در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پازل چوبی 6 وجهی 3*3 (9 تکه) طرح حیوانات مزرعه

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔پازل 6 وجهی 9 تکه

✔جنس : چوبی

✔ طرح حیوانات مزرعه (farm animals)

✔ابعاد : 3*3

✔مناسب کودکان بالای 3 سال

✔فواید اسباب بازی پازل چوبی 1. تقویت مهارت حل مساله 2. افزایش هماهنگی دست و چشم 3. توسعه مهارت های فضایی و بصری 4. ارتقای مهارت کار با دستان 5. آموزش صبر و پایداری در حل مسئله 6. تقویت هوش منطقی و استدلالی 7. درک مفاهیم سطح، حجم و ارتفاع در بازی با پازل های مکعبی

دسته بندی: اوقات فراغت
38,000
تومان 26,500 تومان %30 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔پازل 6 وجهی 9 تکه

✔جنس : چوبی

✔ طرح حیوانات مزرعه (farm animals)

✔ابعاد : 3*3

✔مناسب کودکان با...

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پازل ها و جورچین ها یکی از قدیمی ترین و معروف ترین بازی های فکری محسوب می شوند تا جایی که خیلی ها تا همین چند سال پیش بازی فکری را فقط مترادف با پازل می دانستند! امروزه با اینکه بازی های فکری خیلی متنوع و همه گیر شده اند اما هنوز هم پازل ها جایگاه ویژه ای دارند. پازل ها یا جورچین ها یک بازی فکری و آموزش مناسب برای به چالش کشیدن کودکان می باشد. پازل مکعبی اشکال انیمیشنی شامل نه مکعب چوبی در ابعاد ۳ × ۳ سانتی متری می باشد. کودک با کنار هم قرار دادن وجه های مختلف مکعب می تواند اشکال متفاوتی بسازد. جنس مکعب ها چوبی می باشد و نقش ها بر روی آن ها طراحی شده و برچسب نیستند. با پازل های چوبی سه بعدی به جای یک پازل ، شش پازل مختلف خواهید داشت. پازل طرح حیوانات مزرعه دارای طرح های اردک، سگ، خروس، خرگوش، گاو و گوسفند می باشد.

با خرید این اسباب بازی شش مدل پازل مختلف برای کودک دلبندتان تهیه میکنید با اشکالی زیبا، متنوع و رنگارنگ. نقش شش طرح پازل در پشت بسته بندی طراحی شده و می بایست در ابتدا کودک را با این نقش ها آشنا کنید. حال وقت آن است از کودک بخواهید مکعب ها را طوری کنار هم قرار دهد تا طرح مورد نظرش را بسازد.

پازل‌ها کاملا باید با توانایی‌های کودک هماهنگ باشند چرا که سختی بیش از حد پازل چیزی جز احساس ناامیدی به همراه نخواهد داشت. پازل مکعبی ۶ وجهی ۳×۳ به نحوی طراحی شده که کودکان بالای ۳ سال را مشتاق به حل پازل و لذت بردن از آن خواهد کرد. لمس جنس چوبی پازل و تناسب وزن آن با دستان کودکان حس بسیار خوبی را برای کودک دلبند شما به ارمغان خواهد آورد.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 

 

 

 

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه