانی ولتاژ و جریان جلوگیری می‌شود؛ این درواقع همان ویژگی Multi Protect است که در مدارهای این پاوربانک وجود دارد. 3
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه